AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @amyumyun Имаме готовност за включване в системата TARGET2. В момента се доработват последни детайли. Съвсем скоро ще обявим официално представянето на услугата и актуализация на тарифата. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. #twitter#RT @amyumyun: @AskFibank От 1 Февруари БНБ и банките участват в системата TARGET-2. Кога ще бъдат намалени комисионните за преводи в евро?

  3. #twitter#@AskFibank Благодаря, установих го и сама. :)

  4. @bobozandyr До 5 минути след извършване на транзакция чрез дебитна или кредитна карта, авторизацията е налична в My Fibank. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. @ Клиент Всички кредитни карти автоматично влизат в бонусната програма. Разбира се, че в това число спада и карта издадена на база открит депозит, но не гаранционен такъв. Всички плащания в интернет са плащания към търговци, така че подобни транзакции се отчитат от бонусната система. Не се отчитат тегления на АТМ (банкомат) и cash-advance (кеш-теглене) на ПОС терминал в офис на банка. С други думи, безналичните плащания спадат в бонусната програма. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. #twitter#@AskFibank Какво време отнема на системата, с която работи my.fibank, за да покаже най-актуалните картови авторизации?

  7. @ MB Благодарим за споделеното мнение! Въпросните карти се издават на местния немски пазар от немски банки (в България например съществуваха дебитни карти на БОРИКА, които не се издаваха от банка и се приемаха само на локално ниво). Относно какви карти приемат търговците - ако търговец има залепен стикер на Маестро/Мастъркард или Виза, това означава, че може да приеме Вашето плащане, тъй като въпросните карти са международни и са приети в цяла Германия; в това число и картите на ПИБ. Ако обаче виждате единствено стикер с лого ЕС, в този случай се приемат само местните карти. Начинът на плащане е политика и право на избор на всеки търговец, въпреки че, в случая търговците действат изцяло в собствен ущърб. Поздрави, Екип на ПИБ

  8. @ Иван
    @ Николай Сербезов

    Имаме готовност за включване в системата TARGET2. В момента се доработват последни детайли и се изчистват техническите функционалности. Съвсем скоро ще обявим официално представянето на услугата и конкретика по нейното ползване.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  9. Вече втори човек пита за ползите на клиентите от стартирането на таргет2. И аз питам същото. Съпорта ще отговори ли? Въпроса на Иван (19.02.2010 17:56) е доста конкретен и интересува всички нас, Ваши клиенти. Кога ще дадете официално становище?

  10. А плащания с кредитна карта през интернет участват ли в бонусната програма?Благодаря предварително за отговора....

Коментирай