AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Уважаема г-жо Петрова, От предходния Ви пост става ясно, че Вашата дебитна карта е издадена от банка, различна от ПИБ. Следователно Вие сте заплатили на банката издател на дебитната Ви карта за преиздаване на нова пластика. По този повод намираме конкретните нападки към колегите ни от Клон Мол-Пловдив за неоснователни. Напомняме още веднъж, че поради причини за сигурност всяка карта, която е задържана от банкомат се връща само и единствено на банката издател на същата карта, а не на притежателя й. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Цялата работа е да взимате парите на хората ПИБ и охраната да получи някаква сума, затова не връщате дебитната карта срещу личната карта. Само разкарване. Това е България господин управител.

  3. Здравейте,
    имам овърдрафт по дебитната карта -> възможно ли е да се изтегли сума, по-голяма от 400 лева (която се дава от банкоматите)?

    Поздрави!

  4. @Филеана, В случай, когато карта се задържа на банкомат, то по правила на VISA и MasterCard тя трябва да бъде върната на банката издател на посочен от нея адрес. Това е причината на гърба на повечето карти да пише на коя банка са собственост. Служителят на ПИБ не би могъл да идентифицира коректно картодържателя само по изписаните на пластиката имена, както и не знае каква е причината за задържане на картата. В случая е действал спрямо процедурите и правилата за сигурност в картовите разплащания. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. @Васил, Работното време на клона на Първа инвестиционна банка, от който се интересувате е следното: за офиса на Банката разположен по-близо до Happy от 9:00 до 17:30 часа от понеделник до петък. Работното време на офиса разположен по продължение на същата фасада посока Billa е от 9:00 до 19:00 часа от понеделник до петък и от 10:00 до 14:00 часа събота. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. Добър ден!

    Здравейте, бихте ли могли да ми кажете какво е работното време на клона ви в кв. Младост (до Happy)

    Благодаря
    Успешен ден!

  7. Здравейте Господин управител. Много съм разочарована от вашата охрана в Мол-Пловдив на ул.Перущица №8. Не пожела да ми върне дебитната карта срещу личната карта на 02.07.2010 г. към 13.00 ч на обяд и се наложи да ми издадат нова дебитна карта срещу 5 лв от Уникредитбулбанк, а старата дебитна карта бе изпратена в централата в София. Така не може да се постъпва с клиентите.Моля обърнете сериозно внимание, тъй като ще си загубите клиентите.

  8. Здравейте, Крис! Можете да се възползвате от две наши услуги. Единият вариант е "SMStatus" - при абонамент получавате sms-известие за всяко движение по сметката, като можете да определите дали да се отнася само за приходи, само за разходи, или и за двете. Регистрацията е 2лв. и всеки получен sms ще Ви струва 0.10 лв. Другият вариант е "My Fibank" - електронна услуга, с която можете да следите сметките си напълно безплатно, но от своя компютър. Поздрави!

  9. Здравейте,

    Студентите на СУ ползват ФИБ за получаване на стипендиите си. Европейските стипендии също се превеждат на тези сметки. Проблемът е, че и двете стипендии са в един размер и не мога да проследя коя точно ми е преведена. Чувала съм, че има услуга, при която с помощта на СМС да бъда информирана веднага, когато има нови постъпления в сметката. Как мога да я активирам и колко ще ми струва?

    Поздрави!

Коментирай