В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.
Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.
С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.
В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.
В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.
Славов 2012-03-15 12:52:37
Здравейте,
Бих искал да пипитам как мога да си активирам sms известяване при всяко теглене от сметката ми през банкомат или във банка.Благодаря Ви предварително.
Customer Support 2012-01-21 16:15:13
Здравейте, Анастас, Ще се радваме да помогнем! Регистрацията за нашия Виртуален клон можете да направите още сега. Достатъчно е да попълните данните си и след това да посетите клон на банката, за да я потвърдите. В блога подготвихме статия за методите за идентификация. Те имат различни преимущества, но в общия случай Ви представят пред системата и така можете да извършвате и активни операции. Ние оставаме на Ваше разположение, за да помогнем и отговори на други Ваши въпроси.
Анастас 2012-01-21 14:23:25
Как мога да си направя интернет банкиране
Customer Support 2011-12-27 17:51:55
Здравейте, г-н Стоев, Заповядайте в клон на банката или се свържете с нашия Контакт център на тел. 0800 11 011 (за стационарни телефони) или *bank (*2265). Друга възможност е и да го проверите чрез някоя от услугите ни за дистанционно банкиране - Моята Fibank или Виртуалния клон, - ако имате регистрация за тях. Лек и успешен ден!
СВЕТОСЛАВ СТОЕВ 2011-12-27 17:38:24
interesuvm se kak da razbera iban na smetkata si !
Customer Support 2011-12-27 09:51:45
Здравейте отново, г-жо Манолариди, Радваме се, че всичко е наред. Весели празници от целия ни екип! :-)
LILIA ZDRAVKOVA MANOLARIDI 2011-12-23 18:53:57
BLAGODARIA!!!
VECHE VSICHKO E NARED V SMETKATA!!!
VESELI PEAZNICI!
Customer Support 2011-12-23 13:23:46
Здравейте, г-жо Манолариди, Не успяхме да намерим по-подробна информация в сайта на Alertpay. Забавянето зависи от това колко бързо ще направят операцията Alertpay. Обичайно на нас ни е необходим до един работен ден, за да обработим трансакцията и тя да е налична по Вашата сметка. Проверявайте редовно Моята Fibank и ни пишете, ако не получите парите в рамките на следващите 5 до 7 дни. Лек ден и весели празници! :-)
LILIA ZDRAVKOVA MANOLARIDI 2011-12-22 21:26:52
Sled kolko dni ste e nali4na tranzakciata mi po smetka ot Alertpay? Za da proveria v mybank?
Валентин 2011-12-16 09:41:01
Благодаря за отговора.
Но би било удобно нали?
Приятен ден.
:)