AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @ Елена Николова Блокираната сума за картова авторизация при теглене на банкомат се освободжава след 2 работни дни. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. @ Таня
    Моля да ни извините за причиненото неудобство. Пишете ни във <a href="http://www.fibank.bg/blog/?page_id=2" rel="nofollow">формата за обратна връзка</a> в нашия блог и ще Ви отговорим в най-кратък срок!
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  3. Здравейте, има следния въпрос блокираната сума при теглене от банкомат за колко време в действителност е блокирана? Защото при теглене на пари в петък например в 12 часа сумата се освобождава след 12 часа във вторник поне при мен се получава така, става въпрос за разплащателна сметка и теглене с дебитна карта.

  4. Искам да попитам къде мога да се оплача от лошо обслужване в клон на банката. Аз идвам с парите си при Вас, а някаква служителка е решила, че и нарушавам спокойствието. Смятам, че при тази конкуренция на пазара трябва да има все някъде където мога да подам оплакване. Благодаря.

  5. Банката все пак не може ли да посочи някакъв обозрим срок, да речем до април или до май 2010 или друг, в който да очакваме промените на тарифите предвид Таргет 2.
    Интересът от страна на клиентите, както се вижда е доста голям!

  6. @amyumyun При официалното представяне на услугата ще изнесем и промените в Тарифата. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. @pradoslavova Можем да наредим превод към всяка полска банка. За откриване на сметка е нужно лично Вие или упълномощено от Вас лице да открие сметката, така че ние няма как да бъдем полезни. Ако имате други въпроси, моля не се колебайте да ни питате! Поздрави, Екип на ПИБ

  8. #twitter#@AskFibank @Narod_ @amyumyun AskFibank « Първа инвестиционна банка: http://bit.ly/92rbcI
    Какви ще бъдат цените на преводи в евра с Target2

  9. @ Клиент Една част от банкоматите ни имат меню B-pay, а другите са в процес на интеграция. На тази страница са описани всичките ни банкомати; в раздел Плащане на сметки на банкомат можете да разгледате тези с активно B-pay меню Поздрави, Екип на ПИБ

  10. #twitter#@AskFibank Откриване на сметка в полска банка и съответно извършване на транзакции от ПИБ към полската сметка.

Коментирай