AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте. От скоро имам карта V-PAY, с която замених старата си карта VISA Electron. Преди два дни опитах да тегля пари от банкомати с логото на V-PAY, но ми излезе следното съобщение 2 пъти: CARD NOT VALID YET. Бихте ли ми казали какво значи това? Банкоматът е в Германия.

  2. Здравейте!
    Днес забелязах, че маестро и виза електрон картите, които притежавам са били ощастливени с по 30 стотинки такса подръжка на сметка. Тази такса до миналия месец не съществуваше. Това някаква промяна в общите условия на банката ли е или грешка?

  3. Здравейте,
    откога начислявате такса поддръжка на сметка за дебитни карти? В Тарифата Ви към интернет страницата на ПИБ към днешна дата - 29.05.2010 г., в графа поддръжка на сметка за дебитните Ви карти маестро,виза електрон и впей е посочено, че няма такса. Искам обяснение!!!

    Вие сигурно сте единствената банка, която има такса за подновяване на дебитна карта при изтичане на срока й. Съвсем честно Ви казвам, че ако сега сте въвели и такса поддръжка на сметка, то ще си закрия всички дебитни карти, които имам към ПИБ, защото напоследък за най-безумни неща сте въвели такси и чашата за мен започна да прелива! Останалите клиенти на ПИБ нека си преценяват за себе си!

  4. @ Явор Следващата 1 година Бизнес парк София не е в плана ни за развитие на клоновата мрежа. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. @ Васил Ако през целия срок на депозита не сте внасял или теглил никакви средства, можем да ползваме средната лихва за периода от 1 година - 8.06% (средно аритметично на лихвените нива за 12-те периода). 3000 евро * 8.06% ≈ 241.80 евро потенциална лихва, която на падеж се начислява. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. Днес ми бе падежа по Промоционален срочен депозит "Свободен депозит", но начислената ми лихва не отговаря на моите сметки. В банката отказаха да ми направят пълно разбиване на начислените лихви месец по месец и се надявам тук някой компетентен банкер да разясни точно как се формира лихвата по този Промоционален депозит.
    Срока е 12 месеца сумата е 3000 евро
    1-ви месец-6.00%
    2-ри месец-6.25%
    3 -6.50%
    4 -7.00%
    5 -7.50%
    6 -8.00%
    7 -8.25%
    8 -8.50%
    9 -8.75%
    10 -9.00%
    11 -10.00%
    12 -11.00%

  7. Имате ли планове да откривате клон в БП София?

  8. @ Стойков При договор сключен спрямо Общи условия за отпускане на кредит, ще има промяна в Общите условия. Можете да се запознаете с тях следващата седмица на официалния ни сайт или във всеки наш офис с кредитен инспектор. Промяната не се изразява по никакъв начин в ущърб на клиента. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. Предлагам, в рубриката на Банката "Социална отговорност" да бъде включен апел:"Подкрепете безработните банкери над 45, в резултат на банковата възрастова дискриминация"

    Мотиви: сред тях има такива,които могат да допринесат за съответната банка десетократно пъти повече и по-рентабилно отколкото всеки от средностатистическия персонал.

  10. Случайно видях промяна в тарифите и комисионните на банката.
    Не беше ли добра идея да пуснете по един e-mail на клиентите, или поне да го публикувате в секция "Новини".
    Напълно се присъединиявам към Калоян.
    Не, че е нещо толкова фрапиращо. Не знам защо в БГ като има нещо което работи перфектно, трябва да се променя.

Коментирай