AskFibank

Fibank 2974

Вярваме, че двустранната комуникация с нашите клиенти е най-важна, тъй като тя най-добре илюстрира дали постигаме своите цели. Една от тях е Вие да оставате удовлетворени от продуктите и услугите, които ползвате, от обслужване и от предоставената възможност открито да получавате допълнителна информация. Екипът на Fibank ползва редица канали, чрез които се допитваме до мнението Ви, изслушваме Ви, отговаряме на въпросите Ви, получаваме изключително важна конструктивна критика.

На тази страница можете да задавате своите въпроси, а ние се стараем да отговаряме бързо и точно.

Коментари

    1. Здравейте! Колегите направиха справка. Вчера по-късно вечерта Ваши плащания са преминали успешно. Възможно е да е имало временно комуникационно забавяне между посредника и търговеца. Системата работи и е технически изправна.

    1. Здравейте отново!
      Плащанията бяха пет. Минаха три от тях след около 10 опита.
      Останаха още две - до Енерго Про и МСат.
      Изписва следното съобщение:
      "Задължението е блокирано.
      Моля, опитайте отново след няколко минути!"
      Моля проверете отново и ме посъветвайте как да действам.

  1. Здравейте!
    Притежавам дебитна карта "VISA electron" от няколко години, която използвам предимно за плащане на ПОС и в Интернет. До миналия месец нямах проблеми, но след като ми изтече срока на картата и взех новата пластика, вече не мога да извършвам плащания в Интернет.
    Реших да платя на търговец и след преминаването през двете страници (с данни за картата и 3D сигурност), системата ми върна съообщение, че с тази карта не може да се плати. Свързах се с ваш служител, който ме посъветва да пререгистрирам 3D сигурността през my.fibank.bg. При натискане на линк "Отмяна" на страницата с регистрираните за 3D карти на съответната карта, се стартира нова страница, в която системата иска от мен да въведа данни за себе си и картата. Въвеждам прилежно всичко и след натискане на бутон "Потвърждение" излиза съобщение "Моля, проверете отново дали сте въвели коректно данните за картата и дали имате необходимата наличност от 0,10 лв.!" ???
    Някакъв съвет?
    ПП. Направих няколко опита да се свържа на тел., написан на гърба на картата 0888681010, но всеки път всички бяха заети.

    1. Здравейте г-н Тончев, колегите направиха справка за Вашата карта. Преблемът е технологичен и чрез нея не може да се правят плащания в интернет. За да можете да я използвате с нейните пълни функционалности, се налага пластиката да бъде подменена с нова, което ще бъде безплатно. Моля пишете ни на е-mail marketing@fibank.bg с информация в кой офис на банката ще Ви бъде най-удобно да замените старата си карта, както и да Ви обясним цялата процедура.

  2. От къде мога да взема тази брошура: "рекламната брошура за Жилищен кредит с промоционални условия, всяка с уникален идентификационен номер на кредитния специалист на Fibank"

    2.1. В промоционалната кампания участват всички клиенти физически лица, които при подаване на искането си за кредит до 31.03.2014 г. представят рекламната брошура за Жилищен кредит с промоционални условия, всяка с уникален идентификационен номер на кредитния специалист на Fibank, и които са усвоили отпуснатия им кредит не по-късно от 30.04.2014 г.

    1. Здравейте! Заповядайте в удобен за Вас офис на банката, за да получите такава брошура.

  3. Здравейте! За разплащателна сметка - можете да откриете такава в чуждестранна валута. Що се отнася до депозит - към момента нямаме такъв в посочената от Вас валута. Заповядайте в удобен за Вас клон на банката, за да коментирате възможностите с нашите специалисти.

  4. Здравейте,
    интерисува ме дали мога да си открия разплащателна сметка като физическо лице и /или депозит в канадски долари и при какви условия. Имам сметка в Scotia bank в Канада, която трябва да закрия. Благодаря Ви предварително за съдействието!

  5. Здравейте!
    Имам проблем с регистрация на сметки за общински данъци и такси в "Моята Fibank". Искам да плащам данък върху недвижимите имоти и при опит за добавяне на абонатни сметки ми изписва "Не са открити сметки за плащане към Данък върху недвижимите имоти", както и пробвах директно с "Плащане на общински данъци и такси".
    И второ питане: Имам кредитна карта по програма "YES" вече от няколко години , скоро ми подновиха картата , та питането ми е такова когато ми я издаваха ми предложиха по-висок лимит , но тогава исках по-малък лимит от този който ми предложиха та какъв е начина да се повиши лимита в момента.
    Благодаря предварително за съдействието!

    1. Здравейте, г-н Железчев! По първия Ви въпрос - това е информацията, която се подава до нас от общините чрез системите на Банксервиз. Информацията се актуализира. Препоръчваме Ви да опитате отново или да направите справка в данъчния отдел на общината. През Моята Fibank могат да се заплащат задължения, които кореспондират с данните на нашите клиенти, ползватели на системата. Важно е да знаете, че ако работите с регистрация на едно лице и искате да видите/платите данъци на друго лице - няма да може. По втория въпрос - нужно е да подадете искане за промяна на лимита до желания от Вас нов размер. Можете да го направите в удобен за Вас офис, онлайн от сайта на банката, както и като се обадите на телефоните на Контакт центъра - *2265.

Коментирай