AskFibank

Fibank 3006

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Официална информация е публикувана на нашия сайт тук >> http://fibank.bg/bg/ot-rakovodstvoto-na-fibank/page/782/item/771

  1. Здравейте,

    Бихте ли обяснили защо електронното Ви банкиране не работи в момента и защо има големи опашки от хора пред клоновете Ви?

    1. Здравейте! Официална информация за случващото се днес има на нашия сайт >> http://fibank.bg/bg/ot-rakovodstvoto-na-fibank/page/782/item/771 Що се отнася до онлайн банкирането - реабно то не е спирано днес, но системата беше претоварена. Съветваме Ви да опитате отново.

  2. Привет.
    Моята Visa Electron е валидна до 2015.
    1, Възможно ли е да я подновя предсрочно?
    2, Колко време е необходимо?
    3, Възможно ли е да променя лимита за тегления?
    4, Мога ли да подам заявки за тези две процедури онлайн (без да посещавам клон на банката)?

    1. Здравейте, Цветан! Ето и отговорите на Вашите въпроси: 1, Възможно ли е да я подновя предсрочно? - Да, в офис на Fibank, удобен за Вас.. 2, Колко време е необходимо? - За София 3-4 работни дни, за провинцията 5 работни дни. 3, Възможно ли е да променя лимита за тегления? - Да, в офис на Fibank. 4, Мога ли да подам заявки за тези две процедури онлайн (без да посещавам клон на банката)? - Заявките за подновяване на карти и за промяна на лимити се подават в офис на Fibank.

  3. Здравейте, няколко пъти попадам на Вашата служителка Валентина Миталова в централния клон в София. Изключително съм доволен от обслужването, жената е много компентента и изключително любезна. Помогна ми да взема информирано решение и успя да отговори на всичките ми въпроси. Радвам се в такива моменти, че съм Ваш клиент от толкова години.

  4. Добър ден! Искам да изразя доброто си впечатление от работата на една от вашите служителки - Донка Георгиева от централния клон на банката в град Бургас на ул."Александровска" №58. Тя е винаги много любезна, работи много бързо и без грешки, определено е човек с високи стандарти и много знания в областта на банкирането. Според мен с човек, като нея във фронт офиса вие отправяте най-правилното послание към клиентите си за професионализъм, коректност и индивидуално отношение.

    1. Здравейте! Благодарим Ви за позитивната оценка. Желаем Ви хубав ден от името на екипа на Fibank.

  5. Здравейте. Имам кредитна карта MasterCard Yes, издадена от Вашата банка. Интересува ме ако плащам през myfibank битови сметки ще ми се начисляват ли такси. Същото ме интересуват условията ако плащам чрез epay.bg битовите си сметки като използвам тази кредитна карта. С уважение, Петя

    1. Здравейте! За комуналните плащания през системата Моята Fibank не се начисляват такси, съгласно тарифа на банката. Клиентите дължат такса в размер на 0.10 лв. единствено за картова идентификация, когато искат да правят промени в системата и се налага да бъдат идентифицирани. При регистриране на плащания в системата Моята Fibank, съответно се прави промяна и има такава такса. Самите последващи плащания – автоматични или ръчно инициирани са без такса. Има възможност да не регистрирате своите задължения, а да ги плащате като еднократни. Тогава също такси за плащането не се начисляват, но се извършва картова авторизация за промяна. За такси за плащания през други системи Ви съветваме да се информирате от самия посредник (Epay, easypay и др.)

Коментирай