AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте г-жо Кариева, официалното писмено становище от дирекция "Вътрешен контрол" е изпратено до Вас. Надяваме се на ползотворно партньорство за в бъдеще! Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Да ама се вижда. Някой не си е свършил работата.

  3. Здравейте г-н Симеонов, след закриване на сметка в офис на ПИБ, която е прикачена за електронно банкиране, трябва да минат вечерните процедури на клон "Интернет". Изпраща се информация до основната банкова система и на следващия работен ден сметката не би следвало да се вижда във виртуалното Ви банкиране. Поздрави, Екип на ПИБ

  4. @ колоездач Сега можете да попълните анкетата, добавихме и велосипед :) Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Здравейте,
    Вчера закрих две мой сметки в клона на Народно събрание. Продъжавам да ги виждам във ВБК. Така че моля отговорете ми закрити ли са. Ще останат ли да се виждат във ВБК. И какво значи роля А което се появи на тяхното описание.

  6. В анкетата
    Ходя на работа с...?
    няма опция "с велосипед"?!

  7. Да, благодаря, запозната съм с този отговор. Желанието ми е да получа отговор на последната си жалба от 25.05.2009 г. Възможно е това не е станало ясно от последното ми писмо тук.
    При всички случаи не виждам смисъл тенденциозно да копирате отговора на това писмо без да вземате под внимание продължението на случая и т.н. Ако банката не желае да отговори на последната ми жалба или смята, че отговорът се подразбира, бих искала това също да бъде изразено в писмен вид, в какъвто вид е и моята жалба. Благодаря предварително.

  8. Здравейте г-жо Кариева, Ето отговорът изпратен от отдел "Вътрешен контрол" до Вас на 10.04.2009 г:Уважаема г-жо Кариева, Вашата жалба с Вх. №.... беше разгледана от Специализирана служба „Вътрешен контрол” на Първа инвестиционна банка АД, в резултат на което Ви информираме за следното: Оспорихме транзакциите според правилата на VISA, като в отговор получихме подписани разписки, на които се вижда, че подписът не съвпада с Вашия. Според правилата на картовите организации тази документация е достатъчна и случаят се смята за приключен. Съгласно Наредба 16 на БНБ Чл. 26., (2) До получаване на уведомлението, оправомощеният държател понася вредите, които са причинени, но на стойност не повече от 300 лв. Въз основа на горепосоченото, сумата в рамер на .... е възстановена по Вашата сметка.Поздрави, Екип на ПИБ

  9. И аз съм напълно съгласна с казаното по-горе. В ПИБ клиентското обслужване е на толкова високо ниво, че нямам думи... В клона и офисите в Стара Загора са невероятни професионалисти и персоналното отношение към всеки клиент винаги ми е правило впечатление. Който се оплаква от банката явно не се е сблъсквал със служители от други банки. ПИБ са номер едно в клиентското обслужване и това е...

  10. Да,а всъщност те не са длъжни да ви угаждат,никой не знае тия хора които работят на какво нещо са подложени,и най вече фронта. Това да се сблъскваш ежеднево с идиоти и невежи хора които въпреки всичко си мислят че знаят повече и претендират е... Чувам и други коментари че работят мудно или се чакало ,ами чака се дами и господа защото всеки един такъв с претенции като седне да се обеснява и да не знае какво иска се чака,а не защоото момчетата и момичетата на фронта са мудни.

Коментирай