AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. В ОББ например, когато дадена банкова сметка е на 0.00 и няма движение по нея в текущия месец не ти начисляват такса! В момента, вкойто постъпи някаква сума по такава сметка ти се удържа еднократна месечна такса за текущия месец в размер на 0.50лв.

    В ПИБ показва 0.00 и заблуждава, че не не дължа такса и после изненада!

  2. Аз карам Хонда. Онзи ден ми се повреди предницата. Отивам в Опел и им викам: "Искам да ми ремонтирате предницата гаранционно" и представяте ли си, тия простаци ми отказаха!!!!

    Уважаема филеана - точно така звучи твоето мрънкане тука. 'Земи си прочети договора който си подписала за да получиш така скъпоценната си карта! И стига си спамила!

  3. Уважаема ПИБ, мисля, че отделихте достатъчно време и нерви за г-жа Фил. Петрова.
    Все пак и един съвет от мен към госпожата - преди да претендирате и да се нахвърляте срещу някога е редно да се запознаете да ли сте права. Цитирам: "Отидох в офиса на Уникредитбулбанк и те ми казаха". Кой Ви каза чистачката или някой друг. Заради Вас се запознах накратко с Правилата за издаване на дебитни карти на най-обирджийската по отношение на такси банки (между другото не съм клиент и на ПИБ) - при задържане на картата (в случая при три грешни опита, или съмнения за злоупотреба, предполагам, че и при технически проблеми с банкомата е същата процедура) - КАРТАТА може да бъде задържана от банкомата или върната, но последващото й използване може да се блокира автоматично. Активирането на КАРТАТА се извършва въз основа на попълнено лично от ОПРАВОМОЩЕНИЯ ДЪРЖАТЕЛ Искане за активиране, депозирано в клон на БАНКАТА и заплащане на такса за активиране, съгласно Тарифата, т.е. 5 лв.
    Не виждам какъв е проблема - двете банкови институции са действали съгласно предварително оповестени и подписани от ВАС правила и условия. Видяхте, че и в останалата част на ЕС е идентична процедурата.

  4. Уважаеми Господин Бакалов
    Благодаря ви, че ми отговорихте на моето писмо. Просто съм притеснена и обезпокоена защото на днешно време човек да няма пари е доста неприятно, а разчита на това което има в дебитната карта, за да си плати данъците. И все пак ако обичате моля да разберете каква е причината която картата ми бе погъната от вашият банкомат. Ще ви бъда много благодарна. Поздрави до скоро

  5. @Гавраил
    не си ме разбрал - казвам, че е нормално когато ползваш дадена услуга да си плащаш за нея, независимо дали е банкова или каквото и да било друго. Ако мога използавм израза - като искаш да имаш брада, си купуваш гребенче. И ние трябва най-сетне да свикнем, че безплатен обяд няма.
    аз имам сметки в Пиб и Обб си ги ползвам активно, имах и една, която не ползвах в една друга банка и щото не ми трябваше я закрих, това е.

  6. @до миро,
    Нещо много се засили, според теб банките са нещо като голямо зло. И ПИБ е по-малко зло, защото ни уврежда/което не е доказано/ по-малко от др. банки, които не си споменал конкретно и, трябва да се радваме за това. Не мислиш ли, че това е селяшко мислене и хората, които разсъждават така, си държат парите в къщи, скрити някъде, да не казвам на какви места. Предлагам Customer Support, да не допуска, такива коментари уронващи престижа на банковите институции.

  7. Много си вътре бе, няма що.
    А знаеш ли как седи въпроса при другите банки - изкарва ти сметката на червено, пускат ти дебела лихва и за довиждане ти взимат 10 лв такса за закриване на сметката, ама след като си внесеш всичко останало.

    И нещо друго - това че ти нямаш пари по сметката няма общо с обслужването - всички сметки се въртят при ежедневните процедури на банките, това натоварва производствените мощности, а това струва пари, които банката плаща, независимо, че ти не я ползваш.
    Като не ти трябва сметката - закрий я.

  8. Уважаема г-жо Петрова, Както вече обяснихме има много строги правила, забраняващи на служители на ПИБ да връщат задържани дебитни карти на клиентите, както и други правила които осигуряват сигурността на средствата по картите. Правилото задържана дебитна карта от банкомат да бъде връщана само на банката издател на същата е базирано на простата причина, че никой освен издателя на картата, не може да установи със сигурност идентичността на притежателя на картата и човека, претендиращ за това. Поддръжката и управлението на една такава флотилия от банкомати е сложен процес, изискващ строги и ясни правила с цел запазване интересите на всички участници, в това число и Вашия. Може ли да разберем все пак причината, по която Вашата карта е погълната от банкомата? Много моля занапред да се обръщате по всякакви въпроси към своята обслужваща банка. Ако желаете да бъдете обслужена от ПИБ, най-любезно Ви каня да станете наш клиент. ПИБ е една от водещите банки в България по отношение на картовите продукти. Банкоматната мрежа на банката е втората по големина в страната, като разполага с най-атрактивните локации. Поздрави! Никола Бакалов Директор "Картови разплащания"|

  9. филаена,
    кой ти се подиграва? Хората учтиво ти отговарят, че имат процедура, според която не може охраната да ти даде картата.
    имаше един лаф "ти му говориш, то руча ли руча"
    А хората от Съпорта що не триете тези коментари това си е пюр хейт.

  10. @Миро, Всеки клиент отговаря самостоятелно за следене на движенията по всичките си сметки, както и за дължимите по тях такси. ПИБ спазва всички нормативни предписания по обновяване на информацията свързана с предлаганите банкови продукти и услуги, включително Тарифата на банката. Относно предоставената информация във Виртуалния клон на ПИБ напомняме, че там са предоставени основни услуги, от които клиентите на ПИБ имат нужда. За всякакви допълнителни въпроси клиентите могат да се свързват с Банката на предоставените контакти на корпоративния сайт на ПИБ: http://www.fibank.bg/bg/page/784 . Бихме искали да Ви приканим да се придържате към правилата за писане в блога и добрия тон, в противен случай ще бъдем принудени да не допускаме за публикуване Вашите коментари. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай