AskFibank

Fibank 2995

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    При закриването на Юнионбанк ,на която бях клиент, Ваша служителка ме увери, че банката има ангажимент да уведоми всички държавни институции за промяна на банковите ми сметки. Вчера на 17.06.2014 г. бях неприятно изненадана, когато се обадиха от Дирекция социано подпомагане клон Слатина за липса на такава информация. Моля, отговорете наистина ли банката предлага тази услуга или това е инициатива на един служител и аз като клиент съм подведена от него.

    1. Здравейте! Каквато информация за клиенти са поискали от Дирекция "Социално подмопагане", съответно такава е била подадена от страна на Банката. Съветваме Ви да се обърнете директно към служителите на Дирекция "Социално подпомагане" по въпроса.

  2. prashtam vi dannite i se izvinqvam obarkala sam ne e VIZA a MAESTRO karta BLAGODARQ PREDVARITELNO

    1. Здравейте! Информацията на e-mail е получена. Колегите ще кореспондират с Вас по темата на Вашия e-mail..

  3. Zdraveite imam sledniq vapros,maika mi e v Kipar i ima viza karta ot vashata banka no nemoje da q izpolzva nito teglene na pari nito moje da vidi i balansa po smetkata,blagodarq

    1. Здравейте! За да направим проверка по случая, ще ни бъде нужна допълнителна информация, за да предоставим на картодържателя отговор. Молим майка Ви да ни пише на marketing@fibank.bg, като предостави три имена, ЕГН и последните 4 цифри от номера на картата.

  4. Здравейте!
    Бих искала да изразя специални благодарности на г-жа Управителката на клона в Горна Оряховица и на г-жа Е. Семерджиева - служител в същия клон, относно разрешаването на моя персонален случай. Благодаря Ви искрено за разбирането и оказаното бързо съдействие по значим за мен проблем.

  5. Здравейте.
    Предстои ми пътуване и мисля да разполагам с дебитната си карта VISA Electron. Имам две питания:
    1. За всички страни извън България ли е безплатно плащането на ПОС? ЕС, извън ЕС? Визирам страните Босна и Херцеговина, Сърбия и Хърватска? Трябва ли да обръщам внимание на типа на пос устройстовото или нещо друго?
    2. На страницата Ви не намирам валутните курсове за Босненска конвертируема марка(BAM), Сръбски динар(RSD) и Хърватска куна(HRK). След като сметката ми е левова, по какъв курс ще бъдат спресмятани плащанията ми? Има ли такса за това превалутиране при плащане на ПОС?
    Благодаря предварително за отговора!

    1. П.С. Освен това, превалутирането през евро ли минава (BAM->EUR->BGN и обратното) или директно между двете валути (BAM - > BGN)?

    1. Здравейте,
      Кога може да очаквам отговор по запитването?

Коментирай