Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Аз 2010-06-18 18:38:29
Макар да съм убеден, че сте разбрали въпроса, ще си позволя да го задам отново: КАКВА Е ПРИЧИНАТА ЗА РАЗНОПОСОЧНОТО ДВИЖЕНИЕ НА ЛИХВЕНИЯТ ПРОЦЕНТ ПО НОВИТЕ И ПО СТАРИТЕ КРЕДИТИ? (по новите жилищни и ипотечни кредити - съвкупно намаление с 2.8 %, а по старите - увеличение с 0.1 %) Обяснихте намалението по новите кредити с "продължаваща тенденция на стабилизиране в глобален и локален мащаб" (защо тази тенденция не се отразява и на старите кредити, разбира се е някаква мистерия). Та на въпроса, при наличието на "продължаваща тенденция на стабилизиране в глобален и локален мащаб" защо аджеба повишавате лихвата по старите кредити ?????
AskFibank 2010-06-17 13:15:21
@ Аз Както вече Ви писахме стойностите на БЛП и БЛПкс отразяват цената на ресурса и състояние на международните финансови пазари. Към настоящия момент пазарната ситуация не е по-различна, поради което последната корекция на нивата на БЛПкс е от 01.05.2010 г. Поздрави, Екип на ПИБ
Аз 2010-06-12 10:11:57
Имам ясно формулиран въпрос от 5-и май. Каква е причината вече повече от месец да не отговоряте. От 30-и април има въпрос на "Клиент" на който също не е отговорено. Разбирам, че тия въпроси адски Ви затрудняват, но да си зариеш главата в пясъка като щраус и да се правиш, че не си чул и разбрал какво те питат е тъпо.
AskFibank 2010-06-10 09:45:16
@ Ohoboho Месечната такса за поддръжка на разплащателна сметка с дебитна карта към нея е 0.30 лв. За картата не дължите такса поддръжка. Поздрави, Екип на ПИБ
Павел Боев 2010-06-09 23:38:31
Здравейте,
Присъединявам се към мнението на останалите клиенти изразили недоволството от тази леко анонимна промяна в тарифите. Макар понятията "разплащателна сметка" и "дебитна карта" да са различни ние в случая ги получаваме заедно. Не можеш да имаш дебитна карта без разплащателна сметка. Вие продавате 2 отделни продукта в пакет и променяте цената за ползване на единия от тях, без възможност за клиента да ги раздели.
Във всичките ви офиси има множество дипломи и награди за "Банка на клиента". Имайте предвид, че това е звание, което освен да се спечели, трябва и да се заслужи.
Изключително съм разочарован и вече не виждам едно от конкурентните предимства на банката ви, а именно добри и прозрачни отношения с клиентите.
Искрено ваш клиент (засега),
Павел
Ohoboho 2010-06-07 16:35:56
Относно информацията за дебитните карти - http://www.fibank.bg/bg/page/11
поддръжка на картова сметка - 0.30 лв.
Това е месечна или годишна такса ? Защото в таб "Такси и комисионни" пише:
Такса поддръжка - без такса
т.е.?
Лек ден!
Customer Support 2010-06-07 16:24:01
@ Петър Тъй като към настоящия момент плащането през интернет не е характеристика на картата VPAY, то не е описано в операциите, които могат да се извършват с нея. Благодарим Ви, че ни обърнахте внимание. След като се получава неразбиране, ще посочим изрично този факт. За плащания в интерент Ви препоръчваме дебитна карта VISA ElectronПоздрави, Екип на ПИБ
Петър 2010-06-04 11:19:03
Съвет за VPAY:
Добре е да споменете на интернет страницата си, че VPAY карти не могат да бъдат използвани за Paypal или друг подобен тип интернет разплащания.
AskFibank 2010-06-02 16:19:00
@ Николай Сербезов В случая не е цензура, но всеки коментар който не е в съответсвие с правилата за коментиране в блога ще бъде изтрит. Обновяваме платформата на Wordpress, която ползваме за корпоративния ни блог и коментарите бяха задържани за одобрение. Поздрави, Екип на ПИБ
AskFibank 2010-06-02 16:18:06
@ А.Г. За теглене на суми над 5000 лева е нужна заявка до 14 часа на предишния работен ден, без значение падежиращата дата на депозита Ви. На падеж можете да изтеглите сума без ограничение, за което не събираме такса. Ако не e подадена заявка и в конкретния офис има достатъчна наличност, ще изплатим желаната сума отново без такса, но запазваме правото си да откажем тегленето. Не е възможно издаването на карти с различни марки към една разплащателна сметка. Можете да заявите няколко дебитни Маестро към една сметка, а таксата за поддръжка на сметката остава 0.30 лв. Поздрави, Екип на ПИБ