В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.

Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.

С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.

В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.

В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.

Коментари

  1. искам да направя едно предложение - да може да се нареждат постоянни плащания (standing order - не знам ка точно се казва услугата)

  2. Добър ден!Обръщам се към директора на интернет клон г-жа Д.Иванова със следния въпрос: Защо неможе да се направи интернет банкиране,на фирма която не е регистрирана в България и няма булстат?Аз съм пълномощник на няколко фирми и физечески лица- за всички ползвам интернет банкиране, а тази е единствената фирма,на която немога да си направя интернет банкирането.Искам на 100% да престана да посещавам офисите на ПИБ!Чакам отговор и моля той да бъде подкрепен с неща повече от" ами такива са ни нарежданията"
    Благодаря ви предварително!
    P.S.Като имате предвит,че на друга такава фирма 2007 и 2008г имах интернет банкиране!

  3. Здравейте Rudi,
    Виртуалният банков клон има 24 часова поддръжка по телефона. Извън обичайното работно време на банката -от 18.00 до 09.00 сутринта разполагаме с един оператор, който отговаря на всички входящи обаждания на номер 0700 12 777. Възможно е да сте попаднали на момент, в който операторът е разговарял. Възможно е един разговор да бъде с различна продължителност в зависимост от спецификата на проблема, за който се обажда всеки клиент. В този период Вие получавате служебно съобщение, че операторите са заети и ще приемат Вашето обаждане веднага щом се освободят.
    Поздрави!
    Десислава Иванова
    Директор "Интернет клон"

  4. Знам процедурите, и съм запознат със повечето видове сертификати и УЕП. Не сте отговорили на конкретния ми въпрос: "Наистина ли имате денонощна подръжка ...". Моля отговеорете точно на този въпрос за да е ясно има или няма денонощно обслужване и ако има защо не ми се обади никой цялата нощ от 3:00 до 6:00 едва в 9:10 сутринта ми вдигна любезно момиче, което бързо отсрани стария сертификат от вашата система. В тая връзка Ви предлагам да инструктирате служителите ви когато подновяват сертификати да се свържат с ИТ отдела където да премахнат стария сертификат така, че да не се налага потребителите да звънят за това.

  5. @Rudi,

    УЕП издателите нормално след преиздаване на сертификат оставят на картата и стария все още неизтекъл сертификат. При вход в банкирането до точната дата на изтичане посочвай все още неизтеклия сертификат.
    Друга опция е да подадеш заявка в банката за преминаване в режим на незадължителен сертификат при вход. Така поне до точната дата на изтичане, ще можеш да влизаш само с потребител и парола за справки.
    И третия вариант е това, което си опитал - служител в банката да премахне неизтеклия сертификат, за да може да регистрираш подновения.

  6. Здравейте, Customer Support
    Да вярвам ли, че на ДЕНОНОЩНИЯ ви телефон (0700 12 777) в 03:00 часа и в 03:15 часа сутринта, т.е когато пиша това съобщение "Всички оператори са заети" - повече от 5 минути на обаждане.
    Имам преиздаден Електронен подпис (ЕП) от 29.09.09 и едва сега реших да влезна в е-фибанк но уви не мога, защото "SSL сертификат е задължителен". Но още по-лошо е че не мога да се свържа с никой от ДЕНОНОЩНИЯ телефон. Наистина ли имате денонощна подръжка или това е само за запълване на рекламните ви материали.
    Между другото за да преиздам ЕП се наложи да посетя 3 клона на банката - защото в първия, ме накараха да чакам повече от 30 минути, след което се оказа, че момичето, което се освободи да ме обслужи, не може да преиздава серитификати и ми предложиха да изчакам още 30 минути за да изчакам момичето което може. В следващия клон ситуацията беше сходна, но там, започнаха да ме подмят като топка "отидете при колежката" - а колежката: "въренете се при колежката" и така стигнах до трети клон, в който имате наистина любезни и приветливи момичета.
    Клоновете са в Пловдив. Първия клон е този до Четвъртък пазара, втория е на главната "А. Батенберг", а третия е на "Капитан Райчо" (гранда). Моля, кажете на кой телелфон мога да звънна в 03:33 часа и да ми отговорят?!

  7. @ Гергана Найденова Моля свържете се с виртуалния ни клон на 0700 12 777 (денонощно) или ни пишете на e-bank@fibank.bg, за да Ви помогнем максимално адекватно. Проблемът е специфичен и се нуждаем от повече информация. Поздрави, Екип на ПИБ

  8. Здравейте от известно време не мога да вляза във старото on-line банкиране за да мигрирам към новото съответно. След въвеждане на потребител/парола, посочвам сертификата (издаден от ПИБ) и IE дава грешка, че не може да се свърже(преди време всичко си беше ОК). Пробвах с други browser-и(като import-вам там сертификата) и излиза че има SSL error. Същият е ефекта и когато кликна на линка Сертификат.

    Благодаря предварително за вниманието.

  9. Току що се обадих на хелпа. Такъв интерфейс е обсъждан и някога ще го има, но в момента НЯМА такъв. Че HTML-кода на сайта отговаря на XML стандарта е супер, но не ми върши работа и няма нищо общо с интерфейса за който писах. Явно правилно съм разбрал. Не знам аз колко седя пред компютъра, но явно има и по седящи от мен. Сигурен съм че опъвам нечии нерви, съжалявам за което, но ако форума е начина да получа достъп до такъв интерфейс или някаква друга полезна услуга, то не мисля да се въздържам. Не спирам никого да прави предложения. На който са му слаби нервите -> виж линка 'Управление на абониранията.' точно под полето за коментар.

  10. @Станислав Ангелов,

    Приложението за е-банкинг в ПИБ от месец Април е изцяло XML върху HTTP. Рибата отдавна е избита :-), защото ПИБ съвсем не са първата банка изградила банкирането си с този подход. Не е привилегия за никой специално. Всеки може да го използва. Слушай трафика и ще се убедиш. Грамотен си, първо провери и после пиши. Пък и дай въздух на другите в този блог да правят предложения.

    ПИБ няма за основна дейност издаване на сертификати, това е поверено на съответните фирми оторизирани от закона. Ако имаш от ПИБ сертификати издавани до 05.2008 можеш и сам да го запишеш на смарт карта, това ще ти спести 18лв. годишно за УЕП.

Коментирай