В началото на май Първа инвестиционна банка премина към новата банкова информационна система Flex Cube.

Flex Cube е напълно централизирана и интегрирана основна банкова система за банкиране на дребно, корпоративно банкиране и инвестиционно банкиране. Flex Cube е системата с най-големи възможности за допълнително повишаване на качеството й, гъвкавост и приспособимост от всички основни банкови продукти.

С въвеждането на новата система се промени ползваният софтуер от Виртуалния банков клон на ПИБ.

В интернет пространството станахме свидетели на много обсъждания и коментари свързани с интегрирането на Flex Cube.

В блога на Първа инвестиционна банка имате възможността да се обърнете пряко към нашите специалисти. Отворени сме за коментари и препоръки от ваша страна свързани с интернет банкирането на ПИБ и с удоволствие ще изслушаме всяко едно мнение и ще отговорим на всички ваши въпроси.

Коментари

  1. не мога да осъществя вътрешно банков превод.инсталирах капиком.поправих настройките в тоолс менюто и пак не става.като го подпиша и така си остава.никакво развитие.къде може да е проблема.преди пеинсталирането на компютъра ми никога не съм имала този проблем.====00

  2. Здравейте, Христо, За да бъде отразена една трансакция по Вашите сметки, е необходимо тя да бъде осчетоводена, а това отнема известно технологично време. В тази връзка, бихте могли да използвате справката "Картови авторизации" във Виртуалния клон, която Ви дава информация за използването на Вашите карти в реално време. Надяваме се, че с това сме били полезни. Поздрави! :-)

  3. Не съм преглеждал всички мнения, може да се повтаря моето

    В момента има значително забавяне при отчитането на транзакции с креситни карти в онлайн банкирането. Дадено операция понякога се отбелязва чак седмица след реалната дата. В същото време чрез смс известяването винаги актуализацията е максимално точна.

    Не може ли по някакъв начин и в онлайн банкирането промяната да се отразява своевременно? Очевидно информацията я има след като смс центъра за известяване я препраща.

  4. Здравейте, Иван! В полето можете да въведете 35 символа, като самата система не Ви позволява повече. Направихме справка и целостта на реда е запазена. Молим да опитате с нов печат на документа, като прегледате за настройки на принтера, които евентуално ограничават полето, което се отпечатва. И честит имен ден. С пожелания за крепко здраве и много успехи от екипа на ПИБ!

  5. Формата за кредитен превод позволява въвеждането на 35 символа като основание за плащане, но при отпечатване на хартия (след като е вече обработен превода и натискайки иконката за печат), последния символ не се отпечатва. Не е фатален проблем, но моя случай точно на тези позиции се съдържа число и не мога да го отпечатам цялото (вместо 156 се отпечатва само 15). Преводът е вече обработен и не мога да го редактирам.

  6. @Geri, Необходимо е всяка една от фирмите, които представлявате да има регистрация за електронно банкиране във Виртуалния банков клон на ПИБ. Вие трябва да сте регистрирана като пълномощник във всяка една от регистрациите за виртуално банкиране. Можете да подписвате платежни нареждания с Ваш личен електронен подпис. Поздрави, Екип на ПИБ

  7. Здравейте,счетоводна кантора съм и обслужвам клиенти.Мога ли с моя електонен подпис да правя електонно банкиране на клиентите ми /от тяхните разплащателни сметки/,след като ме упълномощят за това.

  8. Здравейте, доскоро не беше така за преводите по собсветни сметки . Много след работното Ви време съм си пускала превод собсветни сметки от разпл. сметка към депозит и след няколко минути преводът се изпълняваше , сега вече не . Също така превод от разпл. сметка на лицето X към разпл. сметка на лицето Y в една и съща банка се изпълняваше отново за минути след работното Ви време .
    Явно политиката е сменена , за огромно съжаление ... :(

  9. @quintessence Виртуалният клон приема плащания 24 часа в денонощието, а счетоводната обработка на плащанията става в определени часове. След приключване на счетоводния ден в 19ч. започват да текат вечерни процедури в централната банкова система и приключват около 3 часа сутринта на следващия ден.Тези процедури са необходими, за да бъдат извършени всички операции по олихвяване и осчетоводяване на всички сметки в банката и няма как да бъдат избегнати.Това означава, че ако се нареди превод до 18.30 ч. датата ще е текущата, а след този час ще е следващата счетоводна дата. Поздрави, Екип на ПИБ

  10. Здравейте, защо вече преводите направени след работното Ви време се изпълняват чак на другия ден ?
    Визирам вътрешнобанков превод ( между кореспонденти в 1 и съща банка и превод собствени сметки ) .
    Също така и депозитите на 16-ти подадох заявка за откриване на депозит , която беше одобрена на 17 рано сутринта , което е както преди , тъй като не откривате депозити в извън работно време , но направих превод от стария депозит към новия на 17ти и чак днес сутринта беше одобрен и така губя 1 ден от лихвата ( все пак има предупреждение , че се разваля депозита смятам , че е коректно веднага да се обработи , макар и в извънработно време; в банков клон веднага ми правят превода в работно време ) .
    Превод собствени сметки доскоро се изпълняваше до 2 минути , ако не греша сега чак на другия ден . Вътрешнобанков превод се обработваше до към 15-тата минута , сега пак на другия ден . На някакъв временен проблем ли се дължи това или сте сменили политиката за банкиране ?

Коментирай