Уважаеми дами и господа,
Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.
С уважение,
Светослав Молдовански
"Оперативен директор"
Customer Support 2008-10-21 16:10:08
Здравейте г-н Дачев, обработката на транзакци с банкови карти от петък, събота и неделя се осчетоводяват на втория работен ден - тоест днес (вторник). Затова не е отразено салдото в интернет банкирането – в момента тече осчетоводяване, така че най-вероятно то се е отразило и при Вашите салда или ще се отрази по-късно днес. Поздрави! Екип на ПИБ
Валери Дачев 2008-10-21 14:45:08
@Customer Support: В момента наблюдавам салдата по сметките си. Последната актуализация на картовата ми сметка е от 17ти (т.е. от преди четири дни). В този период имам няколко тегления без те да са отразени в електронното банкиране. Склонен съм да разбера това, че плащанията извършени с кредитната карта пристигат със закъснение, но тези с дебитна карта от вашата картова система... някак ми е непонятно.
Customer Support 2008-10-21 14:26:18
Здравейте Владо, Забавената промяна в следствие на какви транзакции е – вътрешни преводи, преводи за друга банка, операции с карти...? Моля уточнете, за да можем да Ви съдействаме. Пишете ни на vtzankov@fibank.bg. Поздрави! Екип на ПИБ
Валери Дачев 2008-10-21 14:12:07
@Владо: Забелязвам същото. До скоро промяната се отразяваше моментално. Сега забавянето е просто убийствено!
Владо 2008-10-21 14:05:33
Не мога да разбера, защо промяната в салдото на сметките ми става след 2-3 и повече дни?
goroo 2008-10-18 23:04:18
9100199
Йордан 2008-10-18 12:07:52
Моля поне някъде на сайта за онлайн банкира на видно място да има телфон, на който клиент може да получи съдействие.... да се "прибори" със системата и да не си троши нервите!
аз от доста опита немога да пратя нещо толкова елементарно, като вътрешен (за ПИБ) превод... а съм в софтуерния банш от 15+ години ... и поне до сега по не интуитивна система не бях виждал...
с най-добри пожелания за
Й.
Customer Support 2008-09-29 15:00:28
Здравейте Мартин, Минималната възрастова граница за издаване на револвираща международна кредитна карта от ПИБ е 18 години. Няма горна възрастова граница за издаване на такава карта (във Вашия случай Visa Classic). Друго основно изискване е клиентът да има трудов договор поне от 6 месеца или пенсионно решение, на която база отпускаме кредитен лимит. Ако клиентът е пенсионер и неговата/нейната пенсия се превежда по сметка в ПИБ, не се изисква пенсионно решение. Поздрави, Екип на ПИБ
Мартин 2008-09-27 17:35:20
Моля да ми помогнете, тъй като не видях никаде информация - има ли изисквания за възраст при кандидатстване за кредитна карта Виза Класик ?
Customer Support 2008-09-26 10:21:03
Здравейте г-н Николов, Колегите от IT отдела ще се постараят да предоставят и демо сайт в полза на клиента. Да, очаквайте и тази опция. Поздрави, Екип на ПИБ