AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Има, от менюто Настройки/Промяна на потребителско име

  2. #twitter#GregHristov: @askfibank Има ли възможност да си променя потребителското име в е-банкираното, без да ми се налаг.. http://bit.ly/2hiPX8

  3. #twitter#@askfibank Има ли възможност да си променя потребителското име в е-банкираното, без да ми се налага цялостна нова регистрация ? Благодаря!

  4. @ Виктор В момента законовите норми относно въпросната такса, налагана от търговци при плащане с кредитни карти, не позволяват нейното начисляване. В България въпросът се разисква от ЗПУПС, чл. 49 ал.4 и забранява таксата. Препоръчваме в такива случаи клиентът да сезира Комисията за защита на потребителите. ПИБ от своя страна ще преразгледа отношенията си с въпросните търговци. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Относно таксите за плащане с кредитна карта, обадих се на картов отдел, за да съобщя за такъв случай, но там ми казаха, че нищо не могат да направят, това било решение на търговците. Става въпрос за интернет доставчика ми ( http://cores.biz ), който има такса от 3% за плащане с карта на POS терминала в офиса им.

  6. @ Иван Ванков Моля изпратете ни 3 имена, ЕГН и телефон за контакт във формата за Обратна връзка. Трябва персонално да разгледаме случая и да Ви информираме. Телефони на Картов отдел - 02/ 8171 141, 02/ 8171 142, 02/ 8171 143. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. Опитах да добавя в PayPal кредитната си карта VISA, издадена от ПИБ. Карата беше отхвърлена със следното съобщение:

    This credit card has been denied by the bank that issued your credit card. For details on why your card was denied, please contact your credit card issuer's customer service department. Or, you may want to try adding a different credit card.


    Картата ми е валидна и я използвам успешно за интернет покупки и резервации. Какво да правя ?

  8. @ Виктор @ Тодор Колев Пазаруването в търговски обекти и в интернет с кредитните карти на ПИБ е напълно безплатно. Случаите, които цитирате са абсолютно некореткни действия от страна на търговците. Моля при подобни събития да ни информирате тук в блога на ПИБ, чрез Контакт центъра на 0800 11011 или на телефоните на картов отдел на 8171 143, 8171 144, за да можем своевременно да предприемем нужните действия. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. @ Stefan Vasilev Няма минимален неснижаем остатък по дебитните Виза електрон. Блокираните суми отразяват авторизирани/направени, но неосчетоводени транзакции. След като банката на търговеца, при който сте плащал, изиска сумата от нас, транзакцията се осчетоводява и блокировката отпада. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. Искам да попитам остава ли някаква блокирана сума в Visa Electron на ПИБ, която не може да бъде изтеглена, защото в момента имам блокирани 5.60 лв. Предполагам, че това е от регистрацията ми в ПейПал сайта, за който прословут код чакам вече повече от седмица...

Коментирай