Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.
На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.
Customer Support 2014-05-15 17:02:10
Здравейте! SagePay проверяват билинг нейм и адрес. Това обикновено се прави в USA. Европейските карти (вкл. и нашите) не поддържат билинг адрес в данните. В случая можете да плати с PayPal.
Г-ца Илиева 2014-05-14 00:16:42
Как мога да се сдобия с вносна бележка за заплащане на интервю за виза за щатите. /Официалният саит не функционира/ Благодаря предварително !
Customer Support 2014-05-14 10:49:31
Здравейте! Как сте направили плащането и кой сайт не функционира?
Ivelin Hristov 2014-05-13 16:14:34
Добър Ден,
От два дни се намирам в Торонто, Канада. Първоначално използвах дебитната си карта Виза Електрон за всякакви разплащания но от снощи картата бива отхвърляна навсякъде (дори и на места на които предишния ден съм пшлащал успешно). Може ли да ме посъветвате за следващи стъпки, които и аз и и фибанк може да предприеме за да подсигури че ще имам достъп до средствата си?
Благодаря,
Ивелин
Customer Support 2014-05-14 10:51:58
Здравейте! За да направим проверка, ще ни бъде нужна Ваша лична информация. Моля, изпратете ЕГН, трите имена и последните 4 цифри на Вашата карта на marketing@fibank.bg
Ивайло Димитров 2014-05-12 14:09:37
Здравейте, от около месец съм клиент на банката и не мога да не Ви поздравя за високото качество на обслужване и добрите продукти.
Недоумение обаче буди факта, че по дебитните карти /при мен MasterCard Debit/, лимитите за теглене/плащане могат да се повишават, но в рамките на предварително зададени от банката нива. Знам, че автоматично ще ми отговорите, че това е заложено в Общите условия, но това не ме устройва.
Всички останали банки позволяват индивидуално избиране на лимита, докато тук това е странна мярка за сигурност, която по-скоро причинява неудобство на клиентите. Не мисля, че сума от 2 000лв. за теглене на банкомат е толкова огромна, а банката предлага 1 000лв.
Моля за съдействие!
Customer Support 2014-05-12 17:18:00
Здравейте! Можем да предложим от тези предварително определени нива, няма възможност за индивидуални лимити за отделните клиенти.
Customer Support 2014-05-07 11:56:40
Здравейте! Поради спецификата на този вид депозит не може да бъде открит през Виртуалния банков клон. Има редица условия, които няма как да бъдат спазени при попълване. Същото важи и за депозит Златни години, Спестовни влогове, Малечко Палечко и комбиниран депозит Портфолио.
Георги 2014-05-02 14:22:37
Здравейте,
защо не може да се открива депозит "6x6" през e-fibank? Какъв е смисъла да се разхождаме в работно време до клон на банката и да губим наше и ваше време там?
Димчо Вълчев 2014-04-27 18:35:37
Защо статуса на излъчено нормално и подписано бюджетно платежно нареждане към НАП е "Грешен" при условие че всички реквизити на платежният документ за коректни ?
Кои носи вина за техническите проблеми във виртуалният Ви поверен банков клон ? Защо втори път клиента на виртуалният банков клон отново трябва да въвежда и подписва платежното в този случай ?