Уважаеми клиенти,

Първа инвестиционна банка продължава да развива и модернизира платформата за интернет банкиране. В резултат на това подготвихме обновена версия на Виртуалния банков клон.

В работата си досега се убедихме колко важна, ценна и ползотворна е обратната връзка от нашите клиенти. Както знаете, ние преработихме и модернизирахме настоящата версия на електронното банкиране като взехме предвид Вашите коментари и забележки. Продължавайки тази ползотворна традиция, искаме да поканим тези от Вас, които желаят да ползват новата версия на Виртуалния банков клон, да споделят своето мнение и да дадат своите препоръки. За клиентите с най-конструктивни предложения сме подготвили специални награди – сребърни кюлчета Фортуна. Подготвили сме и атрактивни сувенири с логото на ПИБ за тези от Вас, които направят най-много трансакции чрез новата версия на Виртуалния банков клон за периода до 31 май 2009 г. Вашите мнения, оценки и препоръки ще приемаме он-лайн, в блога на Първа инвестиционна банка.

За да тествате в реални условия обновената версия на Виртуалния банков клон използвайте потребителско име pib123 и парола pib123.

За да мигрирате към обновената версия на Виртуалния банков клон е необходимо да подадете декларация за миграция във виртуалния клон меню Клиентски съобщения. Подробни инструкции за процеса на миграция можете да намерите на началната страница на настоящата версия на Виртуалния банков клон, на адрес https://e-fibank.bg.

При възникнали допълнителни въпроси, можете да позвъните и на следните телефони: 0700 12 777 – телефон за денонощна поддръжка на Виртуалния банков клон или 0800 11 011 – Кол център на ПИБ.

Убедени сме, че и този път ще бъдете искрени и градивни в оценките си и съвместно ни сътрудничество ще бъде ползотворно.

Очакваме Ви!

Екипът на ПИБ

Коментари

  1. @ Vaл Прехвърляне между сметки с различни валути е възможно по всяко време, но през работно време можете да се възползвате от преференциален курс за обмяна над 1000 валутни единици. Благодарим за препоръката Ви към блога на ПИБ, ще я вземем под внимание! Поздрави, Екип на ПИБ

  2. Благодаря за отговора и всичко най-добро.

  3. Имам доста сметки в банката (като ФЛ) и реших да закрия няколко от тях ("спящи сметки" с нулеви салда) след като въведохте такса за поддържане на сметка. Не може ли да направите така, че това да стане възможно през Виртуалния клон. Трябва само да добавите опция за визуализиране и заплащане на дължимите такси за поддръжка за минали периоди във вид на отрицателни салда. Ако банката има някакви специални съображения тази операция да се извършва само лично, в банков клон, то поне направете така, че виртуалния клон да генерира и отпечатва искането, което после да подпиша и занеса в банков офис. Защото сега като ида във фронт офис, за закриване на всяка сметка ми дават бланка за завление, която трябва да попълня на ръка със всички подробности. Сещате се каква мъка е това, особено за 5-6 сметки, нали?

  4. Здравейте г-н Николов, благодарим за споделеното мнение и направените препоръки! Препращаме съветите Ви на директор клон "Интернет", така че ще бъдат взети под внимание. Поздрави, Екип на ПИБ

  5. @ Васил Разполагаемите наличности по всички карти на ПИБ АД и в частност по дебитните се актуализират в реално време, затова и виждате блокирани суми от последните транзакции за теглене от банкомат или плащане на ПОС терминал. Осчетоводяването зависи от подадения сигнал от банката, на чийто терминал е извършена транзакцията до нас, който ни дава право да я осчетоводим. Ако терминалът е на ПИБ, това става до 24 часа за дебитни карти, ако е на друга банка до 7 дни на банкомат и 14 дни при плащане на ПОС терминал. Обикновено цялата процедура отнема техническо време от 1 до 3 дена. Ако другата банка не изиска сумата в срок до 7 или 14 дни респективно, тя се освобождава и отново става налична по Вашата сметка. Осчетоводяването на транзакции направени с банкови карти често зависи от няколко страни/институции, а осъвременяването на салдата, блокираните суми след транзакция и разполагаемите наличности представени във виртуалния ни клон Ви дават актуална информация. Поздрави, Екип на ПИБ

  6. ползвах 1 година интернет банкирането. Скоро ще си подновя електрония подпис. И се надявам новата версия на е-банкирането да е по добре.

    П.П. Възможно ли е да се прехвъря от 2 (мой) сметки в различни валути извън работно време, или това все още не е възможно?

    П.П. 2 Моля администраторите на блога да сложат autocomplete="off" на полето с captcha, че списъка взе да става голям :)


    Мерси, Вал

  7. Благодаря за отговора. Успех на целия екип!

  8. @luitop @ клиентите на виртуалния клон на ПИБ При разработване на последната версия на електронното ни банкиране и наскоро променената Наредба #9 на БНБ за провизиране на кредитите от търговските банки, и имплементирането й във функционалността на счетоводната система, е нужно техническо време за предоставяне на справката към подменю кредити. Същевременно можете да следите разплащателната си сметка към кредита по стандартния начин. Моля да ни извините за причиненото неудобство! Ще Ви информираме чрез блога на ПИБ при въвеждане на въпросната справка. Поздрави, Екип на ПИБ

  9. Здравейте,

    Първо поздравления за обновената версия. Продължавате да затвърждавате мнението ми, че сте най-добрата банка в България и определено сте мои любимци. Ползвам електронното Ви банкиране от години и знам през какви перипетии сте преминали (особено с пускането на FlexCube). Относно обновената версия определено има доста подобрения и това е правилната посока, но има и някои неща, който аз като човек имащ понятие от тези неща, бих помислил над тях.

    Такива са например новите форми за различните преводи. Похвални са усилията да пресъздадете онлайн хартиените формуляри, защото имам представа, какво ви е коствало. Предполагам, че е направено основно за улеснение на клиентите свикнали да ги попълват (макар, че в ПИБ това не е нужно) и трудно оправящи се със стандартните за html елементи. Това обаче според мен не е добра идея, защото в момента чисто визуално потребителското зрение е много обременено от множество малки чертички, графички, поленца и т.н. А има и нещо още по-важно в момента, всички полета за писане нямат стандартната и много полезна функция за извеждане на съвпадащи текстове в падащо меню (такива които преди време вече са били попълвани). За мен лично формите ползващи стандартните елементи на html в стандартния си и добре познат на потребителите вид са много по-добра идея. В предната версия те бяха много по-изчистени, по-удобни и прегледни. Моля помислете и дори върнете старите ;)

    Апропо на IE8 (за предните версии не знам) тези отварящи се диалогови прозорци не могат да се затворят горе от хикс-а.

    Това е засега от мен ако видя още нещо пак ще пиша ;)

    Поздрави

  10. Ползвам пасивно банкиране в Обновения виртуален клон, но транзакциите ми от дебитната карта още не са отразени. Изтеглената сума се води като блокирана. Искам да знам през колко време се обновява информацията за дебитни карти, тъй като такова забавяне е просто немислимо за мен и реално не получавам никаква информация в реално време, както е обяснено за този виртуален клон.

Коментирай