AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Nya! Бихме могли да Ви препоръчаме нашия "Свободен депозит". Открива се за две години, можете свободно да разполагате с вложените средства и да получавате лихва за тях. Повече можете да научите и на микросайта на продукта - http://www.fibank.bg/bg/page/221. Ще се радваме да Ви посрещнем в някой от нашите клонове, за да отговорим на всички Ваши въпроси. Поздрави!

  2. Здравейте,

    Бих искал да попитам поради каква причина излишно е бюрократизирано закриването на разплащателна сметка с дебитна карта? Защо е необходимо 20 дена след закриването на дебитната карта отново да се посещава клон, за да се подаде заявка за закриване на сметката. Разбирам, че трябва да се изчака приключването на картовите операции, но какво пречи заявлението за закриване да се подаде заедно със закриването на картата и просто след 20 дни остатъкът от парите по сметката да се преведат в посочена от мен сметка?

    Поздрави

  3. #twitter#Antonio@AskFibank Притежавам Visa electron левова и ми предстой да си платя общежитие в Англия .Начина на плащане... [http://bit.ly/azzL6R]

  4. #twitter#Antonio@AskFibank Притежавам Visa electron левова и ми предстой да си платя общежитие в Англия .Начина на плащане... [http://bit.ly/azzL6R]

  5. #twitter#@AskFibank абе нещо не ме кефи политиката ви за ePay... Каква ви е идеята с тия ограничения? Не мога да си видя наличността по картата.

  6. #twitter#@AskFibank абе нещо не ме кефи политиката ви за ePay... Каква ви е идеята с тия ограничения? Не мога да си видя наличността по картата.

  7. #twitter#@AskFibank абе нещо не ме кефи политиката ви за ePay... Каква ви е идеята с тия ограничения? Не мога да си видя наличността по картата.

  8. #twitter#Здравейте, Nya!

    Бихме могли да Ви препоръчаме нашия "Свободен депозит". Открива се за две години, можете... [http://bit.ly/957Hft]

  9. Здравейте, Miguel. Бихме искали да Ви помолим да ни препратите писмото, което сте ни изпратили, на ivan.ralchev@fibank.bg, за да проверим случая. Преровихме отново пощата, но не успяхме да намерим нищо от Вас. Благодарим предварително! Поздрави.

  10. Здравейте,

    Кътам пари във ПИБ във сметка със дебитна карта. Мисля да се възползвам от някой депозит, но по-скоро бих искала нещо без месечна такса, без необходимост да ходя до банката за подновяване, дори и без лихвен процент, както и да разполагам със парите си по всяко време. Какво бихте ми препоръчали? :)

    Поздрави

Коментирай