AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @депозит с падеж в неделя Необходимо е да депозирате заявка за теглене на суми в брой над 5000 лв. или 2000 евро (равностойност в друга чуждестранна валута) до 15.00 часа в петък, а за суми над 30 000 лева или 15 000 евро (равностойност в друга чуждестранна валута) - най-късно до 15.00 часа в четвъртък. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. В днешния брой на 24 часа има някакво много нескопосано сравнение на банкови продукти, в частност дебитни карти. Най-забавното е, че в него пише, че ПИБ таксува с 0,15 лв. всяко плащане на ПОС терминал. Доколкото знам това важи само за Маестро картите, а във вестника са го написали все едно важи за всички карти от ПИБ. Като цяло малко ми се струва подвеждаща информация...

  3. @ клиент При извеждане на пълния списък с клонова мрежа Вие виждате всички наши офиси в азбучен ред по градове. Когато кликнете върху избран от Вас офис се появява контактната информация, адрес и работно време на преден план. Благодарим за сигнала относно телефонните обаждания, ще вземем нужните мерки! В почивните дни персоналът в офисите е ограничен и това може би е била причината за затруднената връзка. Молим да ни извините за причиненото неудобство. Поздрави, Екип на ПИБ

  4. За срочен депозит с падеж в неделя, възможно ли е заявка за теглене да бъде направена в събота в дежурен офис на ПИБ и в неделя депозита да бъде изтеглен?

  5. Здравейте,

    На официалния сайт на ПИБ в раздел клонова мрежа няма телефони на Вашите офиси. На телефоните от услуги в Сити Център дават непрекъснато заето, а в Ц. Хали непрекъснато свободно в събота 10:30ч.

  6. @ Владо,
    Моля да ни изпратите на електронния адрес от формата за обратна връзка трите си имена и Вашето ЕГН, за да може случаят да бъде проверен. Можете също да се свържете директно с колегите от клона на ПИБ, който сте посетили в понеделник на телефон: 082/889 534
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  7. Искам да питам следното:
    В понеделник, на десети август попълних формуляр за включване на сметка към смс-статуса - в клона на улица Александровска в Русе.
    Днес все още не мога да получа никаква информация при запитване по сметката, въпреки че съм отбелязъл такава опция.
    Системата постоянно ми връща съобщение, че не е открита регистрирана активна сметка за смс .
    Защо не мога да получа информация при запитване?

  8. Благодаря за бързия отговор.
    За съжаление все още не съм получил нищо на електронната си поща.
    Бихте ли опитали отново?

  9. @ Иван Любомиров,
    На адреса на електронната Ви поща са изпратени електронните адреси на двамата директори на дирекция „Картови разплащания”, до които можете да адресирате писмото си.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  10. Здравейте,
    Бих искал да оспоря една транзакция по кредитната си карта.
    В момента съм извън България и няма как физически да стигна до някой клон на банката.
    Как мога да направя това оспорване по е-майл?

Коментирай