В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.

Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.

С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.

В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.

В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.

Коментари

  1. Здравейте,
    от година и половина съм клиент на банката и избрах ПИБ заради добрата им система за е-банкиране. Но съм доста разочарован от този нов FlexCube.Искам да помоля уеб разработчиците да тестват сайта не само с Internet Explorer и Firefox. Тествайте сайта със OPERA browsera там CSS-ът ви наистина куца. Да не говоря че аз мразя Internet Explorer поради многото секюрити проблеми пък и не ползвам Windows за е-банкиране. Като цяло много съм доволен от обслужването но ако до няколко месеца не се подобри сайтът за е-банкирането съм принуден да мигрирам към друга банка която работи добре с Opera browser.
    Поздрави,
    Благой

  2. Стига де, оляхте се вече не пасем трева. Банките в България /всички до една!/ са на светлинни години дори от държавните банки в европа, да не говорим за частните. Банката се сменя когато се наложи и това всеки сам да си решава. Наличието на форума е един голям + за ПИБ и на мен лично ми дава надежда за реално подобряване на услугите, но с него не бива да се злоупотребява. Нормално е да има критики, дори невярни такива, но всеки от нас има глава на раменте, а и в случая е важна най-вече реакцията на банката.

    И тъй като стана дума ... и един голям минус: имам VISA от ПИБ и като тегля от автомат на ПИБ ми се дърпа една доста сериозна такса (1 лев + 1%) с която не съм съгласен, а и не мога да разбера от къде идва тази висока такса. Ако тегля от чужд автомат ясно, но защо я има и при собствените автомати?! Тази такса създава едно неприятно чувство в картодържателя и мисля, че това само вреди на имиджа на ПИБ.

  3. Здравейте ПИБ,

    Доста критики отнесохте по повод новото интернет банкиране. Мога да кажа че спрямо моето светоусещане аз съм преуспял и доволен мъж от живота, постигнал всичко сам – не търпя недоизкосурени неща и липса на професионализъм. Да си призная, издразни ме в началото вашето е-банкиране, което не беше толкова пипнато, както всички други ваши услуги, обслужване и цялостна комуникация. Имам 5 фирми, финансово изцяло поверени в ръцете на ПИБ. Заявявам че съм доволен от вас..няколко пъти писах хвалби към ваши служители. Клиент съм от 8 години и не ви заменям за никоя друга банка. Между другото искам да споделя че съм завършил висшето си образование в Канада – вие по нищо не отстъпвате на тамошните ви колеги относно търговско банкиране. Очаквам новото ви представяне. Успех!
    За недоволните – банка не се сменя поради тази причина, след като неколкократно се извиниха от ПИБ и дадоха резонен срок. Това е мащабна инвестиция господа програмисти – вие трябва да го знаете. А също като очаквате нещо наистина добро – точен срок за ИТ имплементиране трудно се дава. Чакате 6 месеца, така 1-2 седмици плюс минус около нова година ще изтърпите.

  4. Аз пък свикнах с е-банкирането. Вярно че го представиха малко дървено, но после го пипнаха и ще сколасаме до края на годината да ни го оправят. Въпрос на навик според мене...

  5. Съгласен съм че предишната версия беше по-добра, но все пак сега подобриха сигурността. Може interface-a да не е от най-актуалните, но все пак аз залагам на сигурността. От ПИБ се погрижиха и засега разчитам на електронния си подпис нужен за виртуалното банкиране. Това поне е сигурност от 21-ви век. За мен е най-важното, а за напредналите компютърджии – може да не им е толкова стилистично изпипано,но заради тези детайли банка не сменям. Ако ще го наречете безхаберие от ПИБ ок, но хората казаха че до края на годината ще го направят „цветно” и по-приятно за ползване...

  6. Моите нерви бяха дотук. Казвам едно ГОЛЯМО "СБОГОМ" на ПИБ, и повече никога няма да се занимавам с такива...........

  7. >Customer Support казва:
    >04.09.2008 в 15:22
    >Уважаеми клиенти,
    >В момента работим усилено с цел до края на годината да предложим нова, подобрена >версия.
    Както писахте срока беше края на годината - (не сте написали коя , но предполагам че сте имали предвид 2008-ма.)
    Един месец по късно - wиждам че срока е вече неопределен - някъде в началото на 2009-та
    Ще задам въпроса си така: КАЖЕТЕ ТОЧНА ДАТА включваща поне месец и година !
    На маймуни ни обърнахте с това банкиране.
    @Customer Support очаквам точната дата на пускане на "обновеното" банкиране.

  8. Уважаеми клиенти, За нас клиентът е на първа място и Ви уверяваме че констатираме всички конструктивни мнения и критики. За да правим анализ на Вашите желания селектираме публикуваните коментари. В момента се разработва и тества новата версия на интернет банкирането на ПИБ с цел да предложим подобрен вариант – ние ценим Вашето мнение и се извиняваме за неудобството. Ангажирахме се със срок – за тези, които остават лоялни към ПИБ ще ползват услугите на обновено интернет банкиране от началото на 2009 г. Оставаме на разположение. Екип на ПИБ

  9. Здравейте,

    Напълно подкрепям идеята на г-н Василев, тъй като вече предложих feedback section за ползването на online банкирането!

    Сложете един pool за всяко мнение и предложение и така ще може съвсем ясно и демократично да изрази мнението на потребителите, което уж трябва да е на първо място.

    Това трябваше да се направи още преди да се пусне официално новата версия на online банкирането, за да могат ясно да си проличат плюсовете и минусите на предложената система.

    А това кое колко време отнема, да не го обсъждаме! При достатъчно добре мотивиран екип от добри програмисти, нещата стават достатъчно качествени и достатъчно бързо. Аз също съм програмист и ми е пределно ясно.

    По един release на година ли планирате бе, хора?!
    Я се стегнете! Такава стабилна банка с някъв пиклив софтуер да се излага толкова месеци вече! Е, `ми има значение как изглежда и дали работи както трябва!

    А до Иво: прав си. gap също е прав. Трябва констуктивна критика, Също така обаче от ПИБ трябва да се размърдат и да оправят нещата, защото хората престават да изполват услугите им, което много се съмнявам да е в техен интерес!

    Поздрави,

    Мартин Тодоров

  10. Бих искал да добавя и едно предложение. Уважаеми хора, отговорни за функционирането на сайта. Забелязвам, че на много забележки отговоряте по начин, който показва, че според Вас нащата са си наред, а клиентът не е наясно. Това не е правилен подход, ако клиентът е на първо място за Вас. Защо не направите така: направете на отделна страница списък с направените забележки (обединете тези, които се повтарят). Отворете страницата за всички потребители, които да могат да подкрепят или отхвърлят забележката. Така ще получите по-обективна информация и, ако наистина го искате, ще обърнете внимание на това какви искат Вашите клиенти,м а не какво според Вас представлява интернет банкирането. Ще бъде жалко, ако упорито защитавате това, което в момента предствалява интерфейса, докато Ваш клиенти си закриват сметките именно заради неудобствата.

Коментирай