AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Благодаря за информацията!

  1. При опит да добавя подновената ми дебитна карта към Paypal, получавам следното съобщение:
    The bank that issued your card didn't approve this transaction. Please contact the card issuer.s customer service department if you have any questions.
    Преди подновяването на картата не съм имал никакви проблеми при работа с Paypal,

    1. Здравейте! Най-вероятно няма наличност за регистрационна трансакция или картата не е активна. Ще ни трябва повече инфо, за да проверим. Моля изпратете ни на marketing@fibank.bg Вашите три имена, ЕГН и последните 4 цифри от номера на Вашата карта.

    1. По сметката има малко над 40 лева и е активна понеже вчера вечерта я използвах за транзакция към интернет магазин. Изпратих ви данните си на горепосочения e-mail.

  2. Здравейте,какъв е срока за одобрение за повишаване на лимит по кредитна карта ?

    1. Здравейте! Ако става въпрос за трансакционен лимит по картата - до 2 дни е срокът. Ако става въпрос обаче за кредитен лимит, моля изпратете ни на marketing@fibank.bg Вашите три имена и ЕГН, за да направим проверка.

  3. Здравейте,
    Ползвам ПОС терминал на вашата банка. Кабелът за захранването обаче вече не работи. От къде мога да си намеря друг? Не искам да взема кой да е, за да не повредя устройството!

    1. Здравейте, на всяко ПОС терминално устройство има стикер с дежурни телефони на ПИБ АД за повреди и проблеми. Телефоните са: - 0887 702929 - 0878 127320 - 02 800 2798 - 02 800 2799 Всеки ден от 8:00 до 22:00 часа. Обадете се на един от тях. Ще бъде уточнено каква е повредата и как най-бързо да бъде отстранена.

  4. Здравейте! Днес при желание от моя страна да закрия разплащателната си сметка, по която ЗАБЕЛЕЖЕТЕ - не е имало никакво движение от 2006г. до момента, ми бе съобщено за начислени такси и натрупани задължения и невъзможността тя да бъде закрита преди да са погасени.
    При аналогична на създалата се ситуация - Ваши конкуренти бяха прекратили начисляването на такси на ШЕСТИЯТ месец, тъй като не е имало никакво движение по сметката, а не са продължили да начисляват такси ОСМА ГОДИНА ПОРЕД !
    Желанието ми е да закрия сметката си, като платя дължимите такси за не повече от 6 месеца от последната транзакция, тъй като не съм бил уведомен за въпросните такси при отварянето на съответната сметка.
    Оставам в очакване на своевременният Ви отговор.

    1. Здравейте! Ще бъде необходимо да подадете информацията, като в нея присъстват и Ваши лични данни, три имена, ЕГН, номер на картата/сметката и описание на Вашия случай, за да го разгледат колегите от компетентното звено. Тук можете да видите какви документи е нужно да попълните и допълнителна информация, която ще бъде нужна от Ваша страна, която да изпратите: http://www.fibank.bg/bg/protsedura-za-podavane-i-razglejdane-na-vazrajeniya-na-klienti/page/2386

Коментирай