AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте!
    Бих искала да изразя специални благодарности на г-жа Управителката на клона в Горна Оряховица и на г-жа Е. Семерджиева - служител в същия клон, относно разрешаването на моя персонален случай. Благодаря Ви искрено за разбирането и оказаното бързо съдействие по значим за мен проблем.

  2. Здравейте.
    Предстои ми пътуване и мисля да разполагам с дебитната си карта VISA Electron. Имам две питания:
    1. За всички страни извън България ли е безплатно плащането на ПОС? ЕС, извън ЕС? Визирам страните Босна и Херцеговина, Сърбия и Хърватска? Трябва ли да обръщам внимание на типа на пос устройстовото или нещо друго?
    2. На страницата Ви не намирам валутните курсове за Босненска конвертируема марка(BAM), Сръбски динар(RSD) и Хърватска куна(HRK). След като сметката ми е левова, по какъв курс ще бъдат спресмятани плащанията ми? Има ли такса за това превалутиране при плащане на ПОС?
    Благодаря предварително за отговора!

    1. П.С. Освен това, превалутирането през евро ли минава (BAM->EUR->BGN и обратното) или директно между двете валути (BAM - > BGN)?

    1. Здравейте,
      Кога може да очаквам отговор по запитването?

    1. Здравейте! По Тарифа нямаме такса за плащане на ПОС, независимо къде. За Ваше удобство, при възможност, Ви съветваме да си издадете и Maestro или Debit MasterCard към същата сметка, за да разполагате винаги с 2 възможности за плащане, особено когато сте в чужбина. Относно превалутирането на картови трансакции: в случая картата е VISA - независимо от валутата, в която ще се осъществи плащането, Visa превалутира трансакцията в ЕВРО. Банката превалутира трансакцията в лева/в случай, че сметката е в лева/. Използават се курсове, които са налични на сайта на Банката http://www.fibank.bg/bg/valutni-kursove-za-kartovi-transaktsii/page/1947 Приятно пътуване!

  3. Бихте ли ми обяснили разликата между дебитна карта мастеркард и кредитна карта мастеркард с неснижаем остатък.

    1. Здравейте! Има няколко отличителни характеристики при двата продукта. Debit MasterCard • Няма неснижаем остатък • По-ниска такса за поддръжка * Изцяло дебитна карта • Нов продукт • Теглите без такса на АТМ в България Повече за нея можете да прочетете тук > http://www.fibank.bg/bg/kreditni-karti-s-nesnijaem-ostatak/page/141#nie-vi-predlagame MasterCard с неснижаем остатък • Има по-високи лимити за теглене и плащане • Има международна пътническа застраховка. Повече за нея можете да прочетете тук > http://www.fibank.bg/bg/kreditni-karti-s-nesnijaem-ostatak/page/141#nie-vi-predlagame

  4. Дружеството ни е бивш клиент на Юнионбанк. В момента е клиент на ПИБ - клон Горна Оряховица. Много сме доволни от обслужването от страна на служителите в клона.

    1. Благодарим Ви за позитивната оценка. Хубав ден!

  5. Как се формира гратисния период за кредитна карта виза - начало и край

Коментирай