Публикации

Customer Support - 2011-01-06

Работилницата за идеи - TEDxBG 2011

С годините инициативата TED доказа, че е нещо много повече от благозвучно обединение от първите букви на Technology, Entertainment, Design. Конференциите под мотото “Идеи, които заслужават да бъдат разпространени” позволяват на горещия ентусиазъм, куража и нестандартното мислене да забъркат заразната смес от идеи, действителни случки и ...

Новогодишно

Customer Support - 2010-12-30

Новогодишно

Последните дни до настъпването на Новата година обикновено са посветени на размисли за изминалите месеци, на равносметки и обещания. Усилен труд в тази насока кипи и тук, в Първа инвестиционна банка, въпреки че всички анализи отдавна вече са подготвени, а докладите - предадени. И през тази година на съвместна работа с Вас, нашите ...

Customer Support - 2010-12-20

ПИБ с награда от „Български дарителски форум”

През последните години много български компании засвидетелстваха своята отговорност към обществото. Те по един или друг начин започнаха да подкрепят разрешаването на конкретни социални проблеми и подобряване качеството на живот в страната. Българският дарителски форум, от своя страна, за пета поредна година награждава тези ...

Customer Support - 2010-12-11

Visa electron от ПИБ с нов дизайн – вашия!

Всеки път, когато плащате със своята Visa Electron от ПИБ в магазина или в интернет, виждате това. Дори и когато вадите картата си пред банкомата, тя пак изглежда по същия начин. Струва ни се, че е време да променим нейното лице. И за целта решихме да се допитаме до вас, откривайки конкурс за нов дизайн. Имате пълната свобода да ни ...

Безконтактни плащания с картите на ПИБ – добре дошли в бъдещето

Customer Support - 2010-12-01

Безконтактни плащания с картите на ПИБ – добре дошли в бъдещето

Технологиите се развиват. Благодарение на тях вече не е задължително да скучаем, докато чакаме своя ред на опашката пред касата в ресторанта за бързо хранене и кварталния магазин. Можем да извадим мобилния си телефон и да прочетем последните новини или да изпратим писмо до приятел. Съвременните технологии имат потенциала не само да ...

Customer Support - 2010-11-18

Запознай се с Димо

Привет от Димо, известното лице от последната наша реклама за Ипотечни кредити с фиксирана лихва - жилищен, ипотечен и студентски. Той е на 29 години, роден в Монтана. Учил е в английска гимназия, а владее перфектно и руски език. За няколкото си години като студент е завършил специалностите „Човешки ресурси” и „Финансов контрол”, ...

Всичко, което искам да знам за кредитните карти - в книжка

Customer Support - 2010-11-09

Всичко, което искам да знам за кредитните карти - в книжка

А вие знаехте ли, че идеята за първата кредитна карта се родила в един ресторант в Ню Йорк? Франк МакНамара решил да плати сметката, но се оказало, че си е забравил портфейла. Тогава извадил една салфетка, написал дължимата сума и се подписал. Оттам и името Diners Club. Идеята била възприета и от други компании, поставили началото на ...

Customer Support - 2010-11-08

Diners Club с преференциални условия

Преди повече от 60 години американският бизнесмен Франк МакНамара изпаднал в ситуация, при която в портфейла си нямал достатъчно банкноти, с които да плати за вечерята си в елитен ресторант в Ню Йорк. Подписал се върху една салфетка, с което дал бизнес думата си, че ще изплати сметката си към ресторанта при първа възможност. Така се ...

Анализ "Кредитни карти", част III

Анализи / Христо Христов - 2010-10-21

Анализ "Кредитни карти", част III

В периода 30 юни – 17 август 2010 г. ПИБ проведе онлайн изследване сред посетителите на интернет страницата на банката и в страницата на банката в социалната мрежа Facebook. Предвид параметрите на проведеното изследване то не претендира за представителност на събраната информация. Целта на изследването бе да установи нагласите на ...

Анализ "Кредитни карти", част II

Анализи / Христо Христов - 2010-10-15

Анализ "Кредитни карти", част II

В периода 30 юни – 17 август 2010 г. ПИБ проведе онлайн изследване сред посетителите на интернет страницата на банката и в страницата на банката в социалната мрежа Facebook. В проучването взеха участие 512 души. Предвид параметрите на проведеното изследване то не претендира за представителност на събраната информация. Целта на ...