AskFibank

Fibank 3000

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

  1. Благодаря за отговора. Ако исках да ползвам PayPal щях да ползвам PayPal, а не банкова карта на Първа инвестиционна банка.

    Има ли варианти за решение на въпроса или не?

    Благодаря.

    1. Здравейте! Няма как картата да покрие изискванията на SagePay, тъй като не поддържа билинг адрес в данните. Карти, които поддържат са американските.

  2. Здравейте,

    Имате ли идея по какъв начин алгоритмите на SagePay проверяват данните по картите?

    Проблемът, който имам е следния - плащането през SagePay се отхвърля със следната грешка:

    This transaction has been rejected due to fraud prevention rules on Crooked Tongues. The BILLING NAME and BILLING ADDRESS and your CARD DETAILS must exactly match the details registered with your credit or debit card company. Please update your order details and try again. Alternatively you can pay with PayPal. Please contact customer care if you continue to have problems.

    Разбира се, неколкократно съм проверил данните по картата, но проблемът продължава да съществува.

    Това е само при този пеймънт процесор. С нито един друг нямам никакви проблеми със същата карта.

    Благодаря.

    1. Здравейте! SagePay проверяват билинг нейм и адрес. Това обикновено се прави в USA. Европейските карти (вкл. и нашите) не поддържат билинг адрес в данните. В случая можете да плати с PayPal.

  3. Как мога да се сдобия с вносна бележка за заплащане на интервю за виза за щатите. /Официалният саит не функционира/ Благодаря предварително !

    1. Здравейте! Как сте направили плащането и кой сайт не функционира?

  4. Добър Ден,

    От два дни се намирам в Торонто, Канада. Първоначално използвах дебитната си карта Виза Електрон за всякакви разплащания но от снощи картата бива отхвърляна навсякъде (дори и на места на които предишния ден съм пшлащал успешно). Може ли да ме посъветвате за следващи стъпки, които и аз и и фибанк може да предприеме за да подсигури че ще имам достъп до средствата си?

    Благодаря,
    Ивелин

    1. Здравейте! За да направим проверка, ще ни бъде нужна Ваша лична информация. Моля, изпратете ЕГН, трите имена и последните 4 цифри на Вашата карта на marketing@fibank.bg

  5. Здравейте, от около месец съм клиент на банката и не мога да не Ви поздравя за високото качество на обслужване и добрите продукти.
    Недоумение обаче буди факта, че по дебитните карти /при мен MasterCard Debit/, лимитите за теглене/плащане могат да се повишават, но в рамките на предварително зададени от банката нива. Знам, че автоматично ще ми отговорите, че това е заложено в Общите условия, но това не ме устройва.
    Всички останали банки позволяват индивидуално избиране на лимита, докато тук това е странна мярка за сигурност, която по-скоро причинява неудобство на клиентите. Не мисля, че сума от 2 000лв. за теглене на банкомат е толкова огромна, а банката предлага 1 000лв.
    Моля за съдействие!

    1. Здравейте! Можем да предложим от тези предварително определени нива, няма възможност за индивидуални лимити за отделните клиенти.

Коментирай