AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @pradoslavova Относно каква услуга се интересувате, за да можем да бъдем максимално полезни. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. @masterbulgaria Бихте ли споделили защо Ви е нужна тази информация? Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Здравейте,
    искам да питам дали банкоматите на имат меню B-pay и ако да, дали всички имат или само определени?

  4. #twitter#@AskFibank Моят въпрос е следният - ПИБ има ли банка партньор в Полша и коя е тя, ако да?

  5. #twitter#@AskFibank ПИБ предлага ли обучение по английски на своите служители?

  6. @ Богдан Банков Бацов Отговорът на Вашия въпрос е публикуван на 9 февруари т.г. – http://www.fibank.bg/blog/?p=94. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. Може би съм изпратил въпроса си на не точно място. Моля коригирайте ме.
    Въпрос: Мога ли да получа овърдрафт след като съм пенсионер. Пенсията си получавам от Вас с дебитна карта. ЕГН 42101086264, ЛК 167325036.

    с Уважение Богдан Бацов

  8. @amyumyun Имаме готовност за включване в системата TARGET2. В момента се доработват последни детайли. Съвсем скоро ще обявим официално представянето на услугата и актуализация на тарифата. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. #twitter#RT @amyumyun: @AskFibank От 1 Февруари БНБ и банките участват в системата TARGET-2. Кога ще бъдат намалени комисионните за преводи в евро?

  10. #twitter#@AskFibank Благодаря, установих го и сама. :)

Коментирай