AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте, разгледах вашите условия за потребителски ктредит, добри са, бих искал да попитам - Искам да рефинансирам кредит в друга банка , но в кредитната ми история през 2009 г. излиза че съм закъснял с 1 вноска. От тогава до сега нямам закъснения никъде и имам добра заплата. Ако ще ми отпуснете кредит 10 000 лв. веднага си пускам документите. Благодаря

  2. Здравейте. Аз работя в друга банка, но искам да Ви кажа,че хората са с Вас в такъв труден момент. Не се знае коя банка ще е следващата!
    През последните дни бих казала,че не само се правят опити за дестабилизирането на банковата система, а и те успяват благодарение на незнанието на хората. Повечето хора имат ниска финансова култура и лесно се поддават на такива провокации и внушения. Обикновения българин не е запознат с финансовите правила и лесно се манипулира. Няма ли кой да им обясни,че това,което правят - да теглят масово е опасно и само то може да доведе до нестабилност на банковата система? Защо всички се хванаха на тези слухове и се наредиха да теглят парите си? Къде ще ги държат...в къщи ли - за радост на крадците, или в друга банка ...в коя? Ако нещата продължат така нито една банка няма да е сигурна. На такъв народ трябва да се обяснява спокойно и елементарно, въпреки, че съм скептична към това, че ще чуе когото и да било в такъв момент. Другия проблем е,че сме бедни. Всеки трепери за малкото пари, които има. Третия проблем е, че няма в какво да инвестираме парите си и ги държим в банки на депозити. Пък и малко хора биха се доверили на някой да управлява парите им, инвестирайки ги в нещо друго, различно от банкова сметка. Бих казала, че ако се случи най-лошото хората сами са си го докарали. Ако не се поддават на импулса за теглене всичко ще е бъде наред. Онези,които пуснаха слуха,обаче разчитат точно на глупостта на стадото. Банките работят 90% с привлечени ресурси и е нормално, когато те бъдат изтеглени всяка банка да фалира. Няма как да си съберат раздадените кредити и край. Един слух е много опасно нещо и може да направи от нищо нещо.
    Надявам се да се стабилизирате бързо след тази атака!

  3. Здравейте,
    днес сата на e-finank е спрян.Това добре, но този канал ползвам за погасяване на задтлженията по кредитна кратна и прехвърляне на налични средства по дебитна карта от спестовни компоненти.
    В момента съм без никакви пари в брои. Съвсем скоро идва краен срок за погасяване на кредитна карта. Бихте ли ми казали скоро ще работи ли електрония портал e-fibank за онлине разплащания.
    Благодаря би
    От много годишен клиент имащ доверие във вас.

    1. Здравейте! е-fibank работи. Във връзка с повишеното натоварване на системата за интернет банкиране е възможно да има отделни затруднения с достъпа при някои клиенти. Моля, опитайте отново след 10 минути, ако има подобно затруднение и при Вас.

  4. Здравейте,

    Кога отново ще работи онлайн клона на банката?

    П.С. Нямам намерение да тегля парите си, само да си платя наема :)

    1. Здравейте! e-fibank е активно към момента. Във връзка с повишеното натоварване на системата за интернет банкиране е възможно да има отделни затруднения с достъпа при някои клиенти. Моля, опитайте отново след 10 минути, ако има подобно затруднение и при Вас.

  5. Здравейте,

    Искам да Ви кажа, че съм Ви дългогодишен клиент от 1998г. Първа инвестиционна банка е най-добрата банка в България. Новата класация Банка на годината ще го докаже за пореден път, отново.

    През 2008г. когато този слух тръгна от един форум, аз изчаках на опашка пред клона във Варна и демонстративно внесох 10000лв. по сметката ми в момент когато разни лица искаха да разклатят Банката.

    Вярвам във Вас. Това, което не Ви убива, Ви прави по-силни.

    Поздрави!

  6. В Стара Загора имате клон, който работи до 22ч. и аз бях сигурен, че паричките са ми на сигурно, за да тегля, когато си поискам, но не било така.Прецакахте ме много лошо, с 10 месечно бебе съм и няма от кого или къде да взема 100-тина лева.Да не говорим, че сутринта трябва да пътувам.С какво? Отговорете ми бързо, че не съм си в кожата.

    1. Здравейте! Официално обявихме на нашия сайт, включително и чрез медиите, че обектите ще затворят днес в 15.00 часа. Причините за това са описани детайлно тук >> http://fibank.bg/bg/ot-rakovodstvoto-na-fibank/page/782/item/771 Можете да теглите на банкомат, както и да се разплащате с Вашата карта на ПОС устройство.

    1. Имам само свободен депозит и пасивна регистрация в е-фибанк.Не обичам кредитни или дебитни карти, затова и нямам.

Коментирай