AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте,
      Кога може да очаквам отговор по запитването?

    1. Здравейте! По Тарифа нямаме такса за плащане на ПОС, независимо къде. За Ваше удобство, при възможност, Ви съветваме да си издадете и Maestro или Debit MasterCard към същата сметка, за да разполагате винаги с 2 възможности за плащане, особено когато сте в чужбина. Относно превалутирането на картови трансакции: в случая картата е VISA - независимо от валутата, в която ще се осъществи плащането, Visa превалутира трансакцията в ЕВРО. Банката превалутира трансакцията в лева/в случай, че сметката е в лева/. Използават се курсове, които са налични на сайта на Банката http://www.fibank.bg/bg/valutni-kursove-za-kartovi-transaktsii/page/1947 Приятно пътуване!

  1. Бихте ли ми обяснили разликата между дебитна карта мастеркард и кредитна карта мастеркард с неснижаем остатък.

    1. Здравейте! Има няколко отличителни характеристики при двата продукта. Debit MasterCard • Няма неснижаем остатък • По-ниска такса за поддръжка * Изцяло дебитна карта • Нов продукт • Теглите без такса на АТМ в България Повече за нея можете да прочетете тук > http://www.fibank.bg/bg/kreditni-karti-s-nesnijaem-ostatak/page/141#nie-vi-predlagame MasterCard с неснижаем остатък • Има по-високи лимити за теглене и плащане • Има международна пътническа застраховка. Повече за нея можете да прочетете тук > http://www.fibank.bg/bg/kreditni-karti-s-nesnijaem-ostatak/page/141#nie-vi-predlagame

  2. Дружеството ни е бивш клиент на Юнионбанк. В момента е клиент на ПИБ - клон Горна Оряховица. Много сме доволни от обслужването от страна на служителите в клона.

    1. Благодарим Ви за позитивната оценка. Хубав ден!

  3. Как се формира гратисния период за кредитна карта виза - начало и край

  4. радвам се че приключих отношения с тази банка която ми беше само посредник-но лош посредник-обяснявам:Горна Оряховица всички банки отварят в 8:30 ФИ банк в 9:00=добре,политика на банката,до 9:05 обслужващият персонал гледаше насъбралите се хора пред банката и нехаеха-пак добре,спазват работно време,някой от опашката се е изказа че се помайват и веднага след отварянето на висок глас една от служителките запитва:КОЯ Е ТАЗ ДЕТО Е КАЗАЛА ЧЕ СЕ ПОМАЙВАМЕ ? и огледа влезлите в залата хора със остър поглед на което я попитах:ЗАЩО ЩЕ СЕ БИЕТЕ ЛИ-още по остър поглед към мен без значение,моето посещение беше обвързано с вноска от 5890лв.към джет кредит обаче се оказа че системата не пуска на по голяма сума от 1900лв при което момичето ми направи 4 вносни бележки,отивам на касата при 2 работещи такива едната се оказа че не работи защото нервно служителката ми обяснява че била отпуска и нищо не знаела че и пари нямала а тя си била на работното място,при което аз и обяснявам че няма да тегля а ще внасям,цитирам касиерката:БЕ ТИ НЕ РАЗБРА ЛИ ЧЕ НЯМАМ ПАРИ ВЪРВИ НА ДРУГАТА КАСА! нареждам се на другата каса и пак чакам ,идва моя ред давам на касиерката бележките и тя ми заявява по 1.20лв на вносна бележка,при което аз я питам защо при положение че ми е обща сума на една сметка трябва да платя 4.80 за 4 бележки ,но вече бях и дала и общата сума ...отговора на касиерката:А ИСКАТЕ ЛИ ДА ВИ ВЪРНА БЕЛЕЖКИТЕ И ПАРИТЕ И ДА ПРИКЛЮЧИМ ВЪПРОСА? дадох и -и за вносните бележки търся управител-отпуска бил питам аз :ТОВА ЛИ Е ПОЛИТИКАТА НА ПЪРВА ИНВИСТИЦИОННА БАНКА?????????БЕЗОБРАЗНО ПОВЕДЕНИЕ НА ОБСЛУЖВАЩИЯ ПЕРСОНАЛ ЗА ТОВА ЧЕ НЕ СИ СЪГЛАСЕН ДА ПЛАТИШ НЯКОЛКО ПЪТИ ЗА ЕДНА ОПЕРАЦИЯ-3 ПЪТИ СЪМ ХОДИЛЯ В ТАЗИ БАНКА И ТРИТЕ ПЪТИ ПОВЕДЕНИЕТО НА КАСИЕРКИТЕ НАЙ ВЕЧЕ Е БИЛО АБСОЛЮТНО НАГЛО И БЕЗОБРАЗНО КЪМ ХОРАТА ТАКА ЛИ Е В ТАЗИ БАНКА ????????????? ПЛАЩАШ СИ 4 ПЪТИ ЗА ЕДНА ОПЕРАЦИЯ И ЕДВА ЛИ НЕ ТЕ ИЗХВЪРЛЯТ И СЕ ДЪРЖАТ С ТЕБ КАТО С ПАРЦАЛ???????????

  5. Здравейте,
    В петък (6ти юни) прехвърлих сума от PayPal по картата си, но все още не виждам въпросната сума. Въпросът ми е: колко време е обичайната обработка на информация и след колко време сумата се появява в сметката ми?
    Благодаря предварително!

    1. Здравейте! Нужни са до 2 работни дни.

Коментирай