AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @ Petar ПИБ предлага такава услуга - периодични преводи (standing orders). Моля разгледайте я тук и можете да посетите някой от нашите офиси, за да се регистрирате. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. @ Тодоров Трябва да подадете заявлението след 15 работни дни. Причината, както споменахме, е евентуални неосчетоводени транзакции, наличието на които ще се отразят като салдо по сметката и съответно тя не може да бъде закрита. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Искам да разбера какво трябва да направя,след като съм сгрешил 3 пъти,паролата си за Моята Фи Банк.
    Днес ходих до един от клоновете,дадоха ми клиентски номер,но уви пак не става да вляза да видя състоянието си на сметката.

  4. Здравейте отново, тези числа ги знам още от периода, докато бях в България. Проблемът обаче е че не уведомявате клиентите си, че съответните банки от чиито банкомати теглим парите си също имат такси. Така например при последното ми теглене на сума около 480 евро(тегля парите в крони, но ги обръщам в евро, за да стане ясно какъв е проблемът), таксата от страна на ПИБ би трябвало да е около 6,4 евро. При проверка на сметката обаче се оказа, че са удържани 41,5 евро! Та явно разликата от около 35 евро отива за чешката банка от чиито банкомат за изтеглени парите. И това не са малко пари. Би трябвало да изяснявате на клиентите си, че когато теглят от чужбина им удържате такси не само вие, защото мен не ме интересува колко ми взима ПИБ, а колко пари ми се удържат като цяло и както виждате говорим за немалка сума!

  5. Здравейте,

    получавам заплатата си в ПИБ, но имам и отворен депозит в банката! Защо не помислите за възмижност за автоматично превеждане на определена заявена сума в деня на получаване на заплатата към депозитната сметка... може и с някакъв промоционален процент. Така се улеснява клиента както и се постига по-добро предвиждане на финансовите потоци към банката!

    ... между другото е голям тормоз с въвеждането на символите на кода на кирилица!

  6. #twitter#@AskFibank Защо работите точно с Infonotary?Имам огромни проблеми с тях.2 дни сертиф. не можех да инстална, а сега ми блокира страницата ви.

  7. Възможно ли е да подам заявлението си за закриване на сметката и то да влезе в сила с бъдеща дата? Или това може да стане едва след като изтекат тези 15 работни дни?

  8. @ Тодоров Нямаме практика да закриваме разплащателни сметки без съгласието на клиента. Нужно е да посетите отново офис на ПИБ, за да закриете сметката към дебитната карта, тъй като към момента Вие сте подал заявление за закриване единствено на картата. Следва се тази процедура, защото до 15 работни дни могат да се появят неосчетоводени транзакции. Нормално е да изискаме фотокопие на личната Ви карта, дори при тази процедура - ПИБ е оторизиран администратор на лични данни. Също така, съвсем нормално е банков служител да изиска дебитната Ви карта - той/тя би трябвало да е личният Ви банков консултант и Вие да се чувствате сигурен в него/нея. Благодарим за споделеното мнение, поласкани сме от задоволството Ви от нашите продукти и услуги! Поздрави, Екип на ПИБ

  9. @ чех Можете да теглите на всеки банкомат, на който има обозначение съответстващо на Вашата карта - Visa, Visa Electron, Visa VPay, Mastercard, Maestro, независимо на коя банка е. Таксата ще бъде еднаква навсякъде - 3лв. + 1% от сумата. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. @ аматьор Тази точка е включена в договора като превантивна мярка, в случай че настъпят екстремни икономически промени в страната. Такава промяна до момента не се е случвала, така че вярваме, че и занапред няма да предприемем подобни действия. Но все пак, ще видите уведомления във всеки наш офис и на официалния ни сайт, ако инициираме подобна промяна. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай