AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Тосков. Съжаляваме, че не сме успели по-рано да отговорим на Вашия въпрос. Откриването на клон в Самоков е част от програмата ни за развитие. За съжаление, не можем да се обвържем с конкретен срок за изпълнение. Благодарим за запитването! И приятен ден.

  2. Здравейте,
    аз съм руски гражданин и имам постоянно пребиваване в РБ и лична карта на ппч, която използвам навсякъде в България като документ за самоличност. Тя изтича през 2012 г. Моля, обяснете на Вашите служители, че тази карта е достатъчна за удостоверяване на самоличността. Задграничния паспорт е задължителен при нови карти (едно картонче без снимка или други атрибути за удостоверяване на самоличността).

  3. Здравейте, Иван. Изпратихме Ви мейл, на който да отговорите, за да проверим за Ваше улеснение. Поздрави!

  4. Здравейте, дебитната ми карта изтича в края на месеца, според информацията в сайта тя ще бъде преиздадена след 20 число на месеца и ще е налична за получаване в клона, от който съм я заявил. Аз съм в София, и доколкото си спомням, първата ми карта беше заявена онлайн, а след това беше сменена с карта с чип в офиса на бул. Стамболийски. Как мога да разбера в кой клон е новата карта, за да отида да я получа?

  5. Здравейте.
    Кога ПИБ ще открие офис в град Самоков

  6. Здравейте, г-н Колев. ПИБ няма практика да увеличава тези такси. В зависимост от реализирания оборот те биват занижени. За повече подробности и допълнителна информация можете да се свържете с нас на тел. (02) 81 71 119. Поздрави!

  7. Здравейте. Има ли промяна в таксите, които ПИБ удържа от търговците, които ползват ПОС-терминали? През последния месец ми се струва, че тези такси са се увеличили, но не мога да разбера точно как се изчисляват. Бихте ли ме информирали?

  8. Здравейте, г-н Петков, Във Виртуалния клон на ПИБ извлечение, баланс и салдо по сметка се взимат от счетоводната система на Банката. Докато не мине осчетоводяване сумите не могат да бъдат видени. Осчетоводяването отнема максимум пет дни, след което сумите могат да бъдат видени във Виртуалния клон. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. Добър ден.Преди 2 дни си дръпнах парите от ПейПал към дебитната ми карта.В ПП статуса на прехвърлянето е "Completed",но не виждам сумата в баланси си в e-fibank.Сега парите в картата ли са ми и промените в интернет банкирането по-бавно ли става?

  10. @ Динов Здравейте! Ако магнитната лента не е засегната, би следвало да можете да оперирате с картата. Бихме Ви посъветвали да я подновите, тъй като търговци могат и да откажат да я приемат. Ще дължите и такса подновяване. Поздрави!

Коментирай