Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Anelche 2009-11-02 12:39:54
#twitter#С новия профил целим да ви помагаме при избор на продукт / услуга. RT @AskFibank Вече сме тук, за да отговаряме на Вашите въпроси.
todorkolevbg 2009-11-02 12:24:57
#twitter#@AskFibank Чудесна инициатива. Поздравления!
AskFibank 2009-11-02 11:54:45
#twitter#Добър ден, twitters! Вече сме тук, за да отговаряме на Вашите въпроси.
Fibank 2009-11-02 11:45:22
#twitter#Представяме Ви @AskFibank – мястото за Вашите въпроси към ПИБ. Повече информация тук: http://www.fibank.bg/blog/?page_id=793
Калин Георгиев 2009-10-31 00:31:14
Защо Първа инвестиционна банка и изобщо банките в България продължават да извършват плащанията в евро без да се съобразяват с препоръките на SEPA за единни такси за домашни и чуждестранни преводи?
Въпросът ми е продиктуван от влизането в сила на SEPA Direct Debit Transfer през 2008 и това на SEPA Direct Debit след броени дни.
Кога клиентите на ПИБ ще могат реално да се възползват от плащания в евро по такси и процедури, прилагани за национална валута, и от прежвърляния на "периодични плащания" (директен дебит) от една банка в ЕС в друга?
Надявам се на обоснован отговор, дори ако той е "отлагане поради спад в печалбата от такси" или технически затруднения и ниска степен на инвестиции в новата система.
Тодор Колев 2009-10-27 11:24:46
Защо в анкетата за употреба на кредитните карти няма отговор "Всеки ден, много пъти"? :-)
Customer Support 2009-10-12 17:19:56
@ Тодор Колев
Заповядайте в централата на ПИБ на бул. "Драган Цанков" №37 или в офис "Мария Луиза" на бул. "Мария Луиза" №67.
Поздрави,
Екип на ПИБ
Тодор Колев 2009-10-12 16:07:40
Здравейте, ПИБ! Бихте ли ми казали в кой клон мога да намеря златна монета "Американски орел" от четвърт унция?
Customer Support 2009-10-02 17:39:30
@ Клиент
PayPal кодът се съдържа в основанието на транзакцията, така че след осчетоводяването и ще можете да го видите и с Моята Fibank. CVV кодът се намира на гърба на картата - последните 3 цифри след целия номер на картата, който е изписан и на лицевата част (тези 3 цифри ги няма отпред).
Поздрави,
Екип на ПИБ
Клиент 2009-10-02 13:10:00
Здравейте!
Надявам се това да е правилното място за задаване на въпрос.
А той е - имам издадена карта Visa Electron и съм регистрирана в "Моята банка" (на място в клон на ПИБ), подписах в банката договор/декларация, чрез който се отказвам да получавам извлечения на хартиен носител. Добре, но за последната стъпка при регистрация в PayPal ще ми е необходим 4-цифрен код и как ще получа този заветен код, след като веднъж съм се отказала от хартиен носител?
Също и къде се намира CVV кода, необходим за регистрация в PayPal?
Благодаря предварително! Усмихнат ден : )