AskFibank

Fibank 2976

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! В случай, че титулярът е изтеглил част от наличността или цялата наличност от предварително определеното от него минимално салдо по сметката, преди изтичане на първия период на олихвяване, посочен в Договора за откриване и водене на разплащателна сметка с минимално салдо и предоставяне на платежни услуги, наличността по сметката се олихвява с годишна лихва, съгласно Бюлетина за лихвите на Банката, който към момента на подписване на настоящия договор е в размер на 0,1 %. или в случай, че Вие изтеглите част от минималното салдо от сметката преди изтичане на срока на първото олихвяване, посочен в Договора за откриване и водене на разплащателна сметка с минимално салдо и предоставяне на платежни услуги, наличността по сметката ще се олихви с 0,10%, съгласно Бюлетина за лихвите на Банката, валиден към момента.

  1. Защо при изтичаща карта, която ще подновите по принцип безплатно, трябва да ми вземете пари, ако на картата ще пише нова фамилия. Вие нямате никакви допълнителни разходи при подновяването на картата, тя така или иначе изтича. И също така, защо след като от 2 години фигурирам при Вас с нова фамилия, при подмяна на картата се налага изрично да Ви пиша, че фамилията ми е нова. Нали ме има отдавна в системата вече с новата фамилия. Имате десетки вътрешни системи по които сте длъжни да разпространите новата ми информация. Вие не го правите и се налага клиентът да Ви напомня. Нека аз да Ви напомня, че взимате десетки такси и таксички, за да сте ми на мен в услуга, а не аз на Вас. Надявам се на смислен отговор, а не на отговор с който ще си измиете ръцете с "общите банкови условия". Променете ги, те не са в услуга на клиента, а вие предлагате услуги.

    1. Здравейте! Във връзка с подмяната на имената върху картата в Общите условия точка 4.9 за дебитни карти и 4.10 за кредитни е описано, че "При промяна на името Оправомощеният картодържател е длъжен да подаде искане за преиздаване на картата, като заплати такса съгласно Тарифата". В конкретният случай преиздаването на картата е трябвало да стане преди 2 години (по Ваши думи), когато са сменени данните в системите на банката.

  2. Здравейте, защо при плащане онлайн към чуждестранен търговец, осчетоводявате изисканата сума и аз я виждам при разпечатка на движение по сметка, но и продължавате да държите блокировката към същия търговец и за същата сума. Ще премахнете блокировката след 14 дни. Това за мен е двойно вземане от Ваша страна, неправомерно задържане на суми за срок от 14 дни и ми дължите обезщетение за това, че не мога да боравя с парите си.

    1. Г-жо Иванова, за да направим проверка по случая и да съдействаме, ще ни бъде нужна допълнителна информация. Съветваме Ви да ни пишете на marketing@fibank.bg, като ни изпратите ЕГН и последните 4 цифри на картата, както и точната сума.

  3. Пиша ви за втори път!Направих регистрация във вашия сайт за ел.банкиране(удържаха ми 0.10лв.).Получих и-мейл но не мога да се логна.Моля за съдействие.

    1. Здравейте, г-н Цветков! В получения мейл има линк за активация. Трябва да влезете от него първоначално, за да активирате достъпа си. Статусът на регистрацията Ви е: Регистриран с карт. авт. - очаква потв. по e-mail Ако опитвате от линка, но не успявате отново – заредете линка в нов браузър, или заявете нов активационен линк от регистрационната форма – линк: Повторно изпращане на e-mail. След това отново опитайте да влезете през активационния линк.

  4. Здравейте, може ли да Ви попитам как мога да разбера пин кода на картата ?

    1. Здравейте! В случай на забравен ПИН код на картата, можете да заповядате в офис на банката, като се легитимирате с Вашата лична карта, за да бъде подновена картата Ви с нов ПИН.

  5. Опресняването помогна, сега всичко е наред.
    Благодаря!

Коментирай