AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. eee super ;)

  2. @мария

    Здравейте,
    ето и детайлна информация за възможните опции, чрез които можете да проверявате наличност по телефона: <a href="http://www.fibank.bg/bg/page/97" rel="nofollow">SMStatus</a> и <a href="http://www.fibank.bg/bg/page/488" rel="nofollow">Автоматична телефонна информация</a>.
    Идеята на този блог е да водим открита комуникация с нашите клиенти. Ако имате затруднение от всякакъв характер, моля опишете го във формата за "<a href="http://www.fibank.bg/blog/?page_id=2" rel="nofollow">Обратна връзка</a>" и ние ще го разрешим.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  3. ИСКАМ ДА ПОМОЛЯ ДА МИ ПРЕДОСТАВИТЕ ТЕЛЕФОН ЗА КОНТАКТ С Г-ЖА ЖИВКА КОЛЕВА,ЗА ДА ПОСТАВЯ ЛИЧНО ПРЕД НЕЯ ПРОБЛЕМА СИ.РАЗБИРА СЕ АКО Е ПОЗВОЛЕНО И УДОБНО!

  4. @мария - може, аз ползвам тази услуга - мисля че й викаха SMS известяване или нещо подобно. Подаваш молба за кои сметки искаш да получаваш салда, казвай от кой GSM номер и внасяш малко депозит за таксите за SMSите. Дават ти ПИН код. После като искаш салдата пращаш SMS с ПИНа на номер 190190 (май беше) и системата ти връща съобщение за всяка сметка регистрирана.
    Удобно е като нямаш подписи, интернет и т.н. наблизо, а чакаш КИНТИИИИ ;-)

  5. Добър ден на целият ви екип!имам следният въпрос:мога ли да получавам салдо по фирмена сметка по телефона?и ако да кой може да я получи?

  6. Здравейте, възможно ли е да публикувате в блога:

    1. Решение на Управителния съвет на Банката, за преминаване към лихвена база по договори за кредит: Базов Лихвен Процент + надбавка.

    2. Решение на Управителния съвет на Банката - за начисляване на лихва, в не по-малък размер отколкото при подписване на договора - за договори за кредит с плаваща база ОЛП/Euribor.

    На тези две Решения се позовават служители от ПИБ при въпроси относно увеличаващия се размер на лихвата в месечните вноски по кредити, в период, когато двете променливи величини (ОЛП и Euribor) временно са под нивото, при подписване на договорите.

    Ако евентуално са качени на основния ви сайт, моля дайте конкретен линк - с функцията Търсене на сайта не се откриват.

    Считам, че е редно и коректно тези Решения да бъдат публично известни, доколкото едностранно променят двустранно подписани договори, за да може клиентите на Банката да са запознати с основанията за тази промяна и точната й формулировка.

    С уважение.

  7. @ Тодор Колев Благодарим за сигнала! Съгласни сме, че статията звучи подвеждащо, тъй като таксата от 0.15 лв наистина е само за дебитните Маестро. С всички други карти на ПИБ (кредитни и дебитни) се плаща без такса на ПОС терминал. Поздрави, Екип на ПИБ

  8. @депозит с падеж в неделя Необходимо е да депозирате заявка за теглене на суми в брой над 5000 лв. или 2000 евро (равностойност в друга чуждестранна валута) до 15.00 часа в петък, а за суми над 30 000 лева или 15 000 евро (равностойност в друга чуждестранна валута) - най-късно до 15.00 часа в четвъртък. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. В днешния брой на 24 часа има някакво много нескопосано сравнение на банкови продукти, в частност дебитни карти. Най-забавното е, че в него пише, че ПИБ таксува с 0,15 лв. всяко плащане на ПОС терминал. Доколкото знам това важи само за Маестро картите, а във вестника са го написали все едно важи за всички карти от ПИБ. Като цяло малко ми се струва подвеждаща информация...

  10. @ клиент При извеждане на пълния списък с клонова мрежа Вие виждате всички наши офиси в азбучен ред по градове. Когато кликнете върху избран от Вас офис се появява контактната информация, адрес и работно време на преден план. Благодарим за сигнала относно телефонните обаждания, ще вземем нужните мерки! В почивните дни персоналът в офисите е ограничен и това може би е била причината за затруднената връзка. Молим да ни извините за причиненото неудобство. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай