AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте отново, тези числа ги знам още от периода, докато бях в България. Проблемът обаче е че не уведомявате клиентите си, че съответните банки от чиито банкомати теглим парите си също имат такси. Така например при последното ми теглене на сума около 480 евро(тегля парите в крони, но ги обръщам в евро, за да стане ясно какъв е проблемът), таксата от страна на ПИБ би трябвало да е около 6,4 евро. При проверка на сметката обаче се оказа, че са удържани 41,5 евро! Та явно разликата от около 35 евро отива за чешката банка от чиито банкомат за изтеглени парите. И това не са малко пари. Би трябвало да изяснявате на клиентите си, че когато теглят от чужбина им удържате такси не само вие, защото мен не ме интересува колко ми взима ПИБ, а колко пари ми се удържат като цяло и както виждате говорим за немалка сума!

  2. Здравейте,

    получавам заплатата си в ПИБ, но имам и отворен депозит в банката! Защо не помислите за възмижност за автоматично превеждане на определена заявена сума в деня на получаване на заплатата към депозитната сметка... може и с някакъв промоционален процент. Така се улеснява клиента както и се постига по-добро предвиждане на финансовите потоци към банката!

    ... между другото е голям тормоз с въвеждането на символите на кода на кирилица!

  3. #twitter#@AskFibank Защо работите точно с Infonotary?Имам огромни проблеми с тях.2 дни сертиф. не можех да инстална, а сега ми блокира страницата ви.

  4. Възможно ли е да подам заявлението си за закриване на сметката и то да влезе в сила с бъдеща дата? Или това може да стане едва след като изтекат тези 15 работни дни?

  5. @ Тодоров Нямаме практика да закриваме разплащателни сметки без съгласието на клиента. Нужно е да посетите отново офис на ПИБ, за да закриете сметката към дебитната карта, тъй като към момента Вие сте подал заявление за закриване единствено на картата. Следва се тази процедура, защото до 15 работни дни могат да се появят неосчетоводени транзакции. Нормално е да изискаме фотокопие на личната Ви карта, дори при тази процедура - ПИБ е оторизиран администратор на лични данни. Също така, съвсем нормално е банков служител да изиска дебитната Ви карта - той/тя би трябвало да е личният Ви банков консултант и Вие да се чувствате сигурен в него/нея. Благодарим за споделеното мнение, поласкани сме от задоволството Ви от нашите продукти и услуги! Поздрави, Екип на ПИБ

  6. @ чех Можете да теглите на всеки банкомат, на който има обозначение съответстващо на Вашата карта - Visa, Visa Electron, Visa VPay, Mastercard, Maestro, независимо на коя банка е. Таксата ще бъде еднаква навсякъде - 3лв. + 1% от сумата. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. @ аматьор Тази точка е включена в договора като превантивна мярка, в случай че настъпят екстремни икономически промени в страната. Такава промяна до момента не се е случвала, така че вярваме, че и занапред няма да предприемем подобни действия. Но все пак, ще видите уведомления във всеки наш офис и на официалния ни сайт, ако инициираме подобна промяна. Поздрави, Екип на ПИБ

  8. @ мария петрова Валутни преводи се приемат и нареждат до 16 часа на текущия работен ден. Ако сте депозирала валутен превод след този час, той се изпълнява на следващия работен ден. Банката започва дейност в 8.45 всяка сутрин ,така че е нужно техническо време, за да се обработят всички преводи останали от предишния ден. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. Пропуснах да спомена, че т.к. имах още една дебитна карта (която активно ползвам), служителката, при която отидох, поиска да я види, за да не деактивира нея. Редно ли е служителят да иска да види самата карта, вкл. нейния номер?

  10. Здравейте! Преди няколко дни подадох заявление за прекратяване на договор за дебитна карта в офис на ПИБ. Реших да отида до офиса Ви, т.к. в системата "Моята FiBank" пишеше, че тази карта е активна, въпреки че свързаната към нея банкова сметка е отбелязана като закрита (най-вероятно служебно, защото никога не е имало движения по нея). Бях уведомен, че сметката може да се закрие 15 дни след подаването на това заявление. Необходимо ли е отново да посещавам офис на ПИБ за закриване на тази сметка, имайки предвид информацията, която се визуализира в "Моята FiBank"? И още нещо - беше ми направено ксерокопие на личната карта, когато депозирах искането за прекратяване на договора за дебитната си карта. Това стандартна практика ли е при такива операции? Благодаря за съдействието!
    P.S. Поздравления за широката гама услуги, които предлагате. И за в бъдеще ще продължа да ползвам Вашите услуги! :)

Коментирай