Уважаеми дами и господа,
Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.
С уважение,
Светослав Молдовански
"Оперативен директор"
Maria 2008-10-28 15:05:14
z puk sum dovolna ot internet bankiraneto, ochakvam po-dobur interface, no puk lesno se orientiram, kogato triabva da preveda ot debitnata mi karta zadulhjenieto po kreditna. Poruchah si elektronen podpis i s nego si pravia prevodi za drugi banki, a kogato imam vuprosi kolegite vi ot virtualnia klon sa dostatuchno lubezni, za da mi otgovoriat burzo I tochno.
valio 2008-10-27 14:24:25
Да но има разлика между 2-те дати ето пример:
В е-банкирането:
21/08/2008 18/08/2008 006ZCMG082342372 Плащане / отмяна ПОС ..
25/08/2008 20/08/2008 006ZCMG082380650 Плащане / отмяна ПОС ...
Същите плащания в известието по пощата са записани като:
20.08.2008 18.08.2008 Покупка - ...
22.08.2008 20.08.2008 Покупка - ...
Направих разпечатка. Когато имам път към банката ще ви ги предоставя.
Между другото при извадка за период в е-банкирането данните са подредени хаотично, въпреки че е избрано да има "Сортиране: Възходящ", каквото и да означава това :)
Customer Support 2008-10-24 13:32:23
Здравейте valio, Не би трябвало да има разминаване на дата на осчетоводяване и системна дата. Моля сверете данните отново. При евентуални констатирани разминавания, моля посетете някой от нашите офиси – клонова мрежа http://fibank.bg/inside.php?language=1&parent=63 Би било добре предварително да принтирате извлечение от ВБК, с което да направите справка на фронт офиса. Поздрави. Екип на ПИБ
valio 2008-10-23 16:59:14
Аз ви бях изпратил e-mail точно по този въпрос, но така и не ми отговорихте затова ще пиша и тук.
Има ли някакъв начин в е-банкирането да се открие датата на осчетоводяване?
При сравнение на единственото извлечение което получих за последните 6 месеца със е-банкирането се оказа че има разминаване от няколко дена между нея и системна дата, което прави невъзможно смятането на задълженията около отчетния период.
И една препоръка. Би било хубаво да могат извлеченията да се получават по e-mail вместо по пощата.
Валери Дачев 2008-10-22 17:54:37
Благодаря за бързата реакция и даденото разяснение! Бих Ви предложил поясненията тук да присъстват под някаква форма в новата версия на електронното банкиране (напр. като иконка до съответния термин, като информацията излиза в popup, или нещо подобно).
Customer Support 2008-10-22 17:48:14
@ Валери Дачев и Дамян: При извършване на плащания с банкови карти, без значение дебитни или кредитни в информационната система на ПИБ се отчитат 2 дати на дадена транзакция – аналогично те се отразяват във ВБК. Те са – дата на изпълнение на транзакцията/вальор на транзакцията и дата на осчетоводяване/системна дата. (Във ВБК при „сметки на клиент” се отчитат полета нетно/текущо салдо и неизчистени средства. Нетно салдо отразява текущия баланс, а при извършена транзакция с карта съответната сума се отразява при неизчистено салдо /в случая имаме вальор на транзакцията/, като сумата не се приспада, а се блокира от нетното салдо. След дата на осчетоводяване, сумата се приспада от нетното салдо и се занулява от неизчистени средтсва. При извлечение от сметка се отразяват системната дата и дата на транзакцията/вальор). За търговец, на когото плащате или отчетна дата на банкомат (дата на плащане/на извършване на транзакцията) се счита вальорът, тоест плащането е осъществено и гарантирано от Casys International и ПИБ. Осчетоводяване на транзакция и дата на отразено счетоводно събитие за ПИБ е системната дата, която отразява реалната дата в интерес на банката (дата на осчетоводяване се взима предвид при отчетните периоди на кредитни карти). Поздрави! Екип на ПИБ
Валери Дачев 2008-10-22 14:50:33
Същият въпрос имам и по отношение на кредитните карти - имаме системна дата, дата на изпълнението и отделно датата, на която фактически е извършено плащането. Коя от всички тези дати се взима предвид при определянето на отчетния период при кредитните карти? Например, ако съм платил нещо с кредитната си карта на 15-то число, системната дата е 17-ти, а датата на изпълнение - 21ви, в кой отчетен период влиза това плащане?
Дамян 2008-10-22 14:45:21
Здравейте!
Какво означава системна дата и дата на изпълнение, които се различават до три четири дена. И при коя от тях се счита че е извършена банковата операция?Това е важно за мен защото при плащане на сметки към EVN, БТК, мобилен оператор и др. от банкомат чрез картова дебитна сметка, може да се пресрочи крайната дата за плащане, а тогава клиента търпи санкции или най-малкото си има проблеми. Затова е необходимо да се знае кога се осчетоводява транзакцията/банковата операция/.
Поздрави!
Владо 2008-10-22 09:37:41
Благодаря за отговора и за бързата реакция,
точно за картови транзакции ставаше дума и вторник вечерта транзакциите ми бяха отразени!
Поздрави и дано скоро оправите интерфейса, защото доколкото мога да разбера той е основната причина за недоволството от новото банкиране, а не ядрото на флекскюб!
Хубав ден!
Vasko 2008-10-21 17:39:30
Здравейте,
Преди време се опитвах да ви изпратя е-мейл, но останах без никакъв отговор.
Предпоръчвам ви да си оправите интерфейса на електронното банкиране, защото е изключително user-unfriendly. Предишният беше много добър, сега изглежда като страница правена от 10-годишен.
Cheers