AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Нужни са до 2 работни дни.

    1. А къде може да се види информация за трансакцията? В момента мисля, че са при мен парите, но нито са в блокирана сума, нито се визуализират в Извлечения?

      Благодаря предварително!

    1. Здравейте! e-fibank или My Fibank използвате?

    1. Попринцип и двете, но сега видях че се визуализира в e-fibank, но в my.fibank не. Нормално ли е това?

    1. Здравейте! И на двете места ще откриете информацията в менюто "Отчет по сметка" В е-fibank се вижда веднага, а в My Fibank е с един ден закъснение - т.е. ще можете да го видите утре, ако сумата е постъпила днес.

    1. Благодаря за информацията, точно така стана.

  1. Здравейте,
    Искам да изкажа въмущението си от организацията на работа в клон на Фибанк в МОЛ Пловдив. Всеки месец трябва да внеса пари по сметка и посещението на този клон на банката се превръща в един истински кошмар за мен. Днес работиха само 2 момичета на бюрата и 2 момичета, които стоят на касата и не правят нищо. Чаках два клиента пред мен 30 минути да минат. Недоволството не беше само от мен, а от всички, които до този момент бяха в офиса на банката. Това не е инцедентен случай. Моля вземете мерки!

  2. Здравейте,
    прочетох предходния коментар от Стефан относно офисите на Юнионбанк и правостоящите клиенти.
    В тази връзка искам направо да алармирам, че централният ви офис в Бургас е с най-старата визия на банката - със затъмнени стъкла, вътре е мрачно и задушно. Всички клиенти физически лица се обслужват правостоящи зад бар-плот, подходящ повече на нощен бар. А и странно защо има разделение при обслужването на физически и юридически лица и отделни фронт-офиси за тях. Подобно разделяне не се среща в други ваши офиси, а по-неприятното в случая е, че освен че физическите лица чакат по 30-40мин, че и повече при 3-4 служителки, в това време други 3-4 служителки, които отговарят явно само за фирми си почиват, да не употребя по груб израз, свързан с почесване. Ако всички тези служителки обслужват заедно смятам, че банката ще работи в интерес на клиентите и няма да си тръгваме всеки път изнервени от безкрайното чакане ! И все пак - да се върна към началото - кога ще го ремонтирате този офис? Не е ли най-разумно да се използва сега увеличената, с новите офиси на Юнионбанк мрежа, за да се отремонтира този и най-накрая и ние да сядаме лице в лице със служителите ви, а не да стърчим прави наистина като на бар. Всъщност, ако няма да го реновирате, поне сложете бар-столове и давайте по едно питие на клиентите - предполагам, че пак ще действа успокояващо :)

  3. Здравейте,

    Искам да Ви попитам, относно офисите които наследихте от Unionbank. Възнамерявате ли в тях да провеждате ремонти и подмяна на обзавеждане? Главната причина за въпроса ми е свързана с правостоящите клиенти пред фронт офис специалисти. Два примера - офис Света Троица, София, и офис Мол Варна. В офис Света Троица има едно място за седящ клиент и едно място за правостоящ клиент. В Мол Варна също се обслужват правостоящи клиенти пред поне един фронт офис служител. Това създава дискомфорт и психически подканва клиента много бързо да си тръгне от офиса :)

    И още един въпрос. Относно въведената практика при захранване на сметка да се дава лична карта на касиера. Моля уеднаквете практиката и поведението на касиерите във всички офиси. През последния месец захранвах пари в три различни офиса които не искам да спомена за да не се карате на касиерите. Но: в единия от офисите ЛК на каса стриктно се изисква, в друг офис дадох пари заедно с ЛК и касиерът върна документа за самоличност обратно към мен без да го провери. В трети офис се направих на ударен и дадох банкнотите и бележката от фронт офис служителя и парите се завериха от касиера по сметката без да ми иска ЛК. По принцип един фронт офис служител даде логичен отговор на този въпрос - каза, че когато работил сам, няма нужда да се проверява ЛК на каса, защото тази практика била за да не се объркат вносни бележки които няколко служителя изкарват на общ принтер в натоварен момент. Но както се казва, уеднаквяването на практиката по този въпрос само би говорило добре.

    Поздрави :)

    1. Здравейте! Благодарим Ви за информацията. Ще предприемем необходимото. Поздрави!

Коментирай