AskFibank

Fibank 2990

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Ще пускате ли 1-годишни депозити?
    Или 2- или 3-годишни, които са с опция за довнасяне по всяко време (а не както е Свободният депозит до 6ти месец?)
    Старите депозити, като Рекорд, валидни ли са още, ако не планирате скорошно пускане на по-дългсрочен депозит може би Рекорд е алтернативата?

    Има ли опция за закриване/изтриване на сметка през електронното банкиране?

  2. @ Ивайло Ако не си спомняте паролата си, можете да генерирате нова такава от "Забравена парола" - нужно е да знаете потребителско име, email и клиентски номер. Регистрацията се блокира след 5 грешни опита, а не 3. Но ако все пак сте я блокирал, трябва да посетите някой от нашите офиси, за да Ви идентифицираме и активираме регистрацията. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. @ чех Единствената такса, която Ви се удържа при подобно теглене е цитирана в предишния пост такава. Банката собственик на банкомата не удържа такса, включително и всички чешки банки, респективно банкомати, които ползвате. Вероятно е да се получи минимално несъответсвие от Вашите изчисления и задължението от сметката поради курсова разлика (валута на картата и валута на усвоените средства), но тя е пренебрежимо малка и в никакъв случай няма да се отрази в такъв размер. Моля изпратете ни ЕГН на tvictor@fibank.bg със Subject "чех", за да разгледаме случая и да Ви отговорим адекватно. Поздрави, Екип на ПИБ

  4. @ Petar ПИБ предлага такава услуга - периодични преводи (standing orders). Моля разгледайте я тук и можете да посетите някой от нашите офиси, за да се регистрирате. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. @ Тодоров Трябва да подадете заявлението след 15 работни дни. Причината, както споменахме, е евентуални неосчетоводени транзакции, наличието на които ще се отразят като салдо по сметката и съответно тя не може да бъде закрита. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. Искам да разбера какво трябва да направя,след като съм сгрешил 3 пъти,паролата си за Моята Фи Банк.
    Днес ходих до един от клоновете,дадоха ми клиентски номер,но уви пак не става да вляза да видя състоянието си на сметката.

  7. Здравейте отново, тези числа ги знам още от периода, докато бях в България. Проблемът обаче е че не уведомявате клиентите си, че съответните банки от чиито банкомати теглим парите си също имат такси. Така например при последното ми теглене на сума около 480 евро(тегля парите в крони, но ги обръщам в евро, за да стане ясно какъв е проблемът), таксата от страна на ПИБ би трябвало да е около 6,4 евро. При проверка на сметката обаче се оказа, че са удържани 41,5 евро! Та явно разликата от около 35 евро отива за чешката банка от чиито банкомат за изтеглени парите. И това не са малко пари. Би трябвало да изяснявате на клиентите си, че когато теглят от чужбина им удържате такси не само вие, защото мен не ме интересува колко ми взима ПИБ, а колко пари ми се удържат като цяло и както виждате говорим за немалка сума!

  8. Здравейте,

    получавам заплатата си в ПИБ, но имам и отворен депозит в банката! Защо не помислите за възмижност за автоматично превеждане на определена заявена сума в деня на получаване на заплатата към депозитната сметка... може и с някакъв промоционален процент. Така се улеснява клиента както и се постига по-добро предвиждане на финансовите потоци към банката!

    ... между другото е голям тормоз с въвеждането на символите на кода на кирилица!

  9. #twitter#@AskFibank Защо работите точно с Infonotary?Имам огромни проблеми с тях.2 дни сертиф. не можех да инстална, а сега ми блокира страницата ви.

  10. Възможно ли е да подам заявлението си за закриване на сметката и то да влезе в сила с бъдеща дата? Или това може да стане едва след като изтекат тези 15 работни дни?

Коментирай