Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Тодор Колев 2009-12-28 18:18:36
Здравейте, ПИБ. Имам питане относно наградните програми на Diners Club. Получавам ежемесечно информация чрез извлеченията за наличните бонус точки по картата ми, но не ми е ясно за какво мога да ги ползвам. На сайта на Diners Club в секцията за наградните програми няма никаква информация. Моля за разяснение. Пожелавам на всички от ПИБ весело посрещане на новата година и още повече успехи през 2010!
AskFibank 2009-12-23 13:45:13
@ Yoanna Todorova Моля изпратете ни ЕГН и актуален телефон във формата за обратна връзка, за да се свържем с Вас и да разрешим случая. Поздрави, Екип на ПИБ
AskFibank 2009-12-23 13:42:18
@ Dimitar Dimitrov Наличността на бележките от банмомат се изписва във валута на сметката т.е. в случая виждате остващата сума в евро. Поздрави, Екип на ПИБ
Yoanna Todorova 2009-12-22 22:06:04
Наскоро си извадих дебитна карта Виза Електрон. От банката ми казаха че с нея мога да извършвам плащания по интернет и в някои от магазините извън България. Досега колкото и път да съм пробвала в магазини които приемат дадената карта като разплащателно средство, винаги бива отхвърляна със съобщението че трябва да се свържа с банката. Същото се случи и с плащане по интернет. Моля за съвет или решение.
Dimitar Dimitrov 2009-12-22 16:07:24
Наскоро си направик карта VISA Elektron в евро. Имам 4 транзакции в интернет но ми трабваха пари в брой и се наложи да тегля от банкомат. А там като ми издаде бележката в наличност сумата беше доста по малко от това което трябва да имам. Но докато де прибиран и се чудех ми светна, че ако наличноста е в евро, значи всичко е ОК.
Та въпроса ми е тази наличност дето я пише в лева ли е(понеже тегленето пише че е в лева), или в ЕВРО (на наличност непише валута)
Александър Найденов 2009-12-21 13:59:23
Здравейте,приятели! :)
С настъпващите коледни и новогодишни празници,искам да Ви пожелая здраве,късмет и много повече поводи за радост и усмивки през следващата година.Вие сте истински професионалисти и се радвам,че работя с Вас.Искам да изразя искрените си благодарности на екипът на FIB клон Сити Център,затова,че всяка сутрин ме посрещат и изпращат с усмивка,а също така и за техните адекватност и професионализъм,и да им пожелая Весела Коледа и Щастлива Нова Година!Удоволствие е да се работи с Вас.Бъдете живи,здрави,и винаги усмихнати! :)
Customer Support 2009-12-21 11:47:35
@ минаващ
Няма такса превалутиране при банковите карти на ПИБ.
Поздрави,
Екип на ПИБ
минаващ 2009-12-19 17:28:45
Имам следния въпрос. Имат ли кредитните карти на ПИБ такса за превалутиране и ако да, каква е тя? Искам също така да питам в какво всъщност се състои тази такса превалутиране?
AskFibank 2009-12-19 17:02:04
@ Соня Врайкова Няма специално изискване за съхранение на банковите карти, като за предпочитане е те да се държат в самостоятелно отделение в портфейл или кардхолдер. При повреда на чипа без външна интервенция, ПИБ преиздава картата безплатно. Поздрави, Екип на ПИБ
Соня Врайкова 2009-12-17 12:11:22
Здравейте!
Интересува ме как трябва да се съхраняват картите с чип т.к. на моите по чиповете им се появява ръжда?!?! държа ги в портфейла си, който е от естествена кожа. Едната даже отказа да работи, но слава богу в месеца в който изтичаше годността й. Мога да изпратя снимки ако желаете. Моля за съвет.