Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Тодор Колев 2009-08-26 16:33:04
Между другото в последните няколко дни получавам sms-ите за транзакции с кредитната карта с около 1 - 1,5 дни закъснение... Не знам дали проблемът може да е в GSM оператора, който ползвам, но бих се радвал да погледнете и този проблем, понеже това закъснение обезсмисля до голяма степен услугата.
Тодор Колев 2009-08-24 15:37:52
@ Customer Support
Благодаря за вниманието, ето това е едно от нещата, заради които безкрайно ценя ПИБ. Фактът, че се вслушвате в идеите и коментарите на клиента Ви прави уникални. Продължавайте все така!
Customer Support 2009-08-24 15:26:21
@ Bistra Най-вероятно при посещение в блога ни сте заявила регистрация към нашата хранилка за коментари и/или публикации (RSS feed). Ако това е случаят, би следвало да се откажете от бъдещи уведомявания. Ако все пак продължавате да получавате нежелана кореспонденция, моля копирайте я във формата за обратна връзка и я изпратете, за да Ви съдействаме максимално ефективно. Поздрави, Екип на ПИБ
Customer Support 2009-08-24 14:42:31
Здравейте г-н Колев, Благодарим за направената препоръка! Директор на картова дирекция е уведомен за мнението Ви; ще разгледаме възможностите и ще се постараем да разработим тази допълнителна услуга. Поздрави, Екип на ПИБ
Bistra 2009-08-24 10:53:13
Уважаеми Господа ,не желая да получавам на е-mail-a си вашата кореспонденция с други клиенти.Моля погледнете до кого си адресирате писмата и се надявам, че ще спрете да ми изпращате чужди коментари.Надявам се, че няма да се наложи да Ви пиша отново.
Тодор Колев 2009-08-21 16:41:40
Има ли възможност да се направи така, че sms известията, които получаваме при плащане с кредитна карта да съдържат и остатъчния разполагаем лимит след плащането? Наскоро една приятелка ми сподели, че в Прокредит банк го предлагат и аз искрено завидях, понеже съм си мислил колко удобно би било. Особено в чужбина, където проверката на разполагаемост по кредитна карта или е невъзможна или струва маса евра :-(. Много ще се радвам, ако ПИБ предложат такова нещо :-).
Customer Support 2009-08-21 16:06:55
@ Мартин Цачев
Всички банкомати на ПИБ работят с купюри от 10 лв. и 20 лв. За по-едри купюри трябва да се обърнете към фронт офиса или касата. Моля да ни извините за затруднението!
Поздрави,
Екип на ПИБ
Мартин Цачев 2009-08-21 13:28:49
Vchera teglih ot bankomat 500lv i mi gi dade na banknoti ot po 10lv, tova e ujas. Niama li novi modeli koito poddyrjat poveche banknoti, primerno po 50 ili 100lv.
Customer Support 2009-08-20 13:59:37
@ Кацаров Чрез "обратна връзка", ние получаваме информацията по отделен, вътрешен канал и тя не се публикува в блога или където и да било другаде. Предложението е за лична кореспонденция! Поздрави, Екип на ПИБ
Мария Илиева 2009-08-20 13:39:30
Ще избера детския спестовен влог и така докато стане на 18 години се надявам да сме събрали една прилична сума. Благодаря за информацията и поздрави на целия екип!