Уважаеми дами и господа,

Благодарим на всички клиенти, които през последните 3 месеца ни изпращаха своите конструктивни предложения и препоръки за по-доброто, улеснено и клиентски-ориентирано функциониране на Виртуалния банков клон. В момента Първа инвестиционна банка работи активно по интегрирането на Вашите препоръки и очакваме до края на годината осъвременената версия на интернет банкирането да бъде пусната на живо.

С уважение,

Светослав Молдовански

"Оперативен директор"

Коментари

  1. Очакваме с нетърпение новата версия.
    Предвиждате ли да пуснете демо сайт, на който клиентите предварително да могат да се запознаят с нея?

  2. @ Иван, Гавраил и Величко Уважаеми клиенти, в този блог на няколко места публикувахме обяснения и разяснения относно новата версия на интернет банкирането. Поднесохме и извинения за това, че ви причиняваме неудобства. Ангажирахме се в срок до края на настоящата година да ви предложим нова осъвременена версия на on-line банкирането. Благодарни сме на клиентите ни, които проявяват разбиране и преустановиха писането на неконструктивни коментари. Поздрави, Екип на ПИБ

  3. Хора от ПИБ,

    Страшно е НЕКАДЪРНА новата система за интернет банкиране.

    Искам просто и да излея някъде яда, който трупам всеки път когато ми се наложи да я ползвам.

    Фирмата дето е правила тоя flexicube, забелязвам, е индийска. И тая система е пусната през 90те. Предполагам интерфейса не е пипан от тогава. Със сигурност са се поскъпили да наемат дизайнер и са оставили нещата според вижданията на някой мързелив индийски разработчик. Това че Oracle са ги взели едва ли ще промени нещо.

    Сещам се, че на отдела по поддръжка му се е разказала играта. Ако наистина си давате зор да направите нещо за хората - ясно ми е че доста работа ви чака.

    Обаче вашата вина като банка е, че сте се съгласили изобщо да вземете тая система, или че не сте се преборили да не ви я наложат.

    Просто ми се повдига от неестествеността и безумието в тая система!

    @Customer Support
    Статистиките може да са се вдигнали защото старите клиенти трябва да преборят инерцията, за да ви напуснат. А като цяло със сигурност ще наблюдаваме ръст в инернет банкирането. Така че не бързайте да се хвалите със статистики.

    Спирам!

    --
    В

  4. Браво Иван. Тези от банката така и не разбраха, че клиентите им не са овце за да бъдат разигравани и да се измъкват с несъществени обяснения като некомпетентните препоръки да се обадим на някой телефон за нашия проблем. След като съм дошъл до банковия клон трябва да получа по-компетентен съвет и по-бързо обслужване отколкото да се съветвам по някакъв телефон, от където евентуално ще ме пратят отново в банков клон. Обучете си персонала за интернет банкирането, защото времето все пак е скъпо за всеки от нас.

  5. Е поне малко го пипнете това и-нет банкиране, да е поне малко по удобно. Не виждам какво толкова сложно има да се прави чак до края на годината. Някой козметични неща стават за половин ден време.
    Хайде успех и дано си заслужава чакането, ако остане това положение след нова година ще се местя. Колкото и да ми е удобно вашето обслужване, но повечето неща правя през и-нет и ходя рядко до клон на банката.

  6. ne moga da razbera koi moze da reshi, che moderiraneto na edin blog e zaplaha. tuk ima hora,koito izpolzvat ton,koito az lichno ne bih toleriral na sobstvenia si blog. chudia se kak horata ot pib vse oste ne sa zapochnali da redaktirat slovobludstvata.
    pak kazvam, che sum optimist i niama da si smenia nikoga bankata. chakam kraia na godinata da napraviat korekziite po site-a
    pozdravi,
    emil

  7. Ахм... това горното като заплаха ли трябваше да прозвучи и за кого?

  8. Уважаеми клиенти, В момента работим усилено с цел до края на годината да предложим нова, подобрена версия. С готовност разглеждаме всички конструктивни предложения относно интернет банкирането и взимаме предвид препоръките, които сме получили. Желанието ни е блогът и конкретно темата за интернет банкирането да даде платформа за всички рационални мнения и препоръки на клиентите. Последващи неконструктивни мнения в тази тема ще подлежат на модериране. Екип на ПИБ

  9. След провала с въвеждането на FlexCube, моля да ми обясните защо на мястото на все още активния ми сертификат за достъп до виртуалния клон (който беше безплатен) ми предлагате да ЗАКУПЯ нов, също софтуерен, но с валидност само 1 година. Пътувам често и не мога да се съобразявам с датата на която ще изтече валидността на сертификата за да го подновявам в 10 дневен срок (поне това е условието за подновяване на УЕП). И моля не препоръчвайте толкова активно (агресивно) да използвам УЕП - клиентите ви също могат да мислят…

  10. Да мисля, че е на Датамакс. Там определено нямах проблемите които ги имам сега с електронното банкиране. Много глупав ход беше да преминават исцяло на тази система преди да му бяха направили необходимите тестове. Най-малкото можеше да работят и двете версии за известно време да се види кое куца и да си кажат хората кое не им харесва. Явно на банката и липсва качествено QA :-(

Коментирай