AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. #twitter#@AskFibank каква е процедурата по оспорване на плащания с кредитни карти? Как може да се докаже, че информацията е била открадната?

  2. Здравейте!
    Искам да питам какво представляват натрупаните бонус точки по кредитна карта (Mastercard), които виждам всеки месец от извлечението? И евентуално как мога да ги използвам?

  3. Честит Рожден Ден! на Искрен Петков, служител на ПИБ от офис НДК, Всички колеги му желаем много здраве, късмет, щастие и успехи. Благодарим на ПИБ, че ни дарява освен с добри банкови продукти и с такива служители, с които е удоволствие да общуваш - не само заради компетентността им, но и заради интелигентността и отзивчивостта. Благодарим и на целия екип на офис НДК, тъй като те и като екип са невероятни.

  4. @ Г. Костадинов Възможни причини за споменатия проблем са ниска резолюция или прозорецът на страницата може би е твърде малък. Така че, увеличете резолюцията или разтегнете прозореца, но ако все пак това не е причината, моля свържете се с интернет клона на 0700 12 777, за да разрешите казуса. Това е частен случай. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. @ Гавраил ПИБ не начислява никакви такси при разплащане с дебитна карта Visa Electron на ПОС терминал, както и на виртуален такъв т.е. за плащане чрез Epay в случая. Ако има някакви такси те се начисляват от Epay е за всички банки в България. За плащане на битови сметки от АТМ - не е нужна предварителна регистрация и може да се плаща директно със всички карти поддържани от терминала. Таксите са по тарифа на банката, като за плащане на ПОС терминал - без такса за кредитни карти и карти VISA Electron и 0,15лв. за карти Maestro. Няма допълнително оскъпяване при плащане от чужд банкомат. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. @ Тодор Колев Продуктът First Lady има свои уникални характеристики, но в никакъв случай другите продукти на Дайнърс клуб България не са дискриминирани. Cash back програмата е активна както за дамските, така и за най-ексклузивната карта - Diners club Prive. Приоритет на Дайнърс клуб е да стимулира ползването на кредитните карти в България и участва в развитието на сектора за безналични разплащания. Нашите клиентки са доволни, че могат да пазаруват с отстъпки при нашите партньори в страната, а с картата получават и застраховка "Рак на гърдата". Що се отнася за Дайнърс клуб Класик и Дайнърс клуб - ПИБ картите - те предлагат медицинска застраховка за пътуване в чужбина до 35 000 USD в зависимост от вида на картата и са насочени към нуждите на деловия човек. Относно картите VISA и MasterCard - като лихвени проценти няма разлика между стандартна, златна и платинена карта. Различния вид карта e зависивимост от размера на кредитния лимит, съгласно препоръка на операторите VISA и MasterCard. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. @vdachev При организацията на работа в ПИБ, първи служител съставя операцията, а втори я проверява и потвърждава . Цели се осъществяване на контрол, гарантиране на сигурността на клиентите и оптимизиране на отчетността на процедурите. Поздрави, Екип на ПИБ

  8. @ Радостина При потребителски кредит с превод на заплата в ПИБ и съответно удържане на месечните вноски от нея е възможно изплащане на кредита на 84 вноски по 66.76 лв. При Ваше желание за погасяване за 18 месеца вноската е 217.74 лв. Лихвеният процент към момента е БЛП + 6,5 % за кредит в евро (към момента общо 14.39 %). Поздрави, Екип на ПИБ

  9. @ Ели Практиката не е задължителна. Тези референтни номера са за вътрешно ползване, но това не пречи Вие да ги изисквате от служителите ни. Ако това Ви помага за по-добра отчетност или за справка на по-късен етап, моля не се колебайте да ги изисквате от служителите. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. Страницата показваща "салда по сметки" във my.fibank.bg не се визуализира правилно и не показва последните 2 или 3 колони. Липсва скрол за хоризонтално преместване по страницата. Не знам дали е само при мен така, но ще се радвам ако проверите.

Коментирай