AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @Калин, При задържане на дебитна карта от банкомат картодържателят трябва незабавно да се свърже с банката картоиздател и да съобщи за случилото се. Дебитна карта може да бъде задържана от банкомат или след трикратно последователно въвеждане на грешен ПИН код или при неизправност или компрометиране на самата дебитна карта. За това винаги съветваме картодържателите да пазят и помнят ПИН кода на своите дебитни карти, както и да съхраняват правилно самите карти. В конкретната ситуация може да се дадат множество съвети: човек да разполага с резервна дебитна карта, депозит или друга сметка, от която би могъл да изтегли пари при нужда. Предимство на дебитните карти издавани от ПИБ е факта, че клиентите могат да теглят пари не само на банкомат, но и на каса във всеки офис на ПИБ. Удобен вариант също е Свободен депозит от ПИБ, който дава свобода за теглене и внасяне на суми без тези действия да нарушават депозита. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. @Филаена, Ще се свържем с Вас на адреса на електронната Ви поща, за да може конкретно да помогнем. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Напълно съм съгласен, следя най-редовно състоянието на сметки те си през виртуалния клон. Обаче изглежда виртуалния клон ме заблуждава, че не дължа нищо по USD сметката която не съм ползвал от години. Това е ваш проблем, оправете си бъговете и тогава претендирайте за задължения. Нали се сещате, че ако не съм в БГ няма как всеки месец да тичам до клон, за да проверявам задълженията си? И не ми се оправдавайте със софтуерни грешки, много е лесно да се направи показване на дължимата сума от такси когато сметката е на червено, по същия начин и служителите в банката виждат, че имам сметка на червено.

    Според мен умишлено скривате задълженията, за да могат да се натрупат.

  4. @Миро, Всички банки работещи на територията на страната имат различни практики и всяка банка има свободата да решава как да оперира по отношение на предлаганите продукти и услуги, стига това да бъде съобразено с всички законови рамки и нормативни предписания, валидни за ЕС и България. Отново напомняме, че ПИБ е длъжна да обновява периодично промените по предлаганите продукти и услуги, в това число Тарифата на Банката. Тези промени се публикуват навременно в интернет страницата на ПИБ. Задължение на всеки клиент е лично да следи движенията по сметките си и дължимите такси по същите. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. @Калин,

    Абе извинявам се, за малко тежкия тон, ама какво ново научихме покрай тоя случай? Как да дразним Съпорта ли?
    На повечето банкомати пише: "В случай, че банкоматът задържи вашата карта, незабавно се обадете на банката издател на картата" (ако е оцелял надписа).

    Това е най-логичното което човек може да направи първо за да блокира картата си, и второ за да види с какви опции разполага за да се добере до кеша....

  6. Аз съм доволен от дискусията покрай случая на г-жа Ф. Петрова. Сега ще знам какво може да очаквам, ако картата ми бъде "глътната" от някой банкомат, и защо от банката няма да ми я върнат.

    В случая г-жа Петрова е теглила от банкомат в сграда на банката, но ако картата ѝ бе задържана другаде, нямаше на кого да се сърди и нямаше да разберем.

    Какви са съветите на ПИБ към клиентите си, които искат да разполагат с парите си дори и в такива ситуации?

  7. В ОББ например, когато дадена банкова сметка е на 0.00 и няма движение по нея в текущия месец не ти начисляват такса! В момента, вкойто постъпи някаква сума по такава сметка ти се удържа еднократна месечна такса за текущия месец в размер на 0.50лв.

    В ПИБ показва 0.00 и заблуждава, че не не дължа такса и после изненада!

  8. Аз карам Хонда. Онзи ден ми се повреди предницата. Отивам в Опел и им викам: "Искам да ми ремонтирате предницата гаранционно" и представяте ли си, тия простаци ми отказаха!!!!

    Уважаема филеана - точно така звучи твоето мрънкане тука. 'Земи си прочети договора който си подписала за да получиш така скъпоценната си карта! И стига си спамила!

  9. Уважаема ПИБ, мисля, че отделихте достатъчно време и нерви за г-жа Фил. Петрова.
    Все пак и един съвет от мен към госпожата - преди да претендирате и да се нахвърляте срещу някога е редно да се запознаете да ли сте права. Цитирам: "Отидох в офиса на Уникредитбулбанк и те ми казаха". Кой Ви каза чистачката или някой друг. Заради Вас се запознах накратко с Правилата за издаване на дебитни карти на най-обирджийската по отношение на такси банки (между другото не съм клиент и на ПИБ) - при задържане на картата (в случая при три грешни опита, или съмнения за злоупотреба, предполагам, че и при технически проблеми с банкомата е същата процедура) - КАРТАТА може да бъде задържана от банкомата или върната, но последващото й използване може да се блокира автоматично. Активирането на КАРТАТА се извършва въз основа на попълнено лично от ОПРАВОМОЩЕНИЯ ДЪРЖАТЕЛ Искане за активиране, депозирано в клон на БАНКАТА и заплащане на такса за активиране, съгласно Тарифата, т.е. 5 лв.
    Не виждам какъв е проблема - двете банкови институции са действали съгласно предварително оповестени и подписани от ВАС правила и условия. Видяхте, че и в останалата част на ЕС е идентична процедурата.

  10. Уважаеми Господин Бакалов
    Благодаря ви, че ми отговорихте на моето писмо. Просто съм притеснена и обезпокоена защото на днешно време човек да няма пари е доста неприятно, а разчита на това което има в дебитната карта, за да си плати данъците. И все пак ако обичате моля да разберете каква е причината която картата ми бе погъната от вашият банкомат. Ще ви бъда много благодарна. Поздрави до скоро

Коментирай