Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Miguel 2010-07-19 20:33:43
Уважаеми господа,
Моля за разяснение какво трябва да направя в случай, че имам регистрация на услугата за получаване на известия при трансакции с кредитна карта, а не получавам такива.
След като заявих проблема пред служители от фронт офис получих уверение, че регистрацията е коректна, но не е ясна причината за липса на известие при плащане с картата.
AskFibank 2010-07-12 10:01:45
Здравейте, Любомир! Routing номера можете да откриете в своето банково извлечение. Това можете да направите или електронно на адрес http://my.fibank.bg,или като изчакате хартиеното копие. Поздрави!
Любомир Тасков 2010-07-09 23:52:14
искам да ми помогнете от PAY PAL ми искат Routing Number
Account Number
как да ги намеря
Гаврил 2010-07-09 19:27:21
@Customer Support
Браво на ПИБ. Все пак има ефект от толкова обяснения в блога, и най-важното има обещание за подобрение на Виртуалния банков клон. А за неудобство на клиентите, не се притеснявайте, няма да има такова за никой клиент ползващ ВБК за справката „баланс по сметка”, достатъчно излишна информация има там, че едно допълнително поле, като за справка по задължения да го затормозява. Остава и да въведете закриване на сметки чрез ВБК и сте върха /поне аз ще ви призная, че сте банка №1/. И дано не е само обещание и да чакаме пак с години реализацията на това обещание с изрази от типа „поради счетоводни причини“. Е Миро все пак постигна нещо.
AskFibank 2010-07-09 17:09:47
@Калин, Дебитните карти издавани от ПИБ предоставят предимството клиентите да могат да теглят пари не само на банкомат, но и на каса във всеки офис на ПИБ в цялата страна. Поздрави, Екип на ПИБ
Калин 2010-07-09 17:05:06
@Екип на ПИБ
Благодаря за изчерпателния отговор. Да, не е лошо човек да има резервна карта; като че ли това е най-разумният вариант. Предполагам, че може да се теглят пари от картовата (разплащателната) сметка и без самата карта в офис на банката, нали?
Customer Support 2010-07-09 16:17:31
@Миро, При следващо обновяване на Виртуалния банков клон ще имаме предвид Вашето предложение за добавяне на допълнително поле предназначено за справка по задълженията. Ще се разгледа възможността в по-нататъшен етап да се добави в справката „баланс по сметка”, стига да не представлява неудобство за повечето клиенти. Поздрави, Екип на ПИБ
AskFibank 2010-07-09 16:12:46
@Калин, При задържане на дебитна карта от банкомат картодържателят трябва незабавно да се свърже с банката картоиздател и да съобщи за случилото се. Дебитна карта може да бъде задържана от банкомат или след трикратно последователно въвеждане на грешен ПИН код или при неизправност или компрометиране на самата дебитна карта. За това винаги съветваме картодържателите да пазят и помнят ПИН кода на своите дебитни карти, както и да съхраняват правилно самите карти. В конкретната ситуация може да се дадат множество съвети: човек да разполага с резервна дебитна карта, депозит или друга сметка, от която би могъл да изтегли пари при нужда. Предимство на дебитните карти издавани от ПИБ е факта, че клиентите могат да теглят пари не само на банкомат, но и на каса във всеки офис на ПИБ. Удобен вариант също е Свободен депозит от ПИБ, който дава свобода за теглене и внасяне на суми без тези действия да нарушават депозита. Поздрави, Екип на ПИБ
AskFibank 2010-07-09 14:22:14
@Филаена, Ще се свържем с Вас на адреса на електронната Ви поща, за да може конкретно да помогнем. Поздрави, Екип на ПИБ
Миро 2010-07-09 12:17:45
Напълно съм съгласен, следя най-редовно състоянието на сметки те си през виртуалния клон. Обаче изглежда виртуалния клон ме заблуждава, че не дължа нищо по USD сметката която не съм ползвал от години. Това е ваш проблем, оправете си бъговете и тогава претендирайте за задължения. Нали се сещате, че ако не съм в БГ няма как всеки месец да тичам до клон, за да проверявам задълженията си? И не ми се оправдавайте със софтуерни грешки, много е лесно да се направи показване на дължимата сума от такси когато сметката е на червено, по същия начин и служителите в банката виждат, че имам сметка на червено.
Според мен умишлено скривате задълженията, за да могат да се натрупат.