Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Павлин Кемилев 2014-06-27 13:18:31
В момента работя във Великобритания като лекар. Имам влогове във вашата банка. Сутринта ми се обадиха приятели и ми съобщиха за сериозни проблеми на банката и че има огромни опашки от хора опитващи се да изтеглят спестяванията си.
Ще съм ви много благодарен ако ми дадете информация относно случващото се. Досега съм бил изключително доволен от работата си с ПИБ, почти всичките ми спестявания са там и се надявам всичко да се окаже някакъв гаден номер на конкуренцията или политически противници.
Благодаря ви за вниманието и се надявам на честен отговор.
Customer Support 2014-06-27 18:48:50
Здравейте! Официална информация е публикувана на нашия сайт тук >> http://fibank.bg/bg/ot-rakovodstvoto-na-fibank/page/782/item/771
Ивайло Николов 2014-06-27 12:30:24
Здравейте,
Бихте ли обяснили защо електронното Ви банкиране не работи в момента и защо има големи опашки от хора пред клоновете Ви?
Customer Support 2014-06-27 18:50:36
Здравейте! Официална информация за случващото се днес има на нашия сайт >> http://fibank.bg/bg/ot-rakovodstvoto-na-fibank/page/782/item/771 Що се отнася до онлайн банкирането - реабно то не е спирано днес, но системата беше претоварена. Съветваме Ви да опитате отново.
Цветан 2014-06-26 16:27:33
Привет.
Моята Visa Electron е валидна до 2015.
1, Възможно ли е да я подновя предсрочно?
2, Колко време е необходимо?
3, Възможно ли е да променя лимита за тегления?
4, Мога ли да подам заявки за тези две процедури онлайн (без да посещавам клон на банката)?
Customer Support 2014-06-26 17:36:23
Здравейте, Цветан! Ето и отговорите на Вашите въпроси: 1, Възможно ли е да я подновя предсрочно? - Да, в офис на Fibank, удобен за Вас.. 2, Колко време е необходимо? - За София 3-4 работни дни, за провинцията 5 работни дни. 3, Възможно ли е да променя лимита за тегления? - Да, в офис на Fibank. 4, Мога ли да подам заявки за тези две процедури онлайн (без да посещавам клон на банката)? - Заявките за подновяване на карти и за промяна на лимити се подават в офис на Fibank.
Захари 2014-06-26 14:12:11
Здравейте, няколко пъти попадам на Вашата служителка Валентина Миталова в централния клон в София. Изключително съм доволен от обслужването, жената е много компентента и изключително любезна. Помогна ми да взема информирано решение и успя да отговори на всичките ми въпроси. Радвам се в такива моменти, че съм Ваш клиент от толкова години.
Силвия Пенева 2014-06-25 18:53:37
Добър ден! Искам да изразя доброто си впечатление от работата на една от вашите служителки - Донка Георгиева от централния клон на банката в град Бургас на ул."Александровска" №58. Тя е винаги много любезна, работи много бързо и без грешки, определено е човек с високи стандарти и много знания в областта на банкирането. Според мен с човек, като нея във фронт офиса вие отправяте най-правилното послание към клиентите си за професионализъм, коректност и индивидуално отношение.
Customer Support 2014-06-26 12:19:48
Здравейте! Благодарим Ви за позитивната оценка. Желаем Ви хубав ден от името на екипа на Fibank.
Петя 2014-06-23 10:18:47
Здравейте. Имам кредитна карта MasterCard Yes, издадена от Вашата банка. Интересува ме ако плащам през myfibank битови сметки ще ми се начисляват ли такси. Същото ме интересуват условията ако плащам чрез epay.bg битовите си сметки като използвам тази кредитна карта. С уважение, Петя