AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Miguel. Бихме искали да Ви помолим да ни препратите писмото, което сте ни изпратили, на ivan.ralchev@fibank.bg, за да проверим случая. Преровихме отново пощата, но не успяхме да намерим нищо от Вас. Благодарим предварително! Поздрави.

  2. Здравейте,

    Кътам пари във ПИБ във сметка със дебитна карта. Мисля да се възползвам от някой депозит, но по-скоро бих искала нещо без месечна такса, без необходимост да ходя до банката за подновяване, дори и без лихвен процент, както и да разполагам със парите си по всяко време. Какво бихте ми препоръчали? :)

    Поздрави

  3. Здравейте,
    На 20 юли 2010 г. изпратих исканата информация на посочения имейл, но месец по-късно все още нямам разяснения, относно ситуацията. Бихте ли ме информирали какви са сроковете за по-обстойна проверка.
    Благодаря Ви предварително!

  4. Здравейте, Йорданка. Въведете официалния адрес на ПИБ - бул. "Драган Цанков“ №37, гр. София 1797. Поздрави!

  5. За получаване на паричен превод от чужбина се изисква и адрес на банката, към която е съответната сметка. Бихте ли ми казали кой адрес се попълва и зависи ли този адрес от клона, издател на картата и съответно града или се ползва адрес на регистрация на банката.

    Благодаря предварително!

  6. Здравейте, Мариета! След фактическото (не самото нареждане на сумата) изпращане на финансовия запис от paypal към нас са ни нужни до 2 работни дни за заверяване на сметката. Обикновено се случва на следващия работен ден. Поздрави!

  7. Здравейте, BG! Това са валутите, в които ПИБ поддържа ностро сметки. Ако желатете да излъчите превод в друга валута, можете да го направите в някой от нашите офиси. Поздрави!

  8. Здравейте,

    За колко време се осчетоводява прехвърляне на сума по картова сметка през paypal? Транзакцията е извършена миналата седмица (в сряда), но когато проверявам на my.fibank.bg все още не виждам сумата да е постъпила в наличност. Дали мога да разчитам, че това ще се случи днес или утре?
    Прави ми впечатление, че като цяло служителите във вашата банка не са запознати с paypal,
    Моля да ми отговори някой запознат със системата на получаване на преводи през paypal, а не да получавам шаблонен отговор, какъвто е получил по-горе човек, задал въпрос за paypal.

  9. Благодаря за отговора!

    Това е наистина интересно, някаква техническа причина ли има да не може да се плаща във валути, различни от посочените? Предвиждате ли възможността за в бъдеще това да е възможно и през виртуалния клон?

  10. @BG, През Виртуалния клон можете да излъчите плащане в следните валути: щатски долари, евро, британски лири, швейцарски франкове, датски крони, японски йени, норвежки крони, шведски крони, канадски долари, румънски леи и австралийски долари. За плащане в полски злоти можете да посетите най-удобния за Вас офис или клон на ПИБ. Информация за изходящи преводи в чуждестранна валута можете да намерите тук: http://www.fibank.bg/bg/page/37/tab/173 Информация за входящи преводи в чуждестранна валута можете да намерите тук: http://www.fibank.bg/bg/page/36 Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай