AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Позволявам си още един съвет относно депозитния калкулатор. Ако е възможно добавете опцията калкулаторът да пресмята лихвата и за по-дълъг период от време. Например аз си избирам шестмесечен депозит, но искам да знам какво бих имал в дадената сметка след 1 година. И другото, което би било полезно да се добави е опцията за теглене или довнасяне от депозита и по този начин клиентът да разбере какво ще стане с неговите пари и лихвата ако тегли или внася пари впоследствие(Пример - избрал съм шестмесечен депозит, но на третия месец съм изтеглил/внесъл пари).

    Поздрави

  2. Гутен таг,

    Обновявайте си сайта. Тези дни разглеждах депозитите и исках да си открия едногодишен Свободен депозит, защото той присъстваше в калкулатора на депозити и ми се строи най-удобен за мен, но когато отидох във ваш офис се оказа, че предлагате само двугодишен Свободен депозит, а едногодишният Свободен депозит е бил предлаган до декември 2009г, поне така ми каза вашата служителка. Сега сме юли 2010г, моля ви, ПИБ, все пак се предполага, че сте от водещите банки в страната и затова сте длъжни информацията във вашия сайт да е актуална! Също така в калкулатора има и някакъв депозит Super G, който също е остарял. Бъдете актуални и акуратни, ако искате да сте на върха!

    Ауфвидерзеен

  3. Здравейте, Miguel. Изпратете ни телефонния си номер на адрес marketing@fibank.bg, за да проверим по-обстойно случая. Поздрави!

  4. Уважаеми господа,
    Моля за разяснение какво трябва да направя в случай, че имам регистрация на услугата за получаване на известия при трансакции с кредитна карта, а не получавам такива.
    След като заявих проблема пред служители от фронт офис получих уверение, че регистрацията е коректна, но не е ясна причината за липса на известие при плащане с картата.

  5. Здравейте, Любомир! Routing номера можете да откриете в своето банково извлечение. Това можете да направите или електронно на адрес http://my.fibank.bg,или като изчакате хартиеното копие. Поздрави!

  6. искам да ми помогнете от PAY PAL ми искат Routing Number
    Account Number

    как да ги намеря

  7. @Customer Support
    Браво на ПИБ. Все пак има ефект от толкова обяснения в блога, и най-важното има обещание за подобрение на Виртуалния банков клон. А за неудобство на клиентите, не се притеснявайте, няма да има такова за никой клиент ползващ ВБК за справката „баланс по сметка”, достатъчно излишна информация има там, че едно допълнително поле, като за справка по задължения да го затормозява. Остава и да въведете закриване на сметки чрез ВБК и сте върха /поне аз ще ви призная, че сте банка №1/. И дано не е само обещание и да чакаме пак с години реализацията на това обещание с изрази от типа „поради счетоводни причини“. Е Миро все пак постигна нещо.

  8. @Калин, Дебитните карти издавани от ПИБ предоставят предимството клиентите да могат да теглят пари не само на банкомат, но и на каса във всеки офис на ПИБ в цялата страна. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. @Екип на ПИБ

    Благодаря за изчерпателния отговор. Да, не е лошо човек да има резервна карта; като че ли това е най-разумният вариант. Предполагам, че може да се теглят пари от картовата (разплащателната) сметка и без самата карта в офис на банката, нали?

  10. @Миро, При следващо обновяване на Виртуалния банков клон ще имаме предвид Вашето предложение за добавяне на допълнително поле предназначено за справка по задълженията. Ще се разгледа възможността в по-нататъшен етап да се добави в справката „баланс по сметка”, стига да не представлява неудобство за повечето клиенти. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай