AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте!
    Надявам се това да е правилното място за задаване на въпрос.
    А той е - имам издадена карта Visa Electron и съм регистрирана в "Моята банка" (на място в клон на ПИБ), подписах в банката договор/декларация, чрез който се отказвам да получавам извлечения на хартиен носител. Добре, но за последната стъпка при регистрация в PayPal ще ми е необходим 4-цифрен код и как ще получа този заветен код, след като веднъж съм се отказала от хартиен носител?
    Също и къде се намира CVV кода, необходим за регистрация в PayPal?
    Благодаря предварително! Усмихнат ден : )

  2. @ Ванката Изпратен е отговор на имейла Ви с обяснение как е начислена лихвата според месечните Ви извлечения. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Поздравления за това, че вече в sms известията има информация за разполагаемия лимит след транзакция с кредитната карта. Това е много полезно и мисля, че всички клиенти с карти ще го оценят. Успех на всички в ПИБ!

  4. Здравейте, искам да попитам каква е лихвата за месец на кредитна карта виза класик на сума 1500 лв.?

  5. @luitop
    @Тодор Колев
    Бихме искали да Ви припомним, че за 10 минути не би могло да се изтегли от една карта нищо повече от 24-часовия лимит. Затова препоръчваме още веднъж да се поддържат по-ниски лимити по картите.
    Благодарим за Вашите сигнали за закъснели sms известия. Закъснения при получаване на sms известие може да се дължи на технически проблем, включително и такъв на мобилния оператор, който ползвате. Можете във формата за обратна връзка да ни споделите по-подробно кога сте получили sms известие със закъснение, за да можем да разгледаме случая.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  6. Здравейте,
    използвам правото си на обратна връзка, за да изкажа възхищението си от работата на ваша служителка- г-жа/ г-ца Бранимира Петрова от клон Г. Софийски, София, която изключително усмихнато и отзивчиво ми оказва съдействие като служител на банката, за което адмирации и поздравления за Първа инвестиционна банка!

  7. @luitop

    И на мен лично хич не ми се нрави идеята със забавянето. По кредитната карта на моя близка роднина положението е същото, там също пристигат след доста време. В интерес на истината по моята лична кредитна карта вече всичко е наред. Получавам известията най-много след минута, което като цяло е приемливо. Направи ми силно впечатление услуга на чужда банка, за която ми разказаха мои приятели, които живеят в чужбина. Там клиентът има възможност след като получи известието да върне някакъв код по sms, с който веднага си блокира картата, ако установи, че има злоупотреба.

  8. @ Customer Support
    @ Тодор Колев

    Проблемът със забавянето на СМС-ите не е единичен случай. И при мен страшно се бавят, като веднъж или два пъти пристигна след повече от 24 ч. "Нормалното" забяване е между 5 и 10 минути след транзакцията, което обезсмисля услугата. За 10 минути може да се източи половината държавен резерв, та една кредитна карта ли :))

  9. Здравейте,
    Реших да ви пиша, защото не успях да попълня анкетата "Качество на обслужването в клоновете на ПИБ".
    (намерих анкетата на интернет страницата, но тя не работи)
    Вчера, сряда, бях в офиса на ПИБ на пл. Народно събрание (до казиното на хотел Раидсън) и бях обслужен от Вера Христова.

    Тя показа бързо 100% разбиране какво точно ми трябва, търпение и усилие да даде резултата, за който съм дошъл.
    На тръгване имах страхотното усещане, че тя е накарала ПИБ да работи за мен. Това е обратно на много предишни посещения във вашата банка, когато усещането е било, че аз трябва да работя за ПИБ , т.е. да се съобразявам и изпълнявам многото изисквания на служителите, за да получа услугата.

    Разбирам, че правилата в банката винаги са еднакви и това което споделям е въпрос на усещане. Затова го споделям.

    Вера Христова успява да създаде това усещане.

    Поздрави от клиент щастлив с обслужването, което е получил!

  10. @ Тодор Колев Благодарим за сигнала! След вътрешна проверка, установихме че при обновяване на системните сървъри и оперативния хардуер при Вас конкретно се е получило забавяне на получаването на SMS-и. Проблемът е отстранен. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай