AskFibank

Fibank 3007

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте, на всяко ПОС терминално устройство има стикер с дежурни телефони на ПИБ АД за повреди и проблеми. Телефоните са: - 0887 702929 - 0878 127320 - 02 800 2798 - 02 800 2799 Всеки ден от 8:00 до 22:00 часа. Обадете се на един от тях. Ще бъде уточнено каква е повредата и как най-бързо да бъде отстранена.

  1. Здравейте! Днес при желание от моя страна да закрия разплащателната си сметка, по която ЗАБЕЛЕЖЕТЕ - не е имало никакво движение от 2006г. до момента, ми бе съобщено за начислени такси и натрупани задължения и невъзможността тя да бъде закрита преди да са погасени.
    При аналогична на създалата се ситуация - Ваши конкуренти бяха прекратили начисляването на такси на ШЕСТИЯТ месец, тъй като не е имало никакво движение по сметката, а не са продължили да начисляват такси ОСМА ГОДИНА ПОРЕД !
    Желанието ми е да закрия сметката си, като платя дължимите такси за не повече от 6 месеца от последната транзакция, тъй като не съм бил уведомен за въпросните такси при отварянето на съответната сметка.
    Оставам в очакване на своевременният Ви отговор.

    1. Здравейте! Ще бъде необходимо да подадете информацията, като в нея присъстват и Ваши лични данни, три имена, ЕГН, номер на картата/сметката и описание на Вашия случай, за да го разгледат колегите от компетентното звено. Тук можете да видите какви документи е нужно да попълните и допълнителна информация, която ще бъде нужна от Ваша страна, която да изпратите: http://www.fibank.bg/bg/protsedura-za-podavane-i-razglejdane-na-vazrajeniya-na-klienti/page/2386

  2. Защо при плащане към Lufthansa,сумата е платена на четири пъти,а не еднократно?Има ли допълнителни такси от страна на ПИБ към това плащане?

    1. Здравейте! От наша страна не начисляваме допълнителни такси. Защо е платено на четири пъти, а не еднократно - зависи от Lufthansa и за повече информация можете да се обърнете към тях.

    1. Благодаря за отговора.Попитах ги,отговора е ,защото билетите са четири броя.Това означава ли,че застраховката при пътуване към картата е валидна за четирима души или е само за картодържателя?

    1. Здравейте! Застраховката е само за картодържателя.

  3. Благодаря за отговора. Ако исках да ползвам PayPal щях да ползвам PayPal, а не банкова карта на Първа инвестиционна банка.

    Има ли варианти за решение на въпроса или не?

    Благодаря.

    1. Здравейте! Няма как картата да покрие изискванията на SagePay, тъй като не поддържа билинг адрес в данните. Карти, които поддържат са американските.

  4. Здравейте,

    Имате ли идея по какъв начин алгоритмите на SagePay проверяват данните по картите?

    Проблемът, който имам е следния - плащането през SagePay се отхвърля със следната грешка:

    This transaction has been rejected due to fraud prevention rules on Crooked Tongues. The BILLING NAME and BILLING ADDRESS and your CARD DETAILS must exactly match the details registered with your credit or debit card company. Please update your order details and try again. Alternatively you can pay with PayPal. Please contact customer care if you continue to have problems.

    Разбира се, неколкократно съм проверил данните по картата, но проблемът продължава да съществува.

    Това е само при този пеймънт процесор. С нито един друг нямам никакви проблеми със същата карта.

    Благодаря.

Коментирай