AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @Customer Support - да де, точно това ми беше идеята... Така сте обявили прмените, че ако човек не прекара половин час браузване из сайта ви няма как да разбере за тях. От коментарите след мен разбирам, че не съм единствения недоволен от необявените по -нагледен- начин промени. Така както пускате съобщения на входа на виртуалния клон, спокойно можете да пуснете и съобщение от вида "Банката обновява тарифата си от хх.уу.2010. Вижте тарифата тук: препратка към тарифата." Хем вие няма да получавате оплаквания от клиентите, хем клиентите ще са доволни, че се грижите за тях.

    Що се отнася до SMS известяването - това, което пишете е поредната глупост (извиянвам се, ама си е така!). При положение, че имам УЕП и мога да направя промяната през Инетрнет (ако предложите таква възможност, де), вие ме карате пак да чакам да опашка в някои от офисите ви.
    Това ми напомня на другата глупост - можеш да си откриеш сметка през виртуалния клон, ама не можеш да я закриеш от там...

    Обобщение - преди време печелехте клиенти, защото предлагахте удобства, които другите не предлагаха. Сега правите стъпки назад и имате клиенти, само защото те (клиентите) няма къде другъде да отидат. Ще мине време, ще им омръзне на клиентите и който може ще ви напусне, само защото хората все по-често осъзнават, че имат достойнство.

  2. @ Дамян

    Колега, много далече отиде. Как така сравняваш една банка с правителството, бе пич. На държавата се плащат данъци от всяко физическо лице или фирма, за да ни управлява и да ръководи бюджет, а една банка, в случая дори акционерно дружество работи, за да генерира печалба. И точно колкото по-голяма печалба генерира, толкова по-големи данъци плаща и затова от парламента ще слушат едрия бизнес. Мисля че знаеш, че точно банките са най-големите данъкоплатци в тая държава и ако те не са в добро състояние повличат всички след себе си. Така че, ще трябва да стиснем зъби за някоя и друга стотинка.

    И на мен не ми е приятно да ми увеличават таксите, ама другият вариант е като южните ни съседи - за всичко спорят и претендират и затова стигнаха на това дередже. Следващите 10 години ще са все надолу, а ние дано се пооправим!

  3. Навръх големите реклами за лихви 7.8% по ипотечни кредити, лихвите за стари клиенти (ползващи БЛП) се покачват - от първи май, с 0.1%, като вече лихвата минава 10%. Как точно уведомявате клиентите си, че лихвите, съответно и погасителния им план, са променени?

  4. Е, дами и господа от ПИБ! Как така решихте да променяте, едностранно лихвените нива по разплащателни сметки на дебитни карти от 3% на 1%. Но това е оправдано във време на криза, защото едва ли някой ще разчита на добри постъпление от тези вид сметки, освен Вас. Но тук виждам нещо, което, вече е неоправдано, или увеличението на таксите и комисионните, при почти всички операции, дали при транзакции с АТМ, дали при операции с ВБК и дори при наредени операции на каса. И където процента на увеличение е м/у 30% и 50%, което съгласете се, не е малък %. И това е в момент на криза, където при нормални икономически условия, всички се стремят да привличат клиента, чрез намаляване на разходите му. Затова, не искам да ставам пророк, но по такъв начин не бихте привлекли още клиенти, а обратно бихте ги изгубили. Все още ми звучат обадилите се по моя GSM, служители на банки, които ме уверяват, че ще ми предложат преференциални изгодни условия при евентуално, връщането ми при тях, като клиент. Но, ако този клиент изгуби доверието си в обслужващата го банка и стане клиент на друга банка, трудно се връща там, където, вече е бил недоволен по някакъв начин, дори и да му предлагат по-добри условия, от изгубилата доверие банка. Затова замислете се, и надявам се да съм Ви бил полезен.
    ПП: Щом още Ви пиша това, все пак вярвам, че ще се коригирате/поне добро впечатление ми прави правителството, че при явни техни издънки, относно изявления за увеличаване на данъци, се вслушват в нормалните представители на бизнеса и експерти в икономиката и своевременно се коригират/.
    Не работете в бъркането на джоба на клиента и увеличаването на Вашата печалба в този точно момент. Успех!

  5. @ Customer Support
    Благодаря Ви за отговора. Мисля, че нещата се изясниха. Надявам се, че и на практика няма да се получат някакви изненади с комисионните при преводи в ЕИП.

  6. @ Иван

    Цитираният текст описва общото правило за нареждане на валутни преводи. В рамките на ЕИП разходите винаги са споделени (SHA), когато няма обмен на валута при превода за фицически лица. Когато обаче преводът е нареден във валута, различна от тази на сметката, която се задължава, разходите могат да бъдат за сметка на наредителя, споделени или за сметка на получателя. В общия случай, ако превеждате евро, от еврова сметка към еврова сметка, разходите винаги са споделени и не се удържат кореспондентски такси.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  7. И къде точно на корпоративния сайт бе обявена? Отвсякъде бъка с рекламки и банери, вие с какъв шрифт сте публикували новината? Може би като с договорите, най-важната информация за таксите е с шрифт 6, което между другото вече е незаконно. Напишете линка на страницата да видим че действително е било публикувано и просто ние клиентите (всички) не сме го видели.

  8. @ Петър

    Всички промени в Тарифата на ПИБ, касаещи физически лица, с изключение на такива в ползва на клиента и при предоставяне на нов продукт или услуга, се оповестяват 2 месеца предварително. В корпоративния ни сайт тази промяна е отбелязана в съответния срок, както и на хартиените носители в нашите офиси. Новата тарифа за такси и комисионни бе обявена и при описанието на всеки продукт на съответната страница в сайта.


    Относно безплатното известяване с SMS при преводи във виртуалния клон - в някой от нашите офиси можете да подадете молба в свободен текст, че се отказвате от услугата.

    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  9. Имате блог, страница фейсбук, винаги пишете "Вашето мнение е важно нас", но това май са само думи....

  10. Хайде и аз да се оплача. Ако е за нов продукт - веднага навсякъде публикувате. А като е за тарифа, и то в ущърб на клиентите - ни вест ни кост. Толкова ли е трудно поне едно изречение - има промяна в тарифата, влизащо в сила от еди кога си. Мен ме сюрпризираха с такса за теглене. Според служителката таарифата била публикувана два месеца предварително. Господа банкери - къде беше публикувана? И каква е тази тарифа която не пише от кога влиза в сила? То ясно че от веднага, но кога е това веднага? И с кое решение на УС е приета? Вие като акционерно дружество търгуващо се на борсата не сте ли длъжни да давате такава информация? А, сега и на физическите лица ли ще има такса за сметки с карти? Вземете се стегнете, и колкото и да е непопулярно, се вслушайте в недоволството на клиентите си, за последните месец-два колко такива случая имаше вече...

Коментирай