Уважаеми дами и господа,

Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.

С уважение,

Светослав Молдовански

"Оперативен директор"

Коментари

  1. @diiid Благодарим за мнението Ви. Очаквайте финална подобрена версия на виртуланото ни банкиране съвсем скоро. Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Последният коментар е изтрит поради нецензурно изказване.

  3. Аз съм много доволен от банката. С интернет банкирането съм ОК, а за интерфейса казаха хората че ще пускат финална версия, която очаквам да е отлична. А че контрагента ти си е сменил ИБАН-а от ПИБ не са ти виновни...не прави от мухата слон.

  4. Здравейте,
    как може да подобрите следният казус, превеждам пари на контрагент записам като шаблон, без да погледна, че на новата фактура има нова банкова сметка, нареждам парите по старата банкова сметка, банката получател е изпратила основание за връщане на парите "закрит IBAN", браво, но аз по никакъв начин не виждам че преводът, че е върнат, нито основанието в интернет модула виждам само "осчетоводен". Та вместо да спестя време и пари сега платих още 43,15 ст. и пак загубих време, гориво и пари да отида и да платя на ръка тази фактура.
    1. Моля Ви седнете и помислете как да работи този интернет банков модул в услуга на клиентите Ви, а не само да отбивате номера, че имате такъв.
    2. Вместо да ходя намусен в банката и да губя време на служителите Ви с такива "дребни" проблеми и да си спестим време и пари
    3. И сложете бутона с "Изпращане на коментара" под кода за защита от спам, а не е лошо коментара вдясно да го преведете на български :)

  5. @Иван
    При преинсталиране на операционна система, в случая Windows, сертификатът би трябвало да се експортира на отделен носител, след което да се импортира отново в новата система (по този начин се запазва идентификацията т.е. сигурността). Колегите от интернет клона на ПИБ АД съветват при всяка промяна, когато имате съмнения за функционалността да се свързвате с тях, за да отговорят на въпросите ви и да укажат нужното съдействие. Интернет клон: 9100199, 9100164, 0700 12 777(денонощно), КОЛ Център на ПИБ АД 0800 11 011 (безплатен за абонати на БТК), e-mail на виртуален клон e-bank@fibank.bg, и страница за управление на сертификати http://www.fibank.bg/bg/page/98/tab/264. Запознайте се с указанията в посочения линк; трябва да направите нова регистрация за сертификат по индивидуална политика на ПИБ и след потвърждаване от фронт офис да изтеглите новия подпис.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  6. Имам голям проблем, преинсталирах си уиндолса(мъкааа, бъгав до безобразие) и сега не ми дава да си изтегля сертификата отново пише ми кей нот фаунд. Само не ми казвайте, че трябва да правя регистрацията отново.

  7. Здравейте г-н Иванов,
    Телефонът на Виртуален клон е 0 700 12 777. За всички проблеми, свързани с електронно банкиране се обръщайте към нашите специалисти. Във вашия случай е трябвало да спазите указанията за генериране и инсталиране на подпис по индивидуална политика на банката, дадени на сайта, т.е да изтеглите сертификата си със същия браузер, с който е направена заявката. За помощ можете и да ни пишете на адрес e-bank@fibank.bg.
    Поздрави,
    Екип на ПИБ

  8. Описаният по-горе проблем беше успешно разршен с помощта на служителка на име Диана. Използвам случая с този пост да и благодаря за професионализма и коректното отношение.

  9. Здравейте. Опитвам се да си направя онлайн сметка, като за целта трябваше да направя заявка за сертификат. Направих заявката, получих линк към сертификата, но ми се изписва следното съобщение: Status: 4 (Key is not found). Обадих се на телфон 0800 11 011, където сънлива (или отегчена) служителка не можа да ми даде конкретно обяснение какво точно не съм направил както трябва. Трябвало да си платя таксата от 5 лева и да заявя нов сертификат. ОК, но къде ми е гаранцията, че този проблем няма да го има и следващия път? Други банки са направили много подробни указания, със снимки ТОЧНО какви действия трябва да се извършат - вашата банка не си е дала този труд да улесни криентите си. Поради това аз не мога да получа услугата, заради която съм се обърнал към вас, а това на практика обезсмисля оставането ми като ваш клиент.

  10. И ако пак го направите само за ИЕ, ще ви пратя нейча касапина.

Коментирай