AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,
    Очевидно разговаряме на различни езици. Много ясно Ви обясних, че службата не е получавала такава информация и ако банката има такава опция, то тогава Вашият служител не си е свършил работата. Вашия отговор м,е обижда, защото не вниква във възникналите проблеми на клиентите, а ги неглижира с един формален отговор.

    1. Здравейте, г-жо Стайкова. В никакъв случай не пренебрегваме Вашия случай. Както Ви обяснихме вчера, принципът на подаване на информация за клиенти, чиито сметки бяха на Юнионбанк бе следният: от Дирекция "Социално подпомагане" поеха ангажимент да изпратят всички данни на лица, чиито сметки са в Юнионбанк, за да подадем от наша страна новата сметка и да бъде обновена информацията. Във Вашия случай не е постъпила информация от тяхна страна за Вашата сметка. Поради това Ви посъветвахме да разговаряте с техен служител, за да разберете каква може да бъде причината. Поздрави!

  2. Здравейте,
    При закриването на Юнионбанк ,на която бях клиент, Ваша служителка ме увери, че банката има ангажимент да уведоми всички държавни институции за промяна на банковите ми сметки. Вчера на 17.06.2014 г. бях неприятно изненадана, когато се обадиха от Дирекция социано подпомагане клон Слатина за липса на такава информация. Моля, отговорете наистина ли банката предлага тази услуга или това е инициатива на един служител и аз като клиент съм подведена от него.

    1. Здравейте! Каквато информация за клиенти са поискали от Дирекция "Социално подмопагане", съответно такава е била подадена от страна на Банката. Съветваме Ви да се обърнете директно към служителите на Дирекция "Социално подпомагане" по въпроса.

  3. prashtam vi dannite i se izvinqvam obarkala sam ne e VIZA a MAESTRO karta BLAGODARQ PREDVARITELNO

    1. Здравейте! Информацията на e-mail е получена. Колегите ще кореспондират с Вас по темата на Вашия e-mail..

  4. Zdraveite imam sledniq vapros,maika mi e v Kipar i ima viza karta ot vashata banka no nemoje da q izpolzva nito teglene na pari nito moje da vidi i balansa po smetkata,blagodarq

    1. Здравейте! За да направим проверка по случая, ще ни бъде нужна допълнителна информация, за да предоставим на картодържателя отговор. Молим майка Ви да ни пише на marketing@fibank.bg, като предостави три имена, ЕГН и последните 4 цифри от номера на картата.

  5. Здравейте!
    Бих искала да изразя специални благодарности на г-жа Управителката на клона в Горна Оряховица и на г-жа Е. Семерджиева - служител в същия клон, относно разрешаването на моя персонален случай. Благодаря Ви искрено за разбирането и оказаното бързо съдействие по значим за мен проблем.

  6. Здравейте.
    Предстои ми пътуване и мисля да разполагам с дебитната си карта VISA Electron. Имам две питания:
    1. За всички страни извън България ли е безплатно плащането на ПОС? ЕС, извън ЕС? Визирам страните Босна и Херцеговина, Сърбия и Хърватска? Трябва ли да обръщам внимание на типа на пос устройстовото или нещо друго?
    2. На страницата Ви не намирам валутните курсове за Босненска конвертируема марка(BAM), Сръбски динар(RSD) и Хърватска куна(HRK). След като сметката ми е левова, по какъв курс ще бъдат спресмятани плащанията ми? Има ли такса за това превалутиране при плащане на ПОС?
    Благодаря предварително за отговора!

Коментирай