AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Във връзка с подмяната на имената върху картата в Общите условия точка 4.9 за дебитни карти и 4.10 за кредитни е описано, че "При промяна на името Оправомощеният картодържател е длъжен да подаде искане за преиздаване на картата, като заплати такса съгласно Тарифата". В конкретният случай преиздаването на картата е трябвало да стане преди 2 години (по Ваши думи), когато са сменени данните в системите на банката.

  1. Здравейте, защо при плащане онлайн към чуждестранен търговец, осчетоводявате изисканата сума и аз я виждам при разпечатка на движение по сметка, но и продължавате да държите блокировката към същия търговец и за същата сума. Ще премахнете блокировката след 14 дни. Това за мен е двойно вземане от Ваша страна, неправомерно задържане на суми за срок от 14 дни и ми дължите обезщетение за това, че не мога да боравя с парите си.

    1. Г-жо Иванова, за да направим проверка по случая и да съдействаме, ще ни бъде нужна допълнителна информация. Съветваме Ви да ни пишете на marketing@fibank.bg, като ни изпратите ЕГН и последните 4 цифри на картата, както и точната сума.

  2. Пиша ви за втори път!Направих регистрация във вашия сайт за ел.банкиране(удържаха ми 0.10лв.).Получих и-мейл но не мога да се логна.Моля за съдействие.

    1. Здравейте, г-н Цветков! В получения мейл има линк за активация. Трябва да влезете от него първоначално, за да активирате достъпа си. Статусът на регистрацията Ви е: Регистриран с карт. авт. - очаква потв. по e-mail Ако опитвате от линка, но не успявате отново – заредете линка в нов браузър, или заявете нов активационен линк от регистрационната форма – линк: Повторно изпращане на e-mail. След това отново опитайте да влезете през активационния линк.

  3. Здравейте, може ли да Ви попитам как мога да разбера пин кода на картата ?

    1. Здравейте! В случай на забравен ПИН код на картата, можете да заповядате в офис на банката, като се легитимирате с Вашата лична карта, за да бъде подновена картата Ви с нов ПИН.

  4. Опресняването помогна, сега всичко е наред.
    Благодаря!

  5. Здравейте! Съветваме Ви да опитате да опресните задълженията чрез бутона „Провери за нови задължения” и тогава да опитате да ги заплатите отново. Ще очакваме обратна връзка от Ваша страна.

  6. Здравейте,
    Днес цял ден се опитвам да платя няколко битови сметки през "Плащания" от my.fibank.bg.
    За мое съжаление не успях нито един път. Излизаха ми ту съобщения, че търговецът не приема плащане, ту че задължението е блокирано. Преди няколко минути успях да платя една от сметките и опитах и с останалите но... уви - без резултат.
    Моля проверете случая и ме уведомете дали проблемът е в системата или в моя акаунт.
    Предварително благодаря.

Коментирай