Кредитните карти Ви дават по-голяма свобода и контрол над Вашите пари. Да имате кредитна карта е най-лесният начин да ползвате парите си навсякъде по света.

С Вашата карта можете да извършвате свободно плащания в търговски обекти, да си направите резервации за хотел, полет, театър, да вземете кола под наем или да изтеглите пари в брой във всяка една точка на света.

Всяка кредитна карта има няколко характеристики. Най-важните от тях са:

Кредитен лимит - финансовите средства, които могат да се ползват с дадената карта. Освен общият кредитен лимит, кредитните карти могат да имат и допълнителни лимити за ден, седмица или транзакция.

Лихвен процент

Гратисен период. Обикновено кредитните карти имат гратисен период, в рамките на който, ако се погаси задължението, не се дължат лихви.

Такси - тук се включва както таксата за издаване, годишната такса за обслужване, така и таксата при теглене на пари в брой и плащания

ПРЕДИМСТВАТА ДА ПРИТЕЖАВАТЕ КРЕДИТНА КАРТА от ПИБ:

1) Чип технологията дава сигурност на притежателя на кредитна карта. Невъзможно е копирането на данни.

2) Позволяват да се пазарува без налични пари в джоба.

3) Дори да не разполагате с нужните средства, кредитната карта Ви дава възможност да закупите желан артикул и да го изплащате на равни вноски.

4) Всеки картодържател ползва 45-дневен гратисен период, в който може да върне похарчената сума без лихва.

5) В зависимост от избраната кредитна карта, можете да ползвате отстъпки в редица обекти в София и страната.

6) Кредитната карта от ПИБ е удобно разплащателно средство. С нея можете да пазарувате в редица търговски обекти. ПИБ е сложила свои ПОС-ове в над 7000 търговски обекта в България.

7) Пазарувате в магазини и онлайн без такса.

8 ) Получавате възможност да получите 1% обратно в картата. Единственото условие е да направите оборот на ПОС с картата над 2,000 лв.

9) Участвате в различни томболи и игри с награди - екскурзии до най-горещите точки - Виена по време на Евро 2008, Пекин по време на олимпиада, печелите 42 инча плазма, лаптоп последен модел, часовници, тениски, сакове и др.

10) Можете да получавате СМС за всяка транзакция

11) Безплатно получавате на адрес извлечение с транзакциите през месеца.

12) Получаване на СМС с дължими суми и др.

А вие имате ли кредитна карта?

Коментари

  1. Здравейте отново. Благодаря за информацията. В такъв случай има ли начин да заменя картата си Mastercard с VISA без да променям параметрите по кредитния лимит? Благодаря предварително.

  2. Здравейте г-н Колев, Двата вида карти, Mastercard и Visa, се ползват с висока популярност, а също така и двете карти се приемат еднакво добре от търговци и техните ПОС терминали. По тезата за доларови разплащания с Mastercard и еврови с Visa има известна логика за такива действия. Settlement (база за обезпечаване, изравняване на транзакция) на Mastercard е долари, а на Visa е евро. Това означава – за карти Visa, при всяко плащане различно от евро (за транзакции извън България) се превалутира в евро от Visa и задължението пристига при нас в евро. Ние го превалутираме по фиксинг в съответната валута на картата. Аналогично е за Mastercard и плащане във валута различна от долари. Ще разясним случая с примери – ако имате Mastercard в лева и платите в евро например, Mastercard изравнява плащането в долари и пуска до нас доларово задължение, а ние по фиксинг в момента на задължаване превалутираме в съответната валута на картата, в случая лева. Ако плащате в долари, то задължението остава в същия вид. За да избегнете подобни превалутирания – съвета на ПИБ е да имате и от двете карти в съответните валути. Поздрави Екип на ПИБ

  3. Здравейте. Аз също ползвам кредитна карта Mastercard и съм имал сходни проблеми с описаните по-горе. Имах проблем с получаването на извлеченията, близо 1 година не ги получавах изобщо (на същия адрес получавам купища други писма). В един момент почнах да ги получавам и от тогава проблем по тази точка няма. При плащания на ПОС-терминал при търговец ми се е случвало многократно да не приема транзакции. В някои от случаите след 2-ри и 3-ти опит транзакцията се осъществява, но в други изобщо не успявам да платя и се налага да връщам стоки и т.н., което е доста неприятно и унизително за мен, както споделя и господинът по-нагоре. Явно проблемът не е толкова инцидентен и единичен, тъй като преди няколко дни в офис на Глобул плащах сметка за мобилни телефони, при което касиерката сподели: "Аа, Вие сте с карта на ПИБ, то при нас май нещо не може с тях да се плаща." Оказа се, че на много клиенти на ПИБ точно там транзакциите не минават. А терминалът им е инсталиран от ОББ. Именно това ми е правило впечатление, транзакциите, които при мен не сработват са били винаги на терминал на ОББ.

    Още един въпрос. Има ли нещо вярно, че ако човек плаща основно в Европа с кредитната си карта, то тогава той има изгода тя да е VISA, тъй като при Mastercard танзакциите се превалутирали през щатски долар и било по-неизгодно. Тази теза съм чувал многократно от различни хора, но не съм убеден в нея, ще се радвам от извора да разбера така ли е или не.

    Благодаря и желая успех на екипа на ПИБ.

  4. Здравейте г-н Камеларов, При евентуално възникване на такава ситуация, може да има няколко източника на проблема. Моля приемете нашите извинения за причинените неудобства. Целта на промените винаги е била да подобрим качеството на обслужване едновременно с нововъведенията, които предлагаме. За съжаление и ние зависим от комуникациите и когато има проблем в тази област, страдат клиентите. Всеки терминал е вързан със стационарна или мобилна връзка към оператор поддържащ такава услуга. Имало е случаи, когато за техническа профилактика системата е спирана за 1 час от страна на ПИБ. За 2007 година има единичен случай. Нововъведението предполага изключване на такива ситуации. Винаги се стараем да разрешим всеки подобен проблем възможно най-бързо и акуратно. Стремим се към предотвратяването на ситуации от такъв род постоянно, а те уверяваме Ви се получават няй-често от комуникационно прекъсната връзка. Първото нещо, което съветваме нашите клиенти при отказана транзакция и сигурност в клиента, че разполага с нужната сума и не надвишава дневния си лимит е да повтори опита за плащане. Предлагаме на всички клиенти при евентуална индикация на подобен случай да се свързвате с нас - картовия отдел има служители 24 часа, които са в състояние да дадат информация и да направят всичко възможно за мигновено отсраняване на проблема. Смятаме, че такива случаи ще бъдат сведени до минимум, тъй като Вашата публикация повдигна въпроса за общото партньорство от няколко страни при извършване на безналични плащания. Поздрави. Екип на ПИБ

  5. Здравейте,
    След промените, които направихте в системата си за плащане с кредитни и дебитни карти преди няколко месеца, започнаха проблеми с ползването на Вашите карти. При опит за плащане с VISA Classic на ПОС терминал при търговец, вече за трети път ми се случва транзакцията да бъде отказвана. Опитите за плащане и с кредитна, и с дебитна карта в този случай са неуспешни. При подобно "блокиране" на системата Ви, е невъзможно да се теглят пари на АТМ дори с дебитна карта. Доста е неприятно за клиентите Ви, когато касиерката в магазина се опитва безуспешно да извърши плащането и системата отхвърля всички карти на ПИБ. Още по-унизително за клиентите е, когато не носят големи суми в брой и са принудени да връщат стоки на касата.
    Моля, обяснете, какво правите за решаване на този проблем и кога очаквате да бъде отстранен! Бих искал да съм сигурен, че мога да ползвам банковите карти на ПИБ винаги, когато имам нужда от тях. Не искам това да е причината да избера друга банка. Ваш клиент съм от 2000 г. и като изключим последните 6 месеца, съм доволен от качеството на картовите Ви продукти. Като параметри те са доста конкурентни, но се проваляте по критерия "възможност да се разчита на тях".

  6. I az imam kreditna karta ot FIB. Edinstvenoto koeto mi e struvalo tazi karta e godishnata taksa. Daje ot vtorata godina mi ia nachisliavat!!! Za tezi koito plashtat vsichko do 5ti – ima oshte edin plus znaete li?? na polovin godina ima6 cashback 1% - 1% procent ot poharchenoto s kartata vi se vrushta po smetkata kato bonus… Tova e I moiata banka :)

  7. Здравейте Маргарита, Можете да кандидатсвате за револвираща кредитна карта от ПИБ с логото на Visa или Mastercard във всеки офис или клон на банката (клонова мрежа http://www.fibank.bg/inside.php?language=1&parent=63), в интернет на https://www.fibank.bg/inside.php?language=1&parent=655 или чрез Кол-център на ПИБ АД 0800 11 011 (безлпатен за абонати на БТК). Клиентът избира най-удобния за него/нея начин и при апликация посочва в кой офис/клон на ПИБ желае да получи своята кредитна карта. При одобрение за ползване на овърдрафт чрез кредитна карта, започва първи отчетен период, който е с продължителност 30-31 дни в зависимост от календарния месец. Дата за начало на отчетен период е 20-то число на всеки месец и съответно краят на периода е 19-то число на следващия месец. Клиентът се задължава да погасява минимум 3% от ползвания овърдрафт към кредитната си карта до 5-то число на месеца следващ края на отчетния период. Относно безлихвено ползване на овърдрафта/кредита – ПИБ издава междунардни револвиращи кредитни карти без лихва върху ползвания овърдрафт за първите 3 отчетни периода. Ако клиентът е редовен платец и след безлихвения период погасява цялото дебитно салдо (целия ползван овърдрафт) до 5-то число на всеки месец, лихва не се начислява; тоест можете да ползвате овърдрафт с гратисен период до 45 дни напълно безплатно при цялостно погасяване на задължението до 5-то число на месеца. Оставаме на Ваше разположение. Екип на ПИБ

  8. Здравейте ПИБ. Искам да си издам кредитн карта от вашата банка. Така както гледам рекламите, казвате че има безлихвени условия, какви са те? Това си е кредит, как мога да го ползвам без лихва?

  9. Здравейте Йорданка, Моля изпратете ни 3 имена и ЕГН на tvictor@fibank.bg , за да разгледаме детайлно случая и предприемем съответните действия. Извинете ни за причиненото неудобство. След като получим Вашите данни, ще реагираме максимално бързо. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. Добър ден,Г-н/ Г-жо,
    искам да изкажа възмущението си относно обслужването, което "получих". Вече почти месец чакам да получа кредитната си карта. Не мисля,че това е правилен подход! (Вярно, проявих разбиране, имаше проблем със системата, но си подадох он лайн искане на 29.08).
    Не разбрах дори, какво означава бърза и лесна процедура.
    Аз все още очаквам кредитната си карта VISA.
    Поздрави

Коментирай