AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Добър ден.Преди 2 дни си дръпнах парите от ПейПал към дебитната ми карта.В ПП статуса на прехвърлянето е "Completed",но не виждам сумата в баланси си в e-fibank.Сега парите в картата ли са ми и промените в интернет банкирането по-бавно ли става?

  2. @ Динов Здравейте! Ако магнитната лента не е засегната, би следвало да можете да оперирате с картата. Бихме Ви посъветвали да я подновите, тъй като търговци могат и да откажат да я приемат. Ще дължите и такса подновяване. Поздрави!

  3. Здравейте,

    Преди няколко дни в офиса Ви в МОЛ София използвах банкомата в офиса на банката. Но след края на операцията, банкомата ми върна картата, но леко счупена в единия ъгъл на магнитната лента.

    Въпросът ми е какво трябва да направя в този случай и, ако реша да си преиздам картата по-рано, дали трябва да заплащам таксата за преиздаване.

    Поздрави. :)

  4. @ АнгелТодоров Здравейте! ПИБ предлага търсената от Вас услуга. Повече информация за нея можете да получите на един от тези телефони:

    8002121 8171119
    или на имейл:
    slidya@offices.fibank.bg grosen@offices.fibank.bg
    Поздрави!

  5. @ Ale Здравейте! Датата, от която тарифата влиза в сила, е отбелязана в глава "Заключителни разпоредби" на Тарифата. Ще имаме предвид и Вашето предложение. Поздрави!

  6. Здравейте,
    ПИБ предлага ли виртуални ПОС терминали за обработка на плащания от web магазини и къде мога да намеря информация за условията ако се предлагат.
    Благодаря предварително!

  7. Аз ли недовиждам или просто няма такава информация - защо в официалния документ за тарифата на банката (този тук http://fibank.bg/uploads/Docs_download/Tariff.pdf) няма дата от когато е валидна/влиза в сила или на последната промяна? А може би е добре и поредна версия на документа да има ей така за контрол на поредността и промените.

  8. AskFibank
    Според мен тона в писанията ми си е съвсем коректен. Ако сте се засегнали че не ми харесва политиката на банката си е Ваш пролем. Повтарям не Ви е добра политиката поне за мен и моят избор е да е загубите като клиент - отивам при конкуренцията Ви.Останете си със много здраве и лек и ползотворен ден
    С уважение Симеонов

  9. @Але
    Да прав сте така е аз възразявам на ПИБ че тази опрерация с два месеца авансово не е коректна. На мен поне неми харесва и съответно ще ме загуби като клиент. На мен пък ми пасва другата банка и ще избера нея. Има една такава банка която картите им излизат в последния момент но като си знае човек си прави сметката и не си губи времето на празно. Та тази същага -другата банка доста много повече неща може да свършиш през интернет банкирането й без да ходиш да им се покланяш в фронт офиса. Та така стоят нещата разни хора разни идей. Е пожелавам много здраве и ползотворни избор и лек и щастлив ден
    Симеонов

  10. Еми принципът е - 2 месеца преди да изтече ти я подновяват картата. Ако се откажеш - връщат ти петте левчета и понасят загубата от вече издадената ти карта.

    Но пък аз съм имал следния проблем в друга банка (няма да казваме имена да не става антиреклама) - отиваш на 10-то число в месеца когато ти изтича картата и ти казват - не е подновена, елате след 15-ти. Отиваш на 18-ти и ти казват - не са пристигнали картите още. И така на третото ходене си вземаш картата. Мисля, че варианта да ми е готова по-рано картата е добър *за повечето* клиенти.

Коментирай