AskFibank

Fibank 2993

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Имате ли планове да откривате клон в БП София?

  2. @ Стойков При договор сключен спрямо Общи условия за отпускане на кредит, ще има промяна в Общите условия. Можете да се запознаете с тях следващата седмица на официалния ни сайт или във всеки наш офис с кредитен инспектор. Промяната не се изразява по никакъв начин в ущърб на клиента. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Предлагам, в рубриката на Банката "Социална отговорност" да бъде включен апел:"Подкрепете безработните банкери над 45, в резултат на банковата възрастова дискриминация"

    Мотиви: сред тях има такива,които могат да допринесат за съответната банка десетократно пъти повече и по-рентабилно отколкото всеки от средностатистическия персонал.

  4. Случайно видях промяна в тарифите и комисионните на банката.
    Не беше ли добра идея да пуснете по един e-mail на клиентите, или поне да го публикувате в секция "Новини".
    Напълно се присъединиявам към Калоян.
    Не, че е нещо толкова фрапиращо. Не знам защо в БГ като има нещо което работи перфектно, трябва да се променя.

  5. @ Александров @ Златев Благодарим за споделените мнения. Поласкани сме от факта, че сте доволни от нашето обслужване! За да актуализирате данните на личните Ви документи в нашата информационна система е достатъчно да посетите някой от офиси на ПИБ и да се обънете към наш колега. Няма крайни срокове или специални изисквания към тази процедура, но винаги когато имате нов документ за идентификация, с който сте регистриран в банкова система, трябва да го декларирате. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. Привети,

    Имам въпрос: ще има ли промени в досега сключени договори с клиенти на банката за отпуснати кредити - потребителски и ипотечни във връзка с последните приети промени в законодателството за потребителите на банкови услуги.

  7. Присъединявам се към запитването за информация,какво трябва да нпаравят клиентите на банката след подмяната на личните документи-трябвалида декларират в банковите клонове промените в личните данни.
    Иначе и аз имам положително впечатление от значително подобреното през последната една година обслужване в банковите ви клонове Народно събрание 1 и Стефан Караджа.

    Поздрави, Златев

  8. Клиент съм на банката ви от няколко години и съм доволен от обслужването в неините клонове,които съм посетил.Особено добро впечатление имам от акуратната работа на вашите служители в клоновете ви в София сити център и Народно събрание 1,където съм ползвал услугите на банката в почивни дни.
    Поздравления на екипите от млади хора в тези клонове за тяхната работа и организираност!
    Ползвам случая да задам и един техническивъпрос,свързан с банковото обслужване :
    Сега се сменят личните документи на гражданите.Какво трябва да направят клиентите на банката след подмяната на личните документи за да се актуализират личните им данни в банката?Има ли някакви срокове и проблеми?

    Поздрави,
    Александров

    С

  9. @ Калоян



    Благодарим за интересното предложениe. Ще бъде обсъдено и взето под внимание!



    Поздрави,

    Екип на ПИБ

  10. След влезлите в сила нови такси и комисионни от началото на май 2010 г при теглене на пари в брой от касите на банката, предлагам ПИБ да направи промоция за безплатно увеличаване на лимита за дневно теглене от дебитни и други карти. В момента таксата е 3 лв. Например за един месец клиентите да могат безплатно да коригират лимита си. Може да се завърти и интересна кампания и да стане конкуренция по темата с другите банки. Пък и това е реално предимство, досега се плаща - сега БЕЗПЛАТНО, но само за месец:)

Коментирай