AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, Анастасия. Таксата по теглене на пари от депозитна сметка преди падеж е в размер на 0.50 ст. за суми до 5 000 лв. Съветваме Ви предварително да заявите желанието си да изтеглите пари от сметката си. В такъв случай, ако искате да изтеглите цялата сума от € 15 000, таксата ще бъде € 37.80. Във връзка с последния Ви въпрос - възможно е да теглите по € 2 500, но не и в един и същи ден. Поздрави!

  2. Здравейте, Клиенто. Сайтът се обновява редовно, като на него можете да откриете единствено настоящите продукти и промоции на ПИБ. Калкулаторът обаче поддържа някои от старите, както сам/а сте се уверил/а. Това е с цел клиентите ни да могат да изчислят лихвата, която биха получили. В тази връзка, калкулаторът има по-скоро спомагателна, отколкото информативна функция. Използвайте сайта ни за най-актуална информация. Благодарим Ви също така и за предложенията. Калкулаторът все още е в етап на разработка, така че в бъдеще ще добавяме и нови функционалности. Поздрави!

  3. Здравейте,
    Имам "супер депозит", 3-месечен, който искам да разваля и да си изтегля парите. Сумата е около 15 хил.евро а и въпросите ми са: какви са таксите; мога ли да изтегля без предварителна заявка; и възможно ли е да я изтегля по 2500 евро от различни клонове в рамките на един ден.
    Благодаря предварително.

  4. Позволявам си още един съвет относно депозитния калкулатор. Ако е възможно добавете опцията калкулаторът да пресмята лихвата и за по-дълъг период от време. Например аз си избирам шестмесечен депозит, но искам да знам какво бих имал в дадената сметка след 1 година. И другото, което би било полезно да се добави е опцията за теглене или довнасяне от депозита и по този начин клиентът да разбере какво ще стане с неговите пари и лихвата ако тегли или внася пари впоследствие(Пример - избрал съм шестмесечен депозит, но на третия месец съм изтеглил/внесъл пари).

    Поздрави

  5. Гутен таг,

    Обновявайте си сайта. Тези дни разглеждах депозитите и исках да си открия едногодишен Свободен депозит, защото той присъстваше в калкулатора на депозити и ми се строи най-удобен за мен, но когато отидох във ваш офис се оказа, че предлагате само двугодишен Свободен депозит, а едногодишният Свободен депозит е бил предлаган до декември 2009г, поне така ми каза вашата служителка. Сега сме юли 2010г, моля ви, ПИБ, все пак се предполага, че сте от водещите банки в страната и затова сте длъжни информацията във вашия сайт да е актуална! Също така в калкулатора има и някакъв депозит Super G, който също е остарял. Бъдете актуални и акуратни, ако искате да сте на върха!

    Ауфвидерзеен

  6. Здравейте, Miguel. Изпратете ни телефонния си номер на адрес marketing@fibank.bg, за да проверим по-обстойно случая. Поздрави!

  7. Уважаеми господа,
    Моля за разяснение какво трябва да направя в случай, че имам регистрация на услугата за получаване на известия при трансакции с кредитна карта, а не получавам такива.
    След като заявих проблема пред служители от фронт офис получих уверение, че регистрацията е коректна, но не е ясна причината за липса на известие при плащане с картата.

  8. Здравейте, Любомир! Routing номера можете да откриете в своето банково извлечение. Това можете да направите или електронно на адрес http://my.fibank.bg,или като изчакате хартиеното копие. Поздрави!

  9. искам да ми помогнете от PAY PAL ми искат Routing Number
    Account Number

    как да ги намеря

  10. @Customer Support
    Браво на ПИБ. Все пак има ефект от толкова обяснения в блога, и най-важното има обещание за подобрение на Виртуалния банков клон. А за неудобство на клиентите, не се притеснявайте, няма да има такова за никой клиент ползващ ВБК за справката „баланс по сметка”, достатъчно излишна информация има там, че едно допълнително поле, като за справка по задължения да го затормозява. Остава и да въведете закриване на сметки чрез ВБК и сте върха /поне аз ще ви призная, че сте банка №1/. И дано не е само обещание и да чакаме пак с години реализацията на това обещание с изрази от типа „поради счетоводни причини“. Е Миро все пак постигна нещо.

Коментирай