Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Николай Сербезов 2010-03-23 13:19:32
Преводите през таргет2 се появиха във интернет банкирането. Нали бяхте обещали официален анонс? Него не го виждам Освен това цитираната там такса не е ли доста висока? БНБ бяха писали че една транзакция им струва около 80 евроцента независимо от сумата, от къде дойде тази разлика до 50 евро (това май е без ддс, в тарифата пише 60 евро)?
AskFibank 2010-03-22 13:11:19
@Frozzenst Лихвата се начислява на датата на падеж на депозита т.е. ако срочен депозит изтича днес, лихвата вече е начислена и можете да я изтеглите. Поздрави, Екип на ПИБ
Frozzenst 2010-03-19 11:29:14
#twitter#@AskFibank Ако депозитът ми изтича днес, кога мога да го изтегля, за да се възползвам от лихвата, натрупана досега- днес или утре? Благодаря
AskFibank 2010-03-17 16:42:09
@ Елена Николова Блокираната сума за картова авторизация при теглене на банкомат се освободжава след 2 работни дни. Поздрави, Екип на ПИБ
Customer Support 2010-03-16 12:29:34
@ Таня
Моля да ни извините за причиненото неудобство. Пишете ни във <a href="http://www.fibank.bg/blog/?page_id=2" rel="nofollow">формата за обратна връзка</a> в нашия блог и ще Ви отговорим в най-кратък срок!
Поздрави,
Екип на ПИБ
Елена Николова 2010-03-16 12:28:45
Здравейте, има следния въпрос блокираната сума при теглене от банкомат за колко време в действителност е блокирана? Защото при теглене на пари в петък например в 12 часа сумата се освобождава след 12 часа във вторник поне при мен се получава така, става въпрос за разплащателна сметка и теглене с дебитна карта.
Таня 2010-03-15 21:59:19
Искам да попитам къде мога да се оплача от лошо обслужване в клон на банката. Аз идвам с парите си при Вас, а някаква служителка е решила, че и нарушавам спокойствието. Смятам, че при тази конкуренция на пазара трябва да има все някъде където мога да подам оплакване. Благодаря.
Клиент 2010-03-10 14:55:59
Банката все пак не може ли да посочи някакъв обозрим срок, да речем до април или до май 2010 или друг, в който да очакваме промените на тарифите предвид Таргет 2.
Интересът от страна на клиентите, както се вижда е доста голям!
AskFibank 2010-03-09 17:56:56
@amyumyun При официалното представяне на услугата ще изнесем и промените в Тарифата. Поздрави, Екип на ПИБ
AskFibank 2010-03-08 15:14:59
@pradoslavova Можем да наредим превод към всяка полска банка. За откриване на сметка е нужно лично Вие или упълномощено от Вас лице да открие сметката, така че ние няма как да бъдем полезни. Ако имате други въпроси, моля не се колебайте да ни питате! Поздрави, Екип на ПИБ