В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.
Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.
С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.
В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.
В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.
Ivaylo 2012-07-12 07:49:36
Здравйте,
планира ли се добавяне на „3D Сигурност на карти” в e-fibank както и плашане на битови сметки. Наличието на 2 саита my.fibank и e-fibank е доста объркващо. Ако е въпрос на сигурност втория има сертификат или токен.
Лек ден
Ивайло
Andrei 2012-07-06 13:55:49
Благодаря ви много за изчерпателния отговор!
С пожелания да добавите срещу всеки депозит един прост линк, водещ към договора ;)
Мисля, че ще улесни всички ваши клиенти!
Поздрави и успешен ден!
Customer Support 2012-07-06 10:53:32
Здравейте, Андрей! Ако сте открили депозита през Виртуалния клон, отидете в меню "Плащания", "Наредени документи" и през филтъра изберете приблизително дните, когато сте открили депозита. В справката потърсете операцията "Откриване на сметка" и щракнете върху нея. В прозореца ще видите вида сметка, във Вашия случай депозит, а в долния ляв ъгъл има бутонче "Договор". В договора ще откриете лихвата и условията по депозита. За открити депозити са в сила условията, при които са били открити, т.е. дори и да има промяна по условията на депозита, Вашият вече открит депозит няма да бъде засегнат. Поздрави и успешен ден!
Andrei 2012-07-05 23:53:14
Здравейте,
Има ли възможност/опция през онлайн банкирането да се види даден открит депозит (онлайн!) при какви условия/лихва е открит? Тоест да се види договора към него?
И още един въпрос-съществуващия в момента 2 год. свободен депозит - посочените лихвени проценти за съответните месеци - тези проценти фиксирани ли са за целия период на депозита (т.е може ли изведнъж на 5-я месец лихвите за периодите занапред да се променят?)?
Благодаря!
Customer Support 2012-05-10 15:02:23
Здравейте, г-н Василев. Разбира се. Единият от вариантите е да се регистрирате за "Моята Fibank". При регистрацията най-долу слагате отметка на "Потвърждавам, че не желая да получавам извлечения по кредитни карти на хартиен носител", с което автоматично се отказвате от извлеченията на всички свои кредитни карти. Регистрацията можете да направите и без да посещавате клон на банката, като дадете информация за една своя карта, издадена от Fibank. Другата възможност да се откажете от извлеченията е да посетите клон на банката и да подадете на място молба за отказ. Надяваме се, че сме успели да помогнем. Поздрави!
Димитър Василев 2012-05-10 13:52:38
Има ли възможност да се откажа от ненужните ежемесечни извлечение по пощата ?
Станислав 2012-05-02 15:15:50
Г-н Томов, изпечатаното от Вас преводно така или иначе не може да служи като доказателство, а има чисто информативен характер. Електронните документи могат да служат за доказателство, само ако към тях има издаден електронен подпис, в случая от ПИБ. Другия вариант е да го получите на хартия (подписано) от офис на ПИБ. Същото важи и за останалата информация свалена от онлайн интерфейса.
Антон Томов 2012-05-02 11:37:08
Благодаря ви за уточнението. По принцип аз го принтирам през софтуер, създаващ PDF файл. Щом е въпрос на настройки, ще се опитам да се справя. Благодаря ви още веднъж.
Приятна седмица!
Customer Support 2012-05-02 11:17:16
Здравейте отново, г-н Томов! Вероятната причина да не излиза целият IBAN, когато принтирате нареждането, е в настройките на Вашия компютър или принтер. Направихме няколко опита и нареждането излиза изцяло. Опитайте да принтирате документа през различен браузър. С Chrome например можете да използвате т.нар. Виртуален принтер, с който можете да "принтирате" документа като PDF файл. Винаги можем да насочим нареждането и към офис на банката, който Ви е най-удобен, за да го получите там. Поздрави от нашия екип!
Антон Томов 2012-04-27 18:32:43
Благодаря ви за отговора, но това ми беше ясно. Въпросът е, че в печатната форма IBAN-a не е пълен. Това би могло да предизвика проблем, когато тази форма се използва за доказателство за превода. Понякога е трудно да се обясни на получателя, че превода наистина е направен. Просто би било добре да изчистите този проблем в софтуера. Вие сте банкова институция все пак и е редно всичко да е перфектно.
Пожелавам ви все по-големи бъдещи успехи и приятни почивни дни!