Уважаеми клиенти,
Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.
В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.
За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.
За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.
При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.
Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.
Очакваме Ви!
Екипът на ПИБ
luitop 2009-05-25 23:34:28
Здравейте! От 4-5 дена забелязвам, че във ВБК изчезна секцията "Кредити" от меню "Справки". Промяната настъпи в деня, в който закрих своя разплащателна сметка /подчертавам, че не беше тази, която обслужва заема/. Извърших го в банков офис, служителката се ангажира да изтрие закритата сметка от ВБК, но с нея "изчезна" и кредитът ми. :-))) На какво може да се дължи това? Беше удобно да наблюдавам движението по заемната си сметка. Благодаря!
Але 2009-05-22 21:57:40
Привет на екипа на ПИБ,
тъкмо ползвах за първи път обновената версия на виртуални клон.
Искам да изкажа много доброто си впечатление и благодарности за подобренията.
Продължавайте все така в този дух. (за първата версия на FlexCube-a си ви критикувах здраво, е сега е време за похвали).
Customer Support 2009-05-22 16:44:41
@ E.Antonov,
Благодарим за дадените предложения. Препратени са към колегите от Виртуалния банков клон и ще бъдат разгледани.
Поздрави,
Екип на ПИБ
E.Antonov 2009-05-21 23:41:46
Здравейте.
От 3 дни ползвам обновения виртуален клон. Имам следните feature requests:
1) в мейл системата: нека не се показва пълния текст на съобщенията в списъка със съобщения, а да излиза само съкратен списък - дата, от клон, заглавие. потребителя да клика заглавието и така да отваря съобщението в нов екран, де факто както се прави в абв.бг и другите пощи. така имаме по малко информация по екрана с възможност да видим по дълъг списък от съобщения. нека на новия екран да е възможността за reply
2) добавете си флаг за "прочетено" съобщение. най-вляво горе синьото каре ми пише "имате едно съобщение" дори след като съм си го видял. прилъгах се че имам ново. нека ми показва само колко нови имам
3) почистете малко интерфейса от излишните графични елементи - претрупан е. горе менюто и ляво менюто нека останат както са си ама примерно като гледам екрана с баланси по сметка и в средата на екрана в основното пространство има някаква синя таблица в която ми е списък със сметките , където мога да кликам дали искам баланс, извлечения алабала - тая таблица заема излишно много пространство за толкова малко информация в нея. а и на бял фон информацията би била далеч по просто и естетично за гледане нещо
4) присъединявам се към другите потребители - и в тази и предната версия липсва нещо важно - дашборд. хубаво е потребителя да избира какво да вижда за начален (home) екран. айде и аз съм девелопър и мен често не ми се играе да разработвам гъдели за потребителите, това е финансово приложение и е нужно малко повече удобства. айде и да не разработите пълно-функционален дашборд, поне на първо време пооправете началния екран да съдържа полезна информация, без да кликам 10 пъти до нея - текущите салда за всички сметки с техните iban-ове, мойто последно влизане с IP-то, колко нови съобщения имам, новини от банката (някакви кратки в микроблог стил съобщения) - всичко това подредено да се събира на един екран, без да скролирам много надолу. погледнете epay и по-предната си версия (тази без flexcube) - там беше по-добре
5) история на влизанията ми в системата - ip, дата, час и време на престой до logout. да е достъпна от дашборда и меню "настройки". всеки ред от историята да е линк и при клик да отваря резюме на въпросната сесия: какво е правил потребителя. достатъчно е следния списък: дата и час на влизане като първи ред и последен да е дата и час на излизане. между тях с дата и час да има само важните действия - създаване на нова сметка, парични преводи, смяна на парола, писане/отговор на съобщение, плащания, добавяне/триене кореспонденти за плащане и евентуално други важни
Изписах достатъчно и мисля ви дадох материал за разработка. надявам се да ме послушате.
Лека работа и успех.
Е.Антонов
Пламен Димитров 2009-05-21 14:12:21
Здравейте,
Поздрави за обновената страница. Най-вече се радвам на възможността да кръщавам сметките си с удобни и лесни за мен имена. В тази връзка Ви пиша и моя коментар:
След като смених имената на две от сметките си, връщайки се в "Баланс по сметка", там стояха старите имена. Трябваше да излезна и влезна наново в системата, за да се покажат променените имена на сметките. Не е кой знае какво, но все пак е некоректно поведение на системата, което може да се изглади.
Поздрави,
Пламен Димитров
Customer Support 2009-05-20 15:58:10
Здравейте г-н Горчилов, Процедурата по регистрация е изключително опростена. Попълването на формата за регистрация и заявката за подпис по индивидуална политика на ПИБ се извършват преди да отидете в банков клон. Това е възможно, защото регистрацията не изисква да посочвате сертификат. След потвърждаването в банков салон просто влизате в клона и регистрирате сертификата си. Поздрави! Десислава Иванова Директор "Интернет клон"
Customer Support 2009-05-20 15:58:01
Здравейте г-н Душев, Началната страница в обновения клон зарежда Баланс по сметка, от където можете да се прехвърлите във всички останали справки по сметките чрез линкове. Не е възможно Вие да задавате информацията в този екран. Поздрави, Екип на ПИБ
Customer Support 2009-05-20 14:39:35
Здравейте г-н Димов, благодарим за споделеното мнение. Алтернативен начин за получаване на потвърждаващия код от paypal, epay и други e наличие на регистрация за SMS известие при извършване на транзакция с карта. Поздрави, Екип на ПИБ
Ники Горчилов 2009-05-20 00:51:09
@ПИБ: поздравления за обновената версия. Аз лично бих препоръчал да опростите значително първоначалната регистрация, когато потребителят избере опцията за ваш сертификат. Ходенето два пъти до ваш клон е меко казано нелепо.
@Димов, не виждам защо ви се налага да ходите до банков клон. Четирицифреният код се вижда и през виртуалния клон.
Антон Душев 2009-05-19 22:59:30
Имам ли възможност в обновения ВБК да извърша настройка коя информация да ми се показва като начална страница по default? Сега ми се визуализира "БАЛАНС ПО СМЕТКА", което лично за мен е второстепенно по важност.
Бих предпочел като начална страница да ми се зарежда "САЛДА ПО СМЕТКИ". Възможно ли е да приложа такава настройка някакси?