В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.

Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.

С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.

В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.

В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.

Коментари

  1. @ Виктор Моля свържете се с колегите от Виртуален клон на 0700 12 777 или на имейл ebank@fibank.bg ако желаете да обсъдите технически и детайлно целия казус. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. @Виктор,

    Всички браузери различни от IE и Мозила нямат функционалност да създават цифрови подписи. Това е причината всички останали браузери банката да ги пренасочва само за справки към мобилната, силно опростена версия на сайта. За да може да се изпълняват платежни в другите браузери банката трябва да се реши да приеме някакъв различен начин на оторизация като RSA Token например.

  3. Хмм,
    Тези браузъри не са много разпростанени на мобилните устройства, но аз успешно си влизам със Symbian браузъра на телефина ми и сертификата, който си експортнах от компютъра.
    Само че, въпреки че по принцип имам активно банкиране, на телефона ми не виждам никакви опции за нареждане на превод например, мога да проверявам само състоянието на сметките.

  4. @ Виктор Можете да ползвате интернет банкирането ни на мобилно устройство, ако то поддържа Internet Explorer или Mozilla Firefox и имате инсталиран сертификат. Оттам нататък, пасивното или активно приложение зависи от първоначално зададените настройки т.е. зависи от това какво е било Вашето желание при регистрация. Можете да посетите всеки офис на ПИБ и да заявите активно банкиране. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. @ Марияна

    Освен универсален електронен подпис, можете да ползвате сертификат от ПИБ, разработен специално за целта. Продуктът е <a href="http://www.fibank.bg/bg/page/98/tab/264" rel="nofollow">електронен подпис по индивидуална политика на ПИБ</a>, а цената за ползване е 5 лв. на година. Регистрирате се на следния адрес - https://gate.infonotary.com/reg/fibank_req, след което трябва да посетите офис на ПИБ, за да Ви идентифицираме и потвърдим заявката.

    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  6. здравейте, искам да ви попитам следното-нужен ли ми е електронен подпис, за да мога да прехвърлям пари от една си сметка в другата?

  7. Преди няколко месеца бях попитал за интернет банкиране за мобилни устройство и казахте, че ще го обмислите. Сега виждам, че тихомълком вече сте добавили мобилна версия на виртуалния банков клон, за което Ви поздравявам. Засега обаче версията е само пасивна, планувате ли да добавите и нареждане на преводи?

  8. @ мария Изпратено е лично съобщение на електронната Ви поща. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. ДАЛИ ВСЕ ПАК ЩЕ ПОЛУЧА ОТГОВОР НА ВЪПРОСА СИ?ВСЕ ПАК ТОЙ Е ЗАДАДЕН НА 05.10.09г.!

  10. @ klient
    Благодарим за споделеното мнение! Директор на клон "Интернет" е уведомен за препоръката Ви! В момента услугата (<a href="http://www.fibank.bg/bg/page/186" rel="nofollow">периодични плащания/standing orders</a>) е достъпна от всеки офис на ПИБ.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

Коментирай