AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Еми принципът е - 2 месеца преди да изтече ти я подновяват картата. Ако се откажеш - връщат ти петте левчета и понасят загубата от вече издадената ти карта.

    Но пък аз съм имал следния проблем в друга банка (няма да казваме имена да не става антиреклама) - отиваш на 10-то число в месеца когато ти изтича картата и ти казват - не е подновена, елате след 15-ти. Отиваш на 18-ти и ти казват - не са пристигнали картите още. И така на третото ходене си вземаш картата. Мисля, че варианта да ми е готова по-рано картата е добър *за повечето* клиенти.

  2. @Але
    Това е ваше решение какво смятате и какво умножавате. Нещата са въпрос на принципи и конкуренция. Вие си остонете в пиб а аз ще си намеря друга банка. ОБЩО ЦЯЛОСТНАТА ПОЛИТИКА НА пиб неми харесва.

  3. Здравейте, А.Г. Документите се попълват собственоръчно от клиента. Поздрави!

  4. @ Г-н Симеонов, за 1 месец лихвата на 5 лева сигурно е някви хилядни от стотинката. Само не започвайте да умножавате хиляди хора отказали се(?) от дебитни карти за да докарате някакви левове. И на мене преди дни ми начислиха 2 месеца преди да изтече картата. И аз се издразних, но няма да я закривам картата само заради това.

  5. Здравейте!
    Бих искал да направя изходящ междубанков превод в лева. Досега не съм извършвал подобна операция. Бих искал да Ви попитам дали документът за превода ще бъде попълнен от банковия служител (както при кредитни преводи между мои сметки и заявления за закриване на сметки) или ще трябва аз собственоръчно да го направя?
    Поздрави!

  6. Г-н Симеонов, благодарни сме за всяко мнение, когато то съдържа градивна критика. Молим, уточнете въпроса за лихвата. Бихме желали да напомним, че добрият тон в комуникацията следва да се спазва. Поздрави!

  7. AskFibank
    Не ми пишеге глупости всякя авгоматика прави това което и каже субекта. Сменете автоматиката и субектите. Не се оправдавайте със автоматиката.
    Това автоматика това ръчно го използвате когаго и какго ви отговаря на тезата без да има нищо общо с реалноста. А за лихви както в ваша така и в моя полза нищо не казвате как стои въпроса.

  8. Здравейте, г-н Симеонов. Процедурата по подновяване е автоматична и такса подновяване се начислява в самото й начало. Отново Ви напомняме, че в случаите, в които клиентът пожелае да се откаже от своята карта, таксата ще бъде сторнирана и сметката - закрита. Поздрави!

  9. #twitter#@AskFibank @Anelche какво значи:"Кредитния IBAN <някой си>не в групата на Вашите кореспонденти. Функцията добавяне на кореспонденти, ->

  10. AskFibank
    A защо вземате таксата авансово два месеца порано авансово вземете си я като за почне да тече едномесечния срок. Отговора ви е доста формален и крайно незадоволителен. Това май прилича да се сезира комисията за защита на потребителите. А ако сметките са със нулеви салда като е и този случей. Ще излезе клиента на червено и може би ще му начислите и наказателна лихва??? Коригирайте си софтуера и поведението.

Коментирай