AskFibank

Fibank 3002

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Имам следния проблем:
    Поради това, че не мога да открия някой от промоционалните Ви депозити чрез Виртуалния банков клон /ВБК/. И поради това, че в града ни няма дежурен банков клон, който да работи по-късно от 17:30 ч. , а аз работя извън града и се връщам около 18:00ч. Следователно не мога в точно определен делничен ден/да кажем на падеж, на някой от пром. ми депозити/, да открия нов пром. депозит без да отсъствам от работа и да отида до място в банков клон за това. Затова предложението ми е: Обаждам се по телефона/през раб. време на банк. клон/ на някой от специалистите Ви по общи банкови операции, с който съм имал вече делови отношения /и съответно личен контакт на фронт офис/ и го оторизирам да ми открие искания от мен пром. депозит. А аз след това го захраня, чрез банков превод във ВБК, като преди това го регистрирам чрез опцията "Саморегистрацията" и бутона "Регистрирай всички мои сметки и депозити във Виртуалния клон". А после, когато имам възможност, най-вероятно в събота, когато има дежурен банков клон в града ни, който работи, да отида на място и да разпиша договора по депозита и да взема екземпляр от него. Очаквам Вашия отговор за тази възможност, и ако не става, някакъв съвет за осъществяването на тази операция без да се отиде до банков клон /поне да не е в точно определен ден/.

  2. Благодаря ви. Аз също.

  3. Извинявайт току що влязох във ВБК вече не се виждат.

  4. Здравейте г-жо Кариева, официалното писмено становище от дирекция "Вътрешен контрол" е изпратено до Вас. Надяваме се на ползотворно партньорство за в бъдеще! Поздрави, Екип на ПИБ

  5. Да ама се вижда. Някой не си е свършил работата.

  6. Здравейте г-н Симеонов, след закриване на сметка в офис на ПИБ, която е прикачена за електронно банкиране, трябва да минат вечерните процедури на клон "Интернет". Изпраща се информация до основната банкова система и на следващия работен ден сметката не би следвало да се вижда във виртуалното Ви банкиране. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. @ колоездач Сега можете да попълните анкетата, добавихме и велосипед :) Поздрави, Екип на ПИБ

  8. Здравейте,
    Вчера закрих две мой сметки в клона на Народно събрание. Продъжавам да ги виждам във ВБК. Така че моля отговорете ми закрити ли са. Ще останат ли да се виждат във ВБК. И какво значи роля А което се появи на тяхното описание.

  9. В анкетата
    Ходя на работа с...?
    няма опция "с велосипед"?!

  10. Да, благодаря, запозната съм с този отговор. Желанието ми е да получа отговор на последната си жалба от 25.05.2009 г. Възможно е това не е станало ясно от последното ми писмо тук.
    При всички случаи не виждам смисъл тенденциозно да копирате отговора на това писмо без да вземате под внимание продължението на случая и т.н. Ако банката не желае да отговори на последната ми жалба или смята, че отговорът се подразбира, бих искала това също да бъде изразено в писмен вид, в какъвто вид е и моята жалба. Благодаря предварително.

Коментирай