AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте!
    Имам няколко препоръки относно услугата My Fibank.
    1) Мисля, че ще е добре, ако потребителите имаме достъп до извлеченията по разплащателните си сметки и за текущия ден, а не чак на следващия ден.
    2) Добре ще е, ако може да се визуализират извлеченията и по депозитните сметки.
    3) В менюто "Салда по сметки" мисля, че е добра идея да не се отбелязва, че е имало движение по валутните сметки (за които обменният курс не е фиксиран) в дни, когато реално не е имало такова. Така по-лесно ще може потребителите да следят кога са направили последен превод или друга операция по сметката си.
    Надявам се препоръките ми да са били полезни. Лек ден!

  2. Имате страхотен служител в офиса си Княз Батенберг в гр. Пловдив- Милена Христова. Компетентна и внимателна тя печели бьрзо доверието на клиента. Добрите кадри са най-ценния ресурс на всяка банка.Пдазете я!

  3. @Momchil
    Че те са си го написали хората: "...всяко мнение публикувано в Twitter/AskFibank ще излиза автоматично тук и обратно – всяко мнение от блога/AskFibank ще се визуализира и в Twitter..."

  4. Здравейте, Валентин. Имаме сайт, пригоден специално за преносими устройства. Той е достъпен на адрес http://m-fibank.bg. Блогът ни също е оптимизиран за работа с такива устройства. Поздрави!

  5. Чуди се защо модерна банка като Първа инвестиционна банка, която има facebook профил, и безплатен WiFi в салоните, не се сети да си оптимиза сайтовете за мобилни устройства!

  6. #twitter#@AskFibank не мога да ви разбера API-то какво точно бълва в twitter

  7. Здравейте, Анастасия. Таксата по теглене на пари от депозитна сметка преди падеж е в размер на 0.50 ст. за суми до 5 000 лв. Съветваме Ви предварително да заявите желанието си да изтеглите пари от сметката си. В такъв случай, ако искате да изтеглите цялата сума от € 15 000, таксата ще бъде € 37.80. Във връзка с последния Ви въпрос - възможно е да теглите по € 2 500, но не и в един и същи ден. Поздрави!

  8. Здравейте, Клиенто. Сайтът се обновява редовно, като на него можете да откриете единствено настоящите продукти и промоции на ПИБ. Калкулаторът обаче поддържа някои от старите, както сам/а сте се уверил/а. Това е с цел клиентите ни да могат да изчислят лихвата, която биха получили. В тази връзка, калкулаторът има по-скоро спомагателна, отколкото информативна функция. Използвайте сайта ни за най-актуална информация. Благодарим Ви също така и за предложенията. Калкулаторът все още е в етап на разработка, така че в бъдеще ще добавяме и нови функционалности. Поздрави!

  9. Здравейте,
    Имам "супер депозит", 3-месечен, който искам да разваля и да си изтегля парите. Сумата е около 15 хил.евро а и въпросите ми са: какви са таксите; мога ли да изтегля без предварителна заявка; и възможно ли е да я изтегля по 2500 евро от различни клонове в рамките на един ден.
    Благодаря предварително.

  10. Позволявам си още един съвет относно депозитния калкулатор. Ако е възможно добавете опцията калкулаторът да пресмята лихвата и за по-дълъг период от време. Например аз си избирам шестмесечен депозит, но искам да знам какво бих имал в дадената сметка след 1 година. И другото, което би било полезно да се добави е опцията за теглене или довнасяне от депозита и по този начин клиентът да разбере какво ще стане с неговите пари и лихвата ако тегли или внася пари впоследствие(Пример - избрал съм шестмесечен депозит, но на третия месец съм изтеглил/внесъл пари).

    Поздрави

Коментирай