В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.

Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.

С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.

В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.

В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.

Коментари

  1. Да разширя малко горния въпрос:

    "За извършване на активни банкови операции през Виртуалния банков клон на Fibank е необходимо да използвате едно от посочените по-долу средства за достъп, в зависимост от Вашите лични предпочитания:
    Квалифициран електронен подпис (КЕП)
    Token устройство"

    Задължително ли е използването на КЕП/Token, ако се правят единствено преводи между собствени сметки в ПИБ (има такъв вариант на активно банкиране). В момента имам и ползвам Сертификат по индивидуална политика на Fibank - ще е възможно ли е да влизам в системата след изтичане на срока му на валидност?

    Предварително благодаря!

  2. Здравейте,

    чакам вече цяла седмица да ми отговорите на въпросите зададени на 03 октомври, 2012 в 15:25.

    Към тях добавям следното, може ли да продължа изполвам Сертификат по индивидуална политика на Fibank за Активно банкиране, въпреки че според вас е възможно само с токен или с електронен подпис?

    "....В случай че въпреки препоръките ни желаете да използвате Сертификат по индивидуална политика на Fibank за активно банкиране, с цел добавяне на нови кореспонденти и извършване на преводи към други сметки, следва да попълните Декларация за отказ от Универсален електронен подпис (УЕП) в клон на Fibank ..." взето от тук:

    http://www.fibank.bg/bg/page/2178/%D0%A1%D0%B5%D1%80%D1%82%D0%B8%D1%84%D0%B8%D0%BA%D0%B0%D1%82_%D0%BF%D0%BE_%D0%B8%D0%BD%D0%B4%D0%B8%D0%B2%D0%B8%D0%B4%D1%83%D0%B0%D0%BB%D0%BD%D0%B0_%D0%BF%D0%BE%D0%BB%D0%B8%D1%82%D0%B8%D0%BA%D0%B0_%D0%BD%D0%B0_Fibank

    мерси за бързите отговори!

  3. Здравейте,

    днес бях приятно "изненадан" от ваше съобщение че считано от 2 април 2012 г. ПИБ преустанови издаването и подновяването на този вид сертификати.
    Предлагаме Ви издаване на Квалифициран електронен подпис (КЕП) или закупуване на Token устройство от Банката на промоционалнa ценa.

    - каква е цената на Token устройство от Банката на промоционалнa ценa - за колко време е валиден. Надявам се че не е 40лв защото със сигурност няма да го закупя при положение че до момента елетронният подпис струваше 5 лв ....

    - каква е цената Квалифициран електронен подпис (КЕП), за колко време е валиден, откъде може да се закупи?

    благодаря ....

  4. В MyFibank регистрирах вече две сметки за плащане при които няма проблем , но третата която искам да регистрирам не става защото е интернет за дома от МТел , а там може да се плаща към момента само за тел. сметки ! ?

  5. Здравейте, Георги! Забавихме се с отговора, тъй като се опитахме да пресъздадем условията, при които се е получил този ефект, но не успяхме. Каква резолюция използвате?

  6. Здравейте, Customer Support.

    Вчера изпратих скрийншот, но днес така и не получих отговор.
    Толкова ли е сериозен проблема, че не успяхте да се справите цял ден с него или просто не сте обърнали нужното внимание?
    Съгласно инструкциите за сигурност на банката за изход от ВБК трябва да натисна бутон "Изход", който аз не виждам.
    Ще успеете ли да ми отговорите утре?

  7. Здравейте, Георги! Бихте ли ни изпратили скрийншот на marketing@fibank.bg, за да се ориентираме кои бутони се скриват? И какъв браузър използвате? Благодарим!

  8. Здравейте, Банка моя.

    Имам питанка в темата "ВБК" и тя е следната:
    Защо всеки път когато "вляза", страницата вдясно е като отрязана и не се виждат всички бутони горе? В чии телевизор е проблема ?

  9. Здравейте! Ивайло, към този момент "3D Сигурност на карти" и "Плащания на абонатни сметки" се предлагат единствено в "Моята Fibank". Разбира се, при каквато и да е промяна в това ще Ви информираме своевременно. Благодарим Ви за коментара! Емил, можете да намерите клиентския си номер на някои документи, издавани от банката. Такъв например е платежното нареждане. Ще се радваме да Ви посрещнем и в най-удобния за Вас наш клон - там наш специалист ще Ви предостави Вашия клиентски номер. Поздрави и приятен ден!

  10. Понеже съм си забравил паролата или поне ползваните от мен пароли не стават и не мога да вляза в Му Фибанк . но като дам на забравена парола ми иска и клиентски номер който не знам какъв е От къде мога да разбера какъв е моят клиентски номер ?:)

Коментирай