AskFibank

Fibank 2999

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Ако става въпрос за трансакционен лимит по картата - до 2 дни е срокът. Ако става въпрос обаче за кредитен лимит, моля изпратете ни на marketing@fibank.bg Вашите три имена и ЕГН, за да направим проверка.

  1. Здравейте,
    Ползвам ПОС терминал на вашата банка. Кабелът за захранването обаче вече не работи. От къде мога да си намеря друг? Не искам да взема кой да е, за да не повредя устройството!

    1. Здравейте, на всяко ПОС терминално устройство има стикер с дежурни телефони на ПИБ АД за повреди и проблеми. Телефоните са: - 0887 702929 - 0878 127320 - 02 800 2798 - 02 800 2799 Всеки ден от 8:00 до 22:00 часа. Обадете се на един от тях. Ще бъде уточнено каква е повредата и как най-бързо да бъде отстранена.

  2. Здравейте! Днес при желание от моя страна да закрия разплащателната си сметка, по която ЗАБЕЛЕЖЕТЕ - не е имало никакво движение от 2006г. до момента, ми бе съобщено за начислени такси и натрупани задължения и невъзможността тя да бъде закрита преди да са погасени.
    При аналогична на създалата се ситуация - Ваши конкуренти бяха прекратили начисляването на такси на ШЕСТИЯТ месец, тъй като не е имало никакво движение по сметката, а не са продължили да начисляват такси ОСМА ГОДИНА ПОРЕД !
    Желанието ми е да закрия сметката си, като платя дължимите такси за не повече от 6 месеца от последната транзакция, тъй като не съм бил уведомен за въпросните такси при отварянето на съответната сметка.
    Оставам в очакване на своевременният Ви отговор.

    1. Здравейте! Ще бъде необходимо да подадете информацията, като в нея присъстват и Ваши лични данни, три имена, ЕГН, номер на картата/сметката и описание на Вашия случай, за да го разгледат колегите от компетентното звено. Тук можете да видите какви документи е нужно да попълните и допълнителна информация, която ще бъде нужна от Ваша страна, която да изпратите: http://www.fibank.bg/bg/protsedura-za-podavane-i-razglejdane-na-vazrajeniya-na-klienti/page/2386

  3. Защо при плащане към Lufthansa,сумата е платена на четири пъти,а не еднократно?Има ли допълнителни такси от страна на ПИБ към това плащане?

    1. Здравейте! От наша страна не начисляваме допълнителни такси. Защо е платено на четири пъти, а не еднократно - зависи от Lufthansa и за повече информация можете да се обърнете към тях.

    1. Благодаря за отговора.Попитах ги,отговора е ,защото билетите са четири броя.Това означава ли,че застраховката при пътуване към картата е валидна за четирима души или е само за картодържателя?

    1. Здравейте! Застраховката е само за картодържателя.

  4. Благодаря за отговора. Ако исках да ползвам PayPal щях да ползвам PayPal, а не банкова карта на Първа инвестиционна банка.

    Има ли варианти за решение на въпроса или не?

    Благодаря.

Коментирай