AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. От агенция USIT colours искат да ми удържат 2% (в моя случай около 30 евро) ТАКСА за плащане на услуга с кредитна карта. След като им обясних, че това е малко незаконно-главната им счетоводителка буквално ми се изсмя по телефона. Моля вземете мерки, това злепоставя и Банката като цяло!

  2. Планирам почивка в чужбина като агенцията, която ми предоставя услугата е USIT colours.Пожелах да заплатя услугата с кредитна карта, но от агенцията ми казаха, че ще ми удържат около 30 евро (2%) от сумата като такса. Съвсем спокойно имобясних, че това е малко незаконно, но от там буквално ми се изсмяха. Надявам се да вземете мерки.

  3. Здравейте, Елена. Необходим е единствено номерът на банковата Ви сметка. Поздрави!

  4. Уважаеми Димитър Й, Процесът на осчетоводяване е автоматизиран. Обработката на международните трансакции отнема между 3 дни и 1 седмица. Поздрави!

  5. Според мен този въпрос може да се реши като в справката "Извлечения по сметки" след колоните "Плащания" и "Постъпления" се добави още една колона "Салдо". В тази колона може да се отразява текущото салдо след всяка операция (включително и с отрицателен знак).
    Показването на тази информация е много удобно за потребителя, има я в много банкови информационни системи, съществува и в такива системи като PayPal и Moneybookers.
    Промените в програмната система ще бъдат елементарни и това може да стане много бързо.

  6. здравейте,
    имам карта visa electron от вашата банка. в момента съм в чужбина и човек в България трябва да ми преведе пари по тази сметка. какви данни са им необходими за това?

  7. Относно "осчетоводяването" на края на всеки ден, правилно ли разбирам че това е РЪЧЕН процес? Тоест дали че ще получа парите, пратени от PayPal към картата си във вашата банка зависи от настроението на служителите ви ? Започвам да си мисля, че ситуацията е точно такава, понеже предния път отне 3 дни, а към момента чакам около седмица за същата операция.Моля да ме опровергаете ако греша.

  8. Здравейте, А.Г. Благодарим за препоръките! Ще ги имаме предвид. Относно първата точка - извлеченията са достъпни след осчетоводяването на всички трансакции в края на деня. От тази гледна точка не е възможно да прегледате извлеченията в рамките на същия ден. Поздрави!

  9. Здравейте!
    Имам няколко препоръки относно услугата My Fibank.
    1) Мисля, че ще е добре, ако потребителите имаме достъп до извлеченията по разплащателните си сметки и за текущия ден, а не чак на следващия ден.
    2) Добре ще е, ако може да се визуализират извлеченията и по депозитните сметки.
    3) В менюто "Салда по сметки" мисля, че е добра идея да не се отбелязва, че е имало движение по валутните сметки (за които обменният курс не е фиксиран) в дни, когато реално не е имало такова. Така по-лесно ще може потребителите да следят кога са направили последен превод или друга операция по сметката си.
    Надявам се препоръките ми да са били полезни. Лек ден!

  10. Имате страхотен служител в офиса си Княз Батенберг в гр. Пловдив- Милена Христова. Компетентна и внимателна тя печели бьрзо доверието на клиента. Добрите кадри са най-ценния ресурс на всяка банка.Пдазете я!

Коментирай