AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, ПИБ. Поздравления за новата сграда на бул. "България" и съответно новия клон там, на който ние клиентите можем да се радваме. Но... Дали би могло да се помисли за някаква оптимизация по въпроса с паркирането там. Клонът е на много удобно място, но посещението му от клиент с автомобил е почти невъзможно. Там има и доста други обекти, които се посещавам от голям брой хора и липста на паркоместа е доста неприятна. Дори напоследък забелязвам доста хора, които оставят колите си на булеварда и тичат към клона, което е в пълно нарушение на околните пътни знаци.

  2. @ Петър Трябва да посетите един от офисите на ПИБ и да поискате съответното извлечение. Това са ежедневни справки, за които трябва първо да Ви идентифицираме. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. @ Гавраил В първия въпрос отговорихме, че ако има такси за споменатите услуги, те не се изискват от страна на ПИБ. Логично е, че спрямо политиката на Epay, те могат да начислят такса. Договарянето на подобни привилегии, в които трета страна би или не би начислявала такси за техни услуги на наши клиенти е политика на банката. Поздрави, Екип на ПИБ

  4. Здравейте,
    Трябва ми подобен документ:
    • Bank statement
    или
    • Credit card statement

    С цел верификация на адрес.

    Имам дебитна карта и разплащателна сметка, но нямам кредитна карта. Какъв документ мога да получа от вас?

  5. @ Адриан Депозитът се подновява автоматично за същия срок, но със стандартна лихва спрямо бюлетина за лихвите на ПИБ. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. Здравейте,
    след изтичането на промоционален срочен депозит и неговото автоматично подновяване, остава ли промоционалната лихва? Или новият ще е по стандартна лихва?

  7. @AskFibank
    Благодаря, за точния и подробен отговор, на моето запитване, по-горе. Но, ето какво прочетох в сайта на Epay:
    Забележки:
    * ** Плащане с карти VISA Electron, издадени от Централна кооперативна банка (номерът на картата, започва с 421634), Юнионбанк (413889), ПроКредит Банк (България) (426082, 407810), Стопанска и инвестиционна банка (487098, 487099), ТБ Алианц България (424982) - БЕЗПЛАТНО.
    От където се вижда, че има някои привиле
    гировани притежатели на деб. карти VISA Electron издадени от банки намиращи се в България /мисля, че са 5 на брой , като не намирам ПИБ, между тях/, които нямат процентова удръжка при плащане на битови сметки чрез Epay. Което ме накара да се обадя на инф. им телефон/ на Epaу/ и от там ме уведомиха, след като им казах от, чия банка имам издадена деб. карта VISA Electron, че това е политика на самата банка, . Очаквам коментар за разминаването в отговорите м/у Вас и Epay.

  8. @ Ели Бонусната система по кредитните карти се отчита за 6 месечен период. Условието през тези 6 месеца е да натрупате оборот на ПОС терминал за 2000 или повече лева. Ако условието е изпълнено, за всеки похарчен лев, получавате 1 бонус точка. След изтичане на 6-те месеца, 1% от натрупаните бонус точки се превеждат в левова равностойност обратно към сметката Ви. С други думи, получавате 1% cashback при натрупан оборот над 2000 лв за 6 месеца. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. @yurukov Процедурата при оспорване на плащания с карти изисква клиентът да посети офис на ПИБ и да депозира жалба. В нея се описва детайлно случая, за да се стартира процесът по оспорване. При необходимост от допълнителна информация и въпроси, отговорните колеги се свързват с клиента. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. #twitter#@AskFibank каква е процедурата по оспорване на плащания с кредитни карти? Как може да се докаже, че информацията е била открадната?

Коментирай