AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. клиент съм на ПИБ имам ипотечен овърдрафт за който февруари месец бях принудена да предоговоря условията / в старият ми договор нямаше клауза която разрешава това/ естествено не в моя полза сега отново виждам че имам увеличение на лихвата за което не съм уведомена трябва ли ПИБ да ме уведомявя предварително за увеличаването на лихвата и може ли някой да ми каже до кога ще я вдигат защото моите възможности не са неограничени отговора които получих на този въпрос от директора на вашия клон бе 4е докато има такива високи лихви по депозити да не се надявам че лихвата по кредита ми ще падне нима е редно кредитополучателити които в тези трудни условия са свили всички други разходи за да си изпълнявят условията по подписаните с банката договори да са жертва на вашата политика възмутена съм от отношението на ръководството към останалите все още лоялни платци

  2. @ Кинча Пеева,
    Към момента ПИБ няма екстензивното разрастване на клоновата мрежа, края на 2008 г. броят на клоновете на Банката беше 160, към края на месец юли 2009 г. – 159. В момента сме в процес на оптимизация и затваряме клонове на не добри локации и отваряме клонове с по-добри локации и разположение, които да отговарят на последните ни изисквания за високо качествено обслужване на клиентите. В тази връзка в момента сме в процес на търсене на подходящо помещение за офис на ПИБ и в Студентски град.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  3. Здравейте г-жо Пеева,
    Благодарим за мнението Ви! Директор на "Клонова мрежа" е уведомен за препоръката и искането Ви ще бъде взето под внимание. "Студентски град" е в плана за разширяване на клоновата ни мрежа.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  4. Здравейте.
    Прави впечатление екстензивното разрастване на клоновата ви мрежа в София и в същото време нямате клон в Студентски град - един особено важен район. Планирате ли такъв в скоро време?

  5. Здравейте г-н Василев,
    извинете ни за причиненото неудобство! Директор на "Клонова мрежа" и ресорният управител от клон Пловдив са уведомени за случая. Ще предприемем необходимите мерки и ще се постараем да предотвратим подобни случаи за вбъдеще. Високото ниво на обслужване в нашите офиси е основен приоритет за ПИБ АД, така че ние ще продължим да го поддържаме!
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  6. Банката е много добра,но има служители,които развалят това мнение.
    Възмутен съм от обслужването на Росица Вангелова-служител в Асеновград,която няколко пъти
    ми обърква вноските по дебитната и кредитната ми карта.Много неучтив,намусен и некомпетентен служител,който въобще не се вписва с другите млади и усмихнати момичета.Сигурно е преминала възрастта за обучения,но все пак трябва някой да я научи какво е дебитна и какво кредитна карта.Освен това много е несериозно спрямо клиента,"банковия служител"да те обслужва със слънчеви очила сложени на главата,а за госпожата това е явно част от дрес-кода.

  7. @ Иван,
    След направена справка в Дирекция „Банкиране на дребно” се оказа, че отказа се дължи на човешка грешка при въвеждане на данните. Моля да ни извините за причиненото неудобство. Колегите от клон Плевен ще се свържат с Вас за коригиране на грешката.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  8. Здравейте, искам да попитам на какви условия трябва да отговаря човек за да му увеличите кредитния лимит на кредитната карта от 1000 на 1500 лв? В моя случай ми беше отказан, при доход 1000-1100 лв. месечно. Лоялен клиент съм на банката от 4 год. и ми стана леко обидно.

  9. В тоя ред на мисли ще стигнем до въпроса защо Бил Клинтън намалява толкова лихвите през втория му мандат. Мился че сте запозната какво става в Америка и в по-силно зависимите финансово/кредитно страни.
    С поздрав
    Грийнспан

  10. Защо от ПИБ ми съобщават радостната вест, че след като имам два кредита при тях, един ипотечен и един потребителски, искайки да предоговоря ипотечния, трябвало да предоговоря и потребителския!? Искам да погася частичто ипотечния, но не - трябвало да предоговоря и потребителския - в смисъл да го направя на по-висока лихва. Какво общо имат двата кредита, като са на различни сметки даже!? Не може ли да си погася частично ипотечния, него да си го предоговоря, но потребителският да си ми остане на същите условия и лихви като досега? Каква е тази политика на тая банка, за каква лоялност говорим!?!?

Коментирай