AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. @ Бистра,
    Колегите от ПИБ клон Добрич ще се свържат с Вас по телефона, за да Ви поканят на среща в удобно за Вас време.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  2. Много благодаря на господата Иван Цонов,Александър Генчен и Виктор Тодоров/който дори и когато е в отпуска работи/но и от тримата ролучих е-mail-и които не мога да отворя.Където и да е проблема аз съм Ви дала и телефон на който можете да се свържете с мен и да уточним подробностите които са необходими.Моля прочетете съобщението ми от 3,08,2009 и се надявам, че ще получа разбираем отговор.

  3. @ Bistra,
    Моля да ни изпратите на електронната поща в обратната връзка трите си имена, ЕГН и телефон за обратна връзка, за да може да се свърже с Вас кредитен специалист на ПИБ за по-подробни пояснения.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  4. клиент съм на ПИБ имам ипотечен овърдрафт за който февруари месец бях принудена да предоговоря условията / в старият ми договор нямаше клауза която разрешава това/ естествено не в моя полза сега отново виждам че имам увеличение на лихвата за което не съм уведомена трябва ли ПИБ да ме уведомявя предварително за увеличаването на лихвата и може ли някой да ми каже до кога ще я вдигат защото моите възможности не са неограничени отговора които получих на този въпрос от директора на вашия клон бе 4е докато има такива високи лихви по депозити да не се надявам че лихвата по кредита ми ще падне нима е редно кредитополучателити които в тези трудни условия са свили всички други разходи за да си изпълнявят условията по подписаните с банката договори да са жертва на вашата политика възмутена съм от отношението на ръководството към останалите все още лоялни платци

  5. @ Кинча Пеева,
    Към момента ПИБ няма екстензивното разрастване на клоновата мрежа, края на 2008 г. броят на клоновете на Банката беше 160, към края на месец юли 2009 г. – 159. В момента сме в процес на оптимизация и затваряме клонове на не добри локации и отваряме клонове с по-добри локации и разположение, които да отговарят на последните ни изисквания за високо качествено обслужване на клиентите. В тази връзка в момента сме в процес на търсене на подходящо помещение за офис на ПИБ и в Студентски град.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  6. Здравейте г-жо Пеева,
    Благодарим за мнението Ви! Директор на "Клонова мрежа" е уведомен за препоръката и искането Ви ще бъде взето под внимание. "Студентски град" е в плана за разширяване на клоновата ни мрежа.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  7. Здравейте.
    Прави впечатление екстензивното разрастване на клоновата ви мрежа в София и в същото време нямате клон в Студентски град - един особено важен район. Планирате ли такъв в скоро време?

  8. Здравейте г-н Василев,
    извинете ни за причиненото неудобство! Директор на "Клонова мрежа" и ресорният управител от клон Пловдив са уведомени за случая. Ще предприемем необходимите мерки и ще се постараем да предотвратим подобни случаи за вбъдеще. Високото ниво на обслужване в нашите офиси е основен приоритет за ПИБ АД, така че ние ще продължим да го поддържаме!
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  9. Банката е много добра,но има служители,които развалят това мнение.
    Възмутен съм от обслужването на Росица Вангелова-служител в Асеновград,която няколко пъти
    ми обърква вноските по дебитната и кредитната ми карта.Много неучтив,намусен и некомпетентен служител,който въобще не се вписва с другите млади и усмихнати момичета.Сигурно е преминала възрастта за обучения,но все пак трябва някой да я научи какво е дебитна и какво кредитна карта.Освен това много е несериозно спрямо клиента,"банковия служител"да те обслужва със слънчеви очила сложени на главата,а за госпожата това е явно част от дрес-кода.

  10. @ Иван,
    След направена справка в Дирекция „Банкиране на дребно” се оказа, че отказа се дължи на човешка грешка при въвеждане на данните. Моля да ни извините за причиненото неудобство. Колегите от клон Плевен ще се свържат с Вас за коригиране на грешката.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

Коментирай