AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    защо не добавите калкулатор за пресмятане на кредитите (опция за избиране вида на кредита, срок, добавени такси и пр.) с цел улесняване избора на кредит!

  2. @ Петър
    Ще имаме офис в Сердика център, който очакваме да бъде отворен през Септември. В момента предстои да се вземе решение относно откриване на нов офис в The Mall.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  3. @ Petar
    В момента предлагаме промоционален срочен едногодишен депозит "Четири сезона" в лева и евро, с годишна лихва 7.9%. Също така, имаме срочни депозити за 18, 24, 36 месеца. Депозит "Рекорд" със срочност 24 и 36 месеца също е актуален. Другото дългосрочно депозитно предложение е "Депозит с нарастваща лихва - 6Х6" за срок от 3 години. Можете да посетите някой от нашите офиси или да разгледате споменатите продукти в официалния ни сайт, за да изберете най-подходящия за Вас такъв. Можете да заявите откриване на желания депозит чрез Виртуалното банкиране или във всеки наш офис, но за момента няма възможност за закриване на сметка онлайн, поради счетоводни причини.

    Поздрави,

    Екип на ПИБ

  4. Ще има ли офиси на банката в двата нови търговски центъра- Сердика център или the Mall?

  5. Здравейте,

    Ще пускате ли 1-годишни депозити?
    Или 2- или 3-годишни, които са с опция за довнасяне по всяко време (а не както е Свободният депозит до 6ти месец?)
    Старите депозити, като Рекорд, валидни ли са още, ако не планирате скорошно пускане на по-дългсрочен депозит може би Рекорд е алтернативата?

    Има ли опция за закриване/изтриване на сметка през електронното банкиране?

  6. @ Ивайло Ако не си спомняте паролата си, можете да генерирате нова такава от "Забравена парола" - нужно е да знаете потребителско име, email и клиентски номер. Регистрацията се блокира след 5 грешни опита, а не 3. Но ако все пак сте я блокирал, трябва да посетите някой от нашите офиси, за да Ви идентифицираме и активираме регистрацията. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. @ чех Единствената такса, която Ви се удържа при подобно теглене е цитирана в предишния пост такава. Банката собственик на банкомата не удържа такса, включително и всички чешки банки, респективно банкомати, които ползвате. Вероятно е да се получи минимално несъответсвие от Вашите изчисления и задължението от сметката поради курсова разлика (валута на картата и валута на усвоените средства), но тя е пренебрежимо малка и в никакъв случай няма да се отрази в такъв размер. Моля изпратете ни ЕГН на tvictor@fibank.bg със Subject "чех", за да разгледаме случая и да Ви отговорим адекватно. Поздрави, Екип на ПИБ

  8. @ Petar ПИБ предлага такава услуга - периодични преводи (standing orders). Моля разгледайте я тук и можете да посетите някой от нашите офиси, за да се регистрирате. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. @ Тодоров Трябва да подадете заявлението след 15 работни дни. Причината, както споменахме, е евентуални неосчетоводени транзакции, наличието на които ще се отразят като салдо по сметката и съответно тя не може да бъде закрита. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. Искам да разбера какво трябва да направя,след като съм сгрешил 3 пъти,паролата си за Моята Фи Банк.
    Днес ходих до един от клоновете,дадоха ми клиентски номер,но уви пак не става да вляза да видя състоянието си на сметката.

Коментирай