AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Извинявайте, но ще направите ли най-после изявление относно сигурността на интернет банкирането на ПИБ след като излиза публично следната информация:

    https://www.facebook.com/bivolnews, цитирам:
    ПИБ продължават да ползват стария, уязвим публичен ключ за електронното си банкиране. Дано поне четат тук...
    http://toolbar.netcraft.com/site_report?url=https%3A%2F%2Fe-fibank.bg

    КОГА ЩЕ ИЗЛЕЗЕТЕ С ОФИЦИАЛНО ИЗЯВЛЕНИЕ ЗА ПРОБЛЕМА "HEARTBLEED" ЗА КОЙТО СЕ ТВЪРДИ ЧЕ ПИБ Е ЗАСЕГНАТА И ДА КАЖЕТЕ КАКВО ДА НАПРАВЯТ КЛИЕНТИТЕ НА БАНКАТА!

    1. Здравейте, г-жо Тодорова! Бяха взети мерки своевременно. Новият сертификат, издаден от Thawte, по определената от тях процедура е валиден и съществуващият е подменен с него своевременно. Може да проверите за състоянието на сертификата на e-fibank.bg на следния сайт: https://ssltools.thawte.com/checker/views/certCheck.jsp „e-fibank.bg This site is safe from the Heartbleed vulnerability.“ В тази връзка искаме да Ви уверим, че няма причина за притеснения от Ваша страна. В допълнение искаме да отбележим, че в Интернет банкирането на Банката е възприето операции да се потвърждават само с еднократна парола или с електронен подпис (КЕП).

  2. Благодаря за бързия отговор! Ще очаквам и бързо разрешаване на проблема!

  3. Здравейте! Обръщам се към вас с огромната молба за съдействие. В събота на 12.04.2014 г. сметката ми в ПИБ и била източена в САЩ в продължение на няколко часа чрез 15 неправомерни трансакции, извършени с дебитна карта. По това време, не само че не съм била в САЩ, но и последната извършена от мен трансакция преди неправомерните такива е направена само няколко часа по-рано на банкомат на ПИБ в София. Не искам да коментирам липсата на всякакъв контрол и защита на интересите ми от страна на банката, а факта, че от два дни насам получавам един и същ отговор от различни служители в банката, че решение на проблема ще получа след 40 дни. Крайно съм разочарована от отношението към мен. Дългогодишен клиент съм на банката, ползвам всякакви услуги, винаги съм била коректна и лоялна и съм изключително неприятно изненадана не само от липсата на адекватна и добросъвестна защита на интересите ми като клиент на банката, а и от крайно незаинтересованото отношение към проблема ми. В резултат не само ме лишавате от правото да ползвам собствените си парични наличности (заплатата с която се издържам), но и ми разваляте идващите празници.
    Подала съм жалба и декларация за оспорване на трансакции, силно се надявам и наистина очаквам адекватна реакция и намеса от ваша страна за разрешаване на проблема ми.

    1. Здравейте, г-жо Петрова. Колегите вече работят по Вашия случай и ще направят всичко възможно да го разрешат в най-кратък срок.

  4. Здравейте
    от скоро ( поне за мен ) в интернет се продава лента за закриване на магнитната такава на картите с цел да се използва само чипа и ( http://bg.skimprot.com/ )
    какъв е вашия коментар или съвет .

    Поздрави

    1. Здравейте, г-н Кирчев. Запознати сме с появата на този продукт, но не можем да коментираме неговите характеристики. По наша информация стикерът е за еднократно поставяне и при сваляне не може да се ползва отново. Съветваме Ви да се обърнете към неговия производител за повече информация.

  5. Бих желал да открия "Разплащателна сметка с минимално салдо". Сметката ще бъде в евро с период за отчитане на лихвата по сметката 24 месеца и виждам, че годишната лихва по минималното салдо (определяно от мен) в случая е 4,40% лихва.
    Въпроса ми е, ако реша да открия такава сметка и определя минимално салдо 3000 евро, но след 10-ия месец от откриването ми се наложи да я закрия - ще получа ли за тези 10-месеца 4,40% годишна лихва върху тези 3000 евро, разбира се като салдото за този период не е падало под минимално определеното ?

    1. Здравейте! В случай, че титулярът е изтеглил част от наличността или цялата наличност от предварително определеното от него минимално салдо по сметката, преди изтичане на първия период на олихвяване, посочен в Договора за откриване и водене на разплащателна сметка с минимално салдо и предоставяне на платежни услуги, наличността по сметката се олихвява с годишна лихва, съгласно Бюлетина за лихвите на Банката, който към момента на подписване на настоящия договор е в размер на 0,1 %. или в случай, че Вие изтеглите част от минималното салдо от сметката преди изтичане на срока на първото олихвяване, посочен в Договора за откриване и водене на разплащателна сметка с минимално салдо и предоставяне на платежни услуги, наличността по сметката ще се олихви с 0,10%, съгласно Бюлетина за лихвите на Банката, валиден към момента.

  6. Защо при изтичаща карта, която ще подновите по принцип безплатно, трябва да ми вземете пари, ако на картата ще пише нова фамилия. Вие нямате никакви допълнителни разходи при подновяването на картата, тя така или иначе изтича. И също така, защо след като от 2 години фигурирам при Вас с нова фамилия, при подмяна на картата се налага изрично да Ви пиша, че фамилията ми е нова. Нали ме има отдавна в системата вече с новата фамилия. Имате десетки вътрешни системи по които сте длъжни да разпространите новата ми информация. Вие не го правите и се налага клиентът да Ви напомня. Нека аз да Ви напомня, че взимате десетки такси и таксички, за да сте ми на мен в услуга, а не аз на Вас. Надявам се на смислен отговор, а не на отговор с който ще си измиете ръцете с "общите банкови условия". Променете ги, те не са в услуга на клиента, а вие предлагате услуги.

Коментирай