AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @ Тодор Колев Направената справка в "Картов отдел" на ПИБ не показва отказани транзакции от началото на месец Май досега. Няма регистриран опит за транзакция с картата V Pay, който да е бил отказан или отхвърлен. В такива случаи Ви съветваме да се свързвате своевременно с денонощните картови оператори на 0800 12012 или 0888 68 10 10. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Здравейте,
    Имам "Свободен" депозит, от който искам да изтегля 3000 лв преди падежа. Трябва ли да правя предизвестие 1 ден по-рано? В депозита има повече пари и няма да го закривам.

  3. аре не се излагайте бе - голямата тесла 0.30 лв. месечно или за 3.6 на година. цигарите на ден са ми повече...

  4. ДО al40 - ДА! Винаги при теглене на каквато и да е сума до 2500 Евро ще ви се начислява съответната такса. Дори и за 1 евро! Само на падеж на депозита, т.е. в деня, в който изтича едногододишния или двугодишния/ако е по-нов/свободен депозит няма такса при теглене:)

  5. ДА, Тодоре от 01-05-2010 има "нова таксичка" поддръжка на картова сметка - 0,30 лв месечно, така че ако не ги използваш активно закривай. Между подаването на заявление за закриване и самото закриване минават минимум 15 работни дни, така че побързай преди да е станало отново 28, 29-то число и системата да ти сложи нови такси!

  6. Здравейте,
    и аз забелязах, че сте въвели такса за поддръжка на сметка на дебитни карти 0.30 лв. на месец. Бях писал един коментар преди два дни, но гледам, че блогът Ви не го е отчел. Отне ми доста време да видя откъде идва тази такса. В графа дебитни карти не е посочена! Открих я при банковите сметки като "водене на разплащателна сметка"! Не мислите ли, че "такса водене на сметка" и "такса поддръжка" е едно и също?! Вярно не съм юрист, но на мен ми звучи по един и същи начин!
    Освен това доста вече клиенти обърнаха внимание на това, че в Тарифата на ПИБ не е посочена дата, от която е в сила тарифата. Така е много удобно! Днес решавате да промените една тарифа и хоп - променяме я. Утре решаваме да промените друга - и пак я променяме. Дали и кога клиентите ще разберат, няма значение, кой го интересуват клиентите. Те и без това ще се принудят да се съобразяват с условията на банката.
    И това да беше единствената променена такса, както и да е, но доста се промениха и то в ущърб на клиентите в последно време! Явно кризата Ви мори и трябва да я изкарате на гърба на потребителите.
    Ще Ви кажа само, че коректността и изгодността на един продукт задържат клиентите! Продуктите Ви може да са конкурентни и след новите Ви такси, макар да има банки, които да имат не по-малко конкурентни продукти при дебитните карти, но коректността нещо Ви куца! Лоялност може да има само когато има и коректност. Мен ме губите като клиент! Дано има и други та да усетите ефекта!

  7. в тарифата за такси и комисионни ,в раздела касови операции в чуждестранна валута чл 2 точка 4 б) /теглене на суми в брой/ е отбелязано че при теглене до 2500 евро се начислява такса от 0.30 евро.Имам 3 "свободни" депозита.При теглене на 2500 евро от единия ще се начислява ли тази такса ?

  8. здравейте!!!!
    искам да попитам дали работи в събота при вас системата за валутни преводи moneygram
    благодаря

  9. Здравейте. От скоро имам карта V-PAY, с която замених старата си карта VISA Electron. Преди два дни опитах да тегля пари от банкомати с логото на V-PAY, но ми излезе следното съобщение 2 пъти: CARD NOT VALID YET. Бихте ли ми казали какво значи това? Банкоматът е в Германия.

  10. Здравейте!
    Днес забелязах, че маестро и виза електрон картите, които притежавам са били ощастливени с по 30 стотинки такса подръжка на сметка. Тази такса до миналия месец не съществуваше. Това някаква промяна в общите условия на банката ли е или грешка?

Коментирай