AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, ПИБ. Имам два въпроса относно кредитните карти за физически лица, ще се радвам да получа отговор. Първият ми въпрос е защо при картите Diners Club има 1% cashback само за First Lady? Не разбирам идеята на тази откровена дискриминация. Вторият ми въпрос е защо условията по стандартните карти VISA и Mastercard са напълно уеднаквени с тези при златните? Едно време имаше преференциален лихвен процент при златните. Сега единствената разлика е цвета на пластиката и наименованието на картата, което е абсолютно несъществено според мен. Поправете ме ако греша.

  2. Здравейте! Имам въпрос относно преводните нареждания към бюджета - следва ли служителите на ПИБ да пишат и уникалния регистрационен номер в момента на предсатвяне на нареждането в банката или не? Има ли практика в това отношение или всеки клон решава - защото от 3 години днес за първи път служител на клон много се изненада като го помолих да напише и на моето копие код?
    Благодаря!

  3. #twitter#@AskFibank : Възможно ли е внасянето на пари по собствена сметка да става директно на каса, вместо да се чака при банков служител?

  4. @ Пламен Моля изпратете 3 имена и ЕГН на e-bank@fibank.bg, за да Ви идентифицираме и да помогнем адекватно. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. @Мима Радева



    <a href="http://www.casys.com.mk/" rel="nofollow">Casys Interantional</a> е лидерът на Македонския пазар при картовите оператори за обработка на безналични плащания. Визията на компанията е да се разширява на международно ниво, като тя вече е стъпила в няколко страни от Източна Европа. ПИБ има изключително добри партньорски отношения с Casys International и след като картовият оператор бе първият в региона, одобрен и сертифициран от VISA и MasterCard за издаване на чип карти (EMV standart), цялата обработка на безналичните плащания на ПИБ бе прехвърлена от БОРИКА към Casys Interantional. Изключителното предимство при това партньорство е авторизацията на всички безналични плащания в реално време.

    Поздрави,

    Екип на ПИБ

  6. Здравейте, миналата седмица си открих депозитна сметка и поисках онлайн банкиране (само с визуализация без достъп за трансфер на средства). Служителката ми каза че в пощата която им дадох веднага след като се прибера ще получа име и парола за достъп. Вече минаха 5 дена а такава не съм получил. Съмнявам се да е объркала нещо защото и диктувах и-мейла буква по буква. Ще е проблем ли ако се регистрирам от онлайн формата за регистрация?

  7. @ gergana Върху всяка банкова карта на ПИБ има отбелязан месецът и годината, в който картата изтича. След първо число на посочения месец, картата е автоматично преиздадена и новата пластика се активира при получаване т.е. можете да вземете Вашата нова карта, преди старата да е изтекла. Във Вашия случай трябва да си вземете новата карта. Поздрави, Екип на ПИБ

  8. Здравейте.

    Вече няколко пъти чувам от ваши служители за авторизационния център CASIS, а нямам ни най малка представа какво представлява той. Много моля да обясните тук подробно за какво става въпрос и каква е разликата между CASIS и БОРИКА.

    Благодаря предварително.

  9. @GregHristov Смяна на потребителско име се прави от меню "настройки" и под-меню "промяна на потребителско име". През почивните дни няма човек, който да отговаря чрез AskFibank. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. #twitter#GregHristov: @AskFibank зададох Ви въпрос преди повече от два дни !? Седмица ли се чака за отговор ? Ако е така.. http://bit.ly/6HJBt1

Коментирай