В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.

Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.

С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.

В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.

В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.

Коментари

  1. Здравейте,

    Бих искал да пипитам как мога да си активирам sms известяване при всяко теглене от сметката ми през банкомат или във банка.Благодаря Ви предварително.

  2. Здравейте, Анастас, Ще се радваме да помогнем! Регистрацията за нашия Виртуален клон можете да направите още сега. Достатъчно е да попълните данните си и след това да посетите клон на банката, за да я потвърдите. В блога подготвихме статия за методите за идентификация. Те имат различни преимущества, но в общия случай Ви представят пред системата и така можете да извършвате и активни операции. Ние оставаме на Ваше разположение, за да помогнем и отговори на други Ваши въпроси.

  3. Как мога да си направя интернет банкиране

  4. Здравейте, г-н Стоев, Заповядайте в клон на банката или се свържете с нашия Контакт център на тел. 0800 11 011 (за стационарни телефони) или *bank (*2265). Друга възможност е и да го проверите чрез някоя от услугите ни за дистанционно банкиране - Моята Fibank или Виртуалния клон, - ако имате регистрация за тях. Лек и успешен ден!

  5. interesuvm se kak da razbera iban na smetkata si !

  6. Здравейте отново, г-жо Манолариди, Радваме се, че всичко е наред. Весели празници от целия ни екип! :-)

  7. BLAGODARIA!!!
    VECHE VSICHKO E NARED V SMETKATA!!!

    VESELI PEAZNICI!

  8. Здравейте, г-жо Манолариди, Не успяхме да намерим по-подробна информация в сайта на Alertpay. Забавянето зависи от това колко бързо ще направят операцията Alertpay. Обичайно на нас ни е необходим до един работен ден, за да обработим трансакцията и тя да е налична по Вашата сметка. Проверявайте редовно Моята Fibank и ни пишете, ако не получите парите в рамките на следващите 5 до 7 дни. Лек ден и весели празници! :-)

  9. Sled kolko dni ste e nali4na tranzakciata mi po smetka ot Alertpay? Za da proveria v mybank?

  10. Благодаря за отговора.
    Но би било удобно нали?
    Приятен ден.
    :)

Коментирай