Уважаеми дами и господа,

Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.

С уважение,

Светослав Молдовански

"Оперативен директор"

Коментари

  1. Здравейте г-н Дачев, обработката на транзакци с банкови карти от петък, събота и неделя се осчетоводяват на втория работен ден - тоест днес (вторник). Затова не е отразено салдото в интернет банкирането – в момента тече осчетоводяване, така че най-вероятно то се е отразило и при Вашите салда или ще се отрази по-късно днес. Поздрави! Екип на ПИБ

  2. @Customer Support: В момента наблюдавам салдата по сметките си. Последната актуализация на картовата ми сметка е от 17ти (т.е. от преди четири дни). В този период имам няколко тегления без те да са отразени в електронното банкиране. Склонен съм да разбера това, че плащанията извършени с кредитната карта пристигат със закъснение, но тези с дебитна карта от вашата картова система... някак ми е непонятно.

  3. Здравейте Владо, Забавената промяна в следствие на какви транзакции е – вътрешни преводи, преводи за друга банка, операции с карти...? Моля уточнете, за да можем да Ви съдействаме. Пишете ни на vtzankov@fibank.bg. Поздрави! Екип на ПИБ

  4. @Владо: Забелязвам същото. До скоро промяната се отразяваше моментално. Сега забавянето е просто убийствено!

  5. Не мога да разбера, защо промяната в салдото на сметките ми става след 2-3 и повече дни?

  6. 9100199

  7. Моля поне някъде на сайта за онлайн банкира на видно място да има телфон, на който клиент може да получи съдействие.... да се "прибори" със системата и да не си троши нервите!

    аз от доста опита немога да пратя нещо толкова елементарно, като вътрешен (за ПИБ) превод... а съм в софтуерния банш от 15+ години ... и поне до сега по не интуитивна система не бях виждал...

    с най-добри пожелания за
    Й.

  8. Здравейте Мартин, Минималната възрастова граница за издаване на револвираща международна кредитна карта от ПИБ е 18 години. Няма горна възрастова граница за издаване на такава карта (във Вашия случай Visa Classic). Друго основно изискване е клиентът да има трудов договор поне от 6 месеца или пенсионно решение, на която база отпускаме кредитен лимит. Ако клиентът е пенсионер и неговата/нейната пенсия се превежда по сметка в ПИБ, не се изисква пенсионно решение. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. Моля да ми помогнете, тъй като не видях никаде информация - има ли изисквания за възраст при кандидатстване за кредитна карта Виза Класик ?

  10. Здравейте г-н Николов, Колегите от IT отдела ще се постараят да предоставят и демо сайт в полза на клиента. Да, очаквайте и тази опция. Поздрави, Екип на ПИБ

Коментирай