В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.

Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.

С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.

В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.

В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.

Коментари

  1. Здравейте, г-н Томов! При попълването на нареждането и изпълнението му се прави проверка за валидност на IBAN-а на сметката. Ако IBAN-ът е непълен, ще Ви излезе съобщение, няма да можете и да подпишете документа. Проблем с Вашето платежно нареждане няма. Поздрави от нашия екип и приятни почивни дни!

  2. Здравейте, преди малко направих кредитен превод, като името и IBAN-а на получателя вземах от менюто на получатели. Получих съобщение, че оперцията мина успешно. Направи ми впечатление, че в печатната форма на платежното нареждане липсва последната цифра на IBAN-a. Не вярвам това да е проблем, но е добре да помислите за отстраняване на този проблем, тъй като това платежно нареждане все пак е доказателство за преведената сума, а то се оказва, че е непълно.

  3. И ние благодарим, че ни сигнализирахте, за да отстраним проблема. Вече всички би трябвало да е наред. Успешен ден и приятен уикенд!

  4. Здравейте, не се бях сетил да погледна макета предварително, ще прегледам и останалите макети в такъв случай за подобни грешки. Благодаря и лек ден!

  5. Здравейте отново, Иван, Причината е била в макета, който използвате. Проблемът вече е отстранен и можете спокойно да използвате същия макет. Имаме допълнителни проверки за валидиране на данните, заради тях именно преводът е минал успешно на по-късен етап. Поздрави!

  6. Здравейте, ползвам Firefox 3.x под Windows XP.
    Вчера добавих допълнителна информация в блога към моя въпрос относно превода. Наличност имаше в сметката. По-късно през деня вчера преводът беше нареден, без никаква дейност от моя страна.

  7. Здравейте, Иван, Преводът е минал успешно. По принцип "Очаква захранване" означава, че няма достатъчна наличност по сметката. В тази връзка с какъв браузър и под каква операционна система сте наредили операцията? Благодарим предварително!

  8. Здравейте, г-н Славов, Препоръчваме Ви нашите услуги SMStatus и SMS за авторизации с карти. SMStatus ще Ви информира за всички операции с Вашите сметки - теглене на каса, получаване на средства, банкови преводи. SMS за авторизации с карти пък ще Ви информира веднага за всяка операция с карта - теглене на банкомат, плащане в търговски обект или интернет. И за двете услуги можете да се регистрирате на място в клон или офис на банката. Регистрацията е с такса 2 лв., а всяко изпратено съобщение струва 10 ст. Поздрави и успешен ден!

  9. Здравейте отново, да добавя към предишния си въпрос относно направен кредитен превод онлайн. Сумата на превода е малка, и има достатъчна наличност в сметката, от която се нарежда. Забелязох, че в нареждането съм въвел сумата с една нула след десетичната точка (вместо с две нули). Възможно ли е това да е причина за проблема? Да не би по този начин да се разбира по-голяма сума и затова да се чака достатъчна наличност, за да се направи превода?

  10. Здравейте, след направен кредитен превод през онлайн банкирането, транзакцията се показва като одобрена, но под нея пише: Очаква захранване. Какво означава това?

    Референция: 000PCWU120750464
    Cube статус: Очаква захранване
    Статус: Одобрен
    Благодаря!

Коментирай