AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Здравейте,

    Днес случайно отново отворих таксите ви. Видях, че за плащане чрез ПОС вече сте сложили такса 15 стотинки? Моля за информация от кога е това? Правейки справка спрямо мойте плащания, виждам, че до момента такава не ми е начислявана. Моля за информация!
    В момента ползвам дебитна карта VisaPayWave

    1. Здравейте! Такава такса от 15 ст. при плащане на ПОС има само при карти Маестро.

    1. Благодаря за информацията!

  2. При опит да добавя подновената ми дебитна карта към Paypal, получавам следното съобщение:
    The bank that issued your card didn't approve this transaction. Please contact the card issuer.s customer service department if you have any questions.
    Преди подновяването на картата не съм имал никакви проблеми при работа с Paypal,

    1. Здравейте! Най-вероятно няма наличност за регистрационна трансакция или картата не е активна. Ще ни трябва повече инфо, за да проверим. Моля изпратете ни на marketing@fibank.bg Вашите три имена, ЕГН и последните 4 цифри от номера на Вашата карта.

    1. По сметката има малко над 40 лева и е активна понеже вчера вечерта я използвах за транзакция към интернет магазин. Изпратих ви данните си на горепосочения e-mail.

  3. Здравейте,какъв е срока за одобрение за повишаване на лимит по кредитна карта ?

    1. Здравейте! Ако става въпрос за трансакционен лимит по картата - до 2 дни е срокът. Ако става въпрос обаче за кредитен лимит, моля изпратете ни на marketing@fibank.bg Вашите три имена и ЕГН, за да направим проверка.

  4. Здравейте,
    Ползвам ПОС терминал на вашата банка. Кабелът за захранването обаче вече не работи. От къде мога да си намеря друг? Не искам да взема кой да е, за да не повредя устройството!

    1. Здравейте, на всяко ПОС терминално устройство има стикер с дежурни телефони на ПИБ АД за повреди и проблеми. Телефоните са: - 0887 702929 - 0878 127320 - 02 800 2798 - 02 800 2799 Всеки ден от 8:00 до 22:00 часа. Обадете се на един от тях. Ще бъде уточнено каква е повредата и как най-бързо да бъде отстранена.

Коментирай