AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Пропуснах да спомена, че т.к. имах още една дебитна карта (която активно ползвам), служителката, при която отидох, поиска да я види, за да не деактивира нея. Редно ли е служителят да иска да види самата карта, вкл. нейния номер?

  2. Здравейте! Преди няколко дни подадох заявление за прекратяване на договор за дебитна карта в офис на ПИБ. Реших да отида до офиса Ви, т.к. в системата "Моята FiBank" пишеше, че тази карта е активна, въпреки че свързаната към нея банкова сметка е отбелязана като закрита (най-вероятно служебно, защото никога не е имало движения по нея). Бях уведомен, че сметката може да се закрие 15 дни след подаването на това заявление. Необходимо ли е отново да посещавам офис на ПИБ за закриване на тази сметка, имайки предвид информацията, която се визуализира в "Моята FiBank"? И още нещо - беше ми направено ксерокопие на личната карта, когато депозирах искането за прекратяване на договора за дебитната си карта. Това стандартна практика ли е при такива операции? Благодаря за съдействието!
    P.S. Поздравления за широката гама услуги, които предлагате. И за в бъдеще ще продължа да ползвам Вашите услуги! :)

  3. В момента съм в Чехия, но имам дебитна карта от ПИБ. Можете ли да ми кажете от банкомат на коя чешка банка ще ми е най-изгодно да тегля пари? ПИБ има ли партньори в Чехия?

    Весели празници

  4. здравейте! искам да ви попитам защо валутен превод оставен вчера в 16часа,днес в 9.30 все още не е пуснат!

  5. Прочетох отговор подобен коментар по-горе. но все пак в договора за Свободен депозит има текст, че банката има право едностранно да промени размера на лихвата. Ще бъде ли и как уведомен вложителя в евентуален такъв случай?

  6. @ Ivelina Popova За да имате възможност за ползване на овърдарфт по дебитна карта, трябва да кандидатсвате в някой от офисите на ПИБ. Това е кредитна услуга, така че ни трябва информация за трудовите Ви правоотношения. Нужна Ви е само лична карта, за да кандидатсвате. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. @ Стоян Стоянов
    Не мисля, че съм объркал термините, но ако настояваш поне обясни какво съм объркал. Да не съм банков служител или икономист, но чета и се опитвам да се ориентирам, като повечето тук пишешти. Иначе празнословиш!
    Когато говоря за ливхи имам предвид ОЛП, но и така казано е ясно, след като си го разбрал. ГПР не съм казал, че не зависи от банката, но ГПР вклюва и ОЛП. А за разликите между ОЛП и ГПР между българските и румънските банки не те чух да кажеш нещо, а те именно зависят от банките, оскъпяват кредитите!
    По отношение на другото не се самонавивам, а констатирам и искам повече информация, както и Н. Сербезов. Поне е някаква гражданска позиция. Ти като си доволен от получената информация, защо се обаждаш?!

    По отношение на шопинг туризма - ако ти имаш други наблюдения, не значи, че и моите не са валидни. Гърците може и да пазаруват в Сандански, но пазаруват храна, бензин, от който се оплакват, че е некачествен и евтина китайска стока. Да не говорим, че в последно време има статии за това, че в Сандански и Петрич гърците са понамалели и нашите търговци мрънкат. Защо ли обаче не идват в България за мебели и качествени дрехи, а българи ходят до Солунската и Букурещката ИКЕА. Техниката също е по-евтина. Да Букурещ и Белград са далече, но има и по-близки градове, като Гюргево и Димитровград (естествено зависи къде живееш). Може би не си чувал за еднодневните екскурзии до близка Сърбия и Румъния, където хората си пазаруват, както правеха румънците преди година-две в Русе. Сега обаче не го правят ...
    Да не говорим, че сума българи лятото ходят на почивка в съседна Турция и Гърция вместо в България, ама вече съвсем се отклоних...
    Айде и ти със здраве

  8. @ Клиент

    И аз следя темата с интерес и щом дават инфо съм доволен. Но вие тука така се самонавивате, че се прехласвате.

    Първо, сам казваш, че банковият език и процедури са ти сложни. Не се хаби - объркал си се с термините - ГПР, лихви и т.н. Тук искаш да кажеш ОЛП най-вероятни, а ГПР е съвсем друго нещо и то може изцяло да зависи от самата банка.

    Второ, гърците докато ние си говорим могат да фалират, Сандански е препълнен от гърчоля-купувачи, та дори и супер маркетите около границата се радват на гръцкото евро. В Сърбия два магазина на кръст няма и така или иначе Букурещ и Белград са на по 500 км растояние. Не знам за какъв пазарен туризъм говори!?

    А това накрая с оборота и надценките съвсем си го омазал.

    Айде със здраве

  9. @ Николай Сербезов
    Напълно съм съгласен с теб, но в България конкуренцията е криворазбрано понятие!
    Не случайно вече има шопинг туризъм и то дори в съседна Румъния, Сърбия и Гърция, където цените на доста стоки са с 25-30%, че и повече по-евтини. При това стоки, които са вносни както за техните, така и за българските търговци! Вярно тук паричните ресурси са скъпи заради високите лихви по кредити, но и при тях едва ли са ниски.
    Все пак елемнтарно разглеждане на лихвите по ипотечни кредити на румънските банки показва, че ГПР там е с около 2% по-ниско отколкото в България, лихвения процент се различава с 0.25% до 0.5 % от ГПР (за сравнение в България е между 1 и 2%), обикновено се формира на база euribor, а не на някакви измислици на банките и т.н.
    Но в Румъния има около 40 банки и три пъти повече население, съответно и конкуренцията е по-реална от тук!
    Но да не изпадам в повече подробности ... просто в България винаги се е гледало да се печели не от оборот, а от надценка. Това е! По-лесно е и манталитета ни е такъв, а той най-трудно се променя, да не казвам, че не се променя!

  10. @Клиент
    И аз затова питам. Въвежда се нова услуга, по-бърза, удобна, хубава, евтина и лесна за ползване от банките, навсякъде в пресата пише че се очаква намаление на таксите, а такова няма. То на пазарен принцип хубаво, ама ако никой не иска да свали таксите и всички си равняват едни спрямо други таксите (високите такси) това как го наричаме? Нали трябва да има конкуренция, нали уж конкуренцията сваля цените и вдига качеството? Трябва един да се осмели да ги намали и ще започне ценова война.

Коментирай