В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.
Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.
С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.
В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.
В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.
Customer Support 2009-08-18 16:54:43
@ Wi-Fi Да, прав сте, че официалната дата за представяне на последнaта версия на виртуалното ни банкиране е 15 септември 2009г. Поздрави, Екип на ПИБ
Customer Support 2009-08-18 16:32:23
Здравейте г-н Ангелов,
Развитието на новата платформа за онлайн банкирането е ежедневна и основна тема в ПИБ АД. Напълно наясно сме, че електронното банкиране е бъдещето в ежедневните безналични разплащания и както винаги се стремим да бъдем едни от лидерите на пазара в тази насока. Стараем се непрекъснато да подобряваме приложенията и функционалността на платформата, като смятаме, че отворената комуникация с клиентите оптимизира този процес. Благодарим Ви за активното участие в блога и за множеството направени препоръки! Предполагаме, че сте запознат с официалната дата за представяне на финалната версия на електронното ни банкиране - 15 септември. Моля, проявете нужното търпение. Надяваме се на ползотворни и лоялни взаимоотношения за в бъдеще, тъй като ценим всеки един клиент на ПИБ!
Поздрави, Екип на ПИБП.П. - Когато нямате задължения по кредитната си карта, няма как банката да изисква и начислява лихва по сметката. Ако имате съмнения за което, моля изпратете ни 3 имена и ЕГН във формата за обратна връзка и посочете периода който Ви усъмнява, за да проверим детайлно случая.
Customer Support 2009-08-18 12:11:57
@ В. Трифонов
В обновения клон има реално подписване на документи, което не сме поддържали в стария. Поради тази причина има специфични настройки, които трябва да направите за да подписвате в браузера. Ако не сте ги направили, вероятно от там идва проблемът с подписването. Моля да посочите Ваш телефон или и-мейл в <a href="http://www.fibank.bg/blog/?page_id=2" rel="nofollow">"Обратна връзка"</a> за да се свържат с Вас колегите от виртуален клон и да разрешим проблема Ви.
Поздрави!
Екип на ПИБ
Посещение при клиент 2009-08-18 11:06:18
@В.Трифонов,
Ако очакваш хелп на този блог, трябва да кажеш конкретните грешки, които получаваш при работа със сертификати. От сертификати в БГ няма измъкване, всички банки са длъжни по закон да ги поддържат. Хубавото е, че настройката на браузерите е ясна и еднаква за всички браузери, във всички банки и за ел. правителство. За случаи като твоя, в който си опитал според теб всичко и не можеш да се справиш сам, ПИБ предлага <b>Посещение при клиент<b>. Защо не минеш на този вариант?
Станислав Ангелов 2009-08-17 16:29:00
:) отказах тревата отдавна. Посланието ми беше към ПИБ. Надявам се е стигнало където трябва.
Wi-Fi 2009-08-17 16:09:08
@ Ангелов
Ее, стига де - хем си професионалист, хем закриваш картата. И аз имам доста високи претенции, но с картите вече хич не съм съгласен - по ниски лихви в момента няма, а и двамата знаем нивото на картов отдел в ПИБ. Сигурно си съгласен че няма да тръгнем пак с пачките и имаше едни щипки - :) падах от смях с тях. Питам те сериозно сега - доволен ли си от ПИБ или не. Ако не - какво не ти харесва в новото банкиране, ама дай с точност. Виж че нон стоп се обясняват като ученички, на всички помагат и наситина го подобряват. На 15 септември ще има финална версия доколкото знам. Моля съпорта да ни доуточни.
Velizar 2009-08-17 16:03:19
Оффф, к'во е ясно ... добре де, и аз имах запитване/проблем преди време и от тогава имам известяване за коментарите в блога. Ето, има вариант и да не съм от ПИБ, т.е. и най-добрите като теб понякога грешат в предположенията и генералните изводи...
Станислав Ангелов 2009-08-17 15:49:02
Решението е взето и се изпълнява в момента. Интересно какво правят в блога тези дето всъщност нямат проблеми ?! ;)
Форума е за (цитат):
-------------------------------------------
В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.
-------------------------------------------
А ти към специалистите от ПИБ ли си, че не разбрах? Щото не ти схванах идеята с каква цел се вихриш във форума/блога ... може да не отговаряш. Ясно стана мисля.
Velizar 2009-08-17 15:37:39
Със сигурност проблемЪТ има решение, но то едва ли е във форума/блога.....
Станислав Ангелов 2009-08-17 15:22:52
Напълно те подкрепям :) , на повечето банки ще им отива табелка 'с тегави професионалисти не работим, само с наивни начинаещи'. И отново си прав, никоя уважаваща себе си банка не би си позволила да дръпне лихва >18% върху лични пари на клиента. Подобен абсурд явно само в България е възможен. Няма проблем. Закривам кредитната карта и проблема е решен. Мога с, мога и без. Да му мислят доволните клиенти :)
Лек да е!