AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @ Customer Support
    Благодаря Ви за отговора. Мисля, че нещата се изясниха. Надявам се, че и на практика няма да се получат някакви изненади с комисионните при преводи в ЕИП.

  2. @ Иван

    Цитираният текст описва общото правило за нареждане на валутни преводи. В рамките на ЕИП разходите винаги са споделени (SHA), когато няма обмен на валута при превода за фицически лица. Когато обаче преводът е нареден във валута, различна от тази на сметката, която се задължава, разходите могат да бъдат за сметка на наредителя, споделени или за сметка на получателя. В общия случай, ако превеждате евро, от еврова сметка към еврова сметка, разходите винаги са споделени и не се удържат кореспондентски такси.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  3. И къде точно на корпоративния сайт бе обявена? Отвсякъде бъка с рекламки и банери, вие с какъв шрифт сте публикували новината? Може би като с договорите, най-важната информация за таксите е с шрифт 6, което между другото вече е незаконно. Напишете линка на страницата да видим че действително е било публикувано и просто ние клиентите (всички) не сме го видели.

  4. @ Петър

    Всички промени в Тарифата на ПИБ, касаещи физически лица, с изключение на такива в ползва на клиента и при предоставяне на нов продукт или услуга, се оповестяват 2 месеца предварително. В корпоративния ни сайт тази промяна е отбелязана в съответния срок, както и на хартиените носители в нашите офиси. Новата тарифа за такси и комисионни бе обявена и при описанието на всеки продукт на съответната страница в сайта.


    Относно безплатното известяване с SMS при преводи във виртуалния клон - в някой от нашите офиси можете да подадете молба в свободен текст, че се отказвате от услугата.

    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  5. Имате блог, страница фейсбук, винаги пишете "Вашето мнение е важно нас", но това май са само думи....

  6. Хайде и аз да се оплача. Ако е за нов продукт - веднага навсякъде публикувате. А като е за тарифа, и то в ущърб на клиентите - ни вест ни кост. Толкова ли е трудно поне едно изречение - има промяна в тарифата, влизащо в сила от еди кога си. Мен ме сюрпризираха с такса за теглене. Според служителката таарифата била публикувана два месеца предварително. Господа банкери - къде беше публикувана? И каква е тази тарифа която не пише от кога влиза в сила? То ясно че от веднага, но кога е това веднага? И с кое решение на УС е приета? Вие като акционерно дружество търгуващо се на борсата не сте ли длъжни да давате такава информация? А, сега и на физическите лица ли ще има такса за сметки с карти? Вземете се стегнете, и колкото и да е непопулярно, се вслушайте в недоволството на клиентите си, за последните месец-два колко такива случая имаше вече...

  7. Здравейте ПИБ! Забелязах, че наред с някои от новите услуги/функции от 03 Май сте въвели и нова тарифа. Тъжно е, че никъде не е обявена нагледно. Не е за наше удобство (вашите клиенти) преди всеки направен превод да ровим из страницата ви, за да сме сигурни, че нищо не е променено. Дали нещо ще се промени, или не - поне искам да си изразя недоумението защо не публикувате подходящи съобщения при промяна на тарифата.

    Също така, на 03.05 (днес), извърших плащане към бъджета, което преди се таксуваше с 0.80BGN. Сега таксата е 1.10BGN... Изчетох цялата тарифа, но така и не намерих описана такса от 1.10BGN за преводи към бюджета...

    И последно, възможно ли е да направите SMS известяването за извършени преводи с опция за изключване. Представям си какво се случва с мобилните телфони на хората, които правят по няколко превода наведнъж, пък било то и само няколко пъти в седмицата/месеца...

  8. @Customer Support
    Вашият отговор за комисионните на банките-кореспонденти ме удовлетворява. Смущава ме обаче следния текст:
    "Въпрос на избор на наредителя е да отбележи дали поема всички разходи по превода т.е. Вие като бенефициент да получите изцяло наредената сума или да поеме само разходите на неговата банка. С други думи, двете страни трябва да се договорят кой ще поеме разходите, ...."
    За какъв избор на наредителя и за какво договаряне между страните става дума? Нали говорим за трансфери само в рамките на ЕИП, където разходите за всички преводи задължително са споделени (SHA). Досега (по-точно след 01.11.2009 г.) бях убеден, че никакво договаряне не е необходимо и наредителят не е в състояние да прехвърли разходите (таксата) на неговата банка за сметка на получателя на сумата.

  9. Чудя се кога ли в ПИБ ще свикнат съобщават на клиентите си за промени в лихвените нива! Трябваше случайно във виртуалния клон да забележа, за да разбера за някои нови промени. Толкова ли е трудно да се сложи на първата страница на корпоративния сайт съобщение, че има промяна, за да може всеки да си провери и/или на всички позватели на виртуалния клон да се изпрати стандартно съобщение! Без значение в изгода на едни клиенти ли са или ущетяващи други! Вярно и другите банки не го правят, но защо ПИБ да не е първата!

  10. Благодаря, за отговора! Но, бих наблегнал, на това , че в повечето случаи, когато се закриват сметки са предимно срочни депозити и то промоционални, които са едни от най-изгодните в България, предложени от Вас. И когато се нулират, се прехвърлят в други такива. Много рядко се закриват, разплащателни сметки, дори и при дебитни карти. Затова, въведете закриването на нулирани деп. сметки, което не би Ви преставлявало проблем, както вероятно съм Ви разбрал от отговора. И тогава, ако имате тези проблеми , които сте написали по-горе, при закриването на разплащателни сметки, работете по тях, как да могат да се закрият, без да се ощети някой, клиента или банката. Смятам, че всеки който е повдигнал този проблем е имал това в предвид, а не закриването на разплащателни сметки. Направете първо това, за което говоря и мисля, че много от проблемите във ВБК, ще отпаднат.
    С уважение!

Коментирай